zalezy jak rozumiesz blad
dla mnie bledem jest przewidywalnosc
a boty wlasnie takie sa - przewidywalne
maja celnosc 100 % która gracz musi zmniejszyc robiac rozne triki i ostrzeliwujac bota, maja przemyslany movement i zbieraja armory, ale to nie to samo co czlowiek
btw. boty w UT (ten zwykly Ut nie 2k3/2k4) nie byly az takie boskie - ja jechalem je na godliku na instagibie, na normalnych mapkach bez mutatorów bylo trudniej, ale ja jakims pro playerem nie bylem, wiec ktos kto gral troche dluzej niz 2 miesiace napewno by sobie spokojnie radzil
najwyzszy poziom trudnosci komputerowych przeciwników w grach FPS to mit
tak jak smieszny nightmare w q3, nawet 100 poziom w CPMA nie stanowi problemu dla wprawionego gracza
co do tego AI w Stalkerze
Touchdown - w HL 2 jak bylo ? tak samo jak teraz w Stalkerze-byly filmiki i dumne wypowiedzi, ze to nie skrypty :evil: a okazalo sie ze to bezczelne klamstwa i nie ma tam super AI tylko stare durne przetarte, odgrzane skrypty
jak na gre nowej generacji - super

(nowej w 2004)[/url]