[OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Ayaz w 18 Wrz 2010, 19:17

Skopiuj inny model (rozszerzenie .ofg), i nazwij go tak, jak ten, którego brakuje. Proste.

Za ten post Ayaz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wiewiórka69.
Awatar użytkownika
Ayaz
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 27 Lip 2009, 23:47
Ostatnio był: 26 Gru 2024, 23:34
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Reklamy Google

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Axideus w 18 Wrz 2010, 21:23

A weź spróbuj przeinstalować modzika. To może pomóc. Ja tak miałem i mi pomogło :D .
Image

Za ten post Axideus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wiewiórka69, Szeks.
Awatar użytkownika
Axideus
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 30 Lip 2010, 00:27
Ostatnio był: 21 Lis 2015, 17:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 46

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez djcycu w 26 Wrz 2010, 22:35

Wypuszczę megapatcha na chyba wszystkie błędy w tym modzie ale proszę o pomoc...

1. Czy to normalne żeby przy moście do Limańska latało około 100 nibypsów? Kilkakrotnie ignorowałem prośbę o pomoc. Dobiegłem tam potem odbić most i przy próbie zabicia ich były nieśmiertelne... Oczywiście oddział Czystego Nieba nie był dla mnie wrogi po takich interwencjach jak rzuty F1 :D

2. Dotarłem do elektrowni podziemiami Prypeci (tak tunel Prypeć-1 z CoP). Cóż... Niby wszystko ok ale Striełok schodząc z drabiny podczas cut scenki dostaje heada i pada martwy :facepalm: Co teraz? W configach niby jest on nieśmiertelny wykluczając psi oddziaływanie ale w grze to zwykły śmiertelnik... Dzięki tej opcji nie mogę skończyć zadania... Co teraz? Aha... Monolitowcy na dole są nieśmiertelni niczym te pieski wspomniane wcześniej.

Co WTF zrobili twórcy moda? Nową NS? Przecież OGSM był świetny... Potem zrypali go na maksa :( Jedyne co przypadło mi do gustu 1.6 to uzupełnienie fabuły o podziemia Prypeci. Wspaniale to zostało rozwiązane. Wg fabuły Lebiediew każe nam iść a oni nas dogonią i cóż... Idziemy samotnie podziemiami eliminując kilka mutantów a potem dochodzimy do elektrowni :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Szeks.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Szeks w 13 Paź 2010, 20:42

Ja mam takie pytanie: czego headshoty nie działają na bandytach w czarnych płaszczach i w ogóle trzaeba wystrzelac ze dwa magazynki zeby takiego jednego zabic. I jeszcze jedno dlaczego w ciałach w ogóle nie ma apteczek ani bandaży :?:
Awatar użytkownika
Szeks
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 29 Cze 2010, 19:11
Ostatnio był: 30 Sty 2013, 13:13
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez djcycu w 07 Lis 2010, 22:39

Utrudniono rozgrywkę i jest podobnie jak w oryginale czyli znalezienie apteczki = szczęście. A te płaszcze wkurzają jak nic ale idzie to poprawić :) Poprawię to tylko pomóżcie mi z tym co napisałem powyżej.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive wiewiur551.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez TigRaS w 25 Lis 2010, 21:09

Witam, W jaki sposób można naprawić ten error:

Kod: Zaznacz wszystko
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression    : fatal error
Function      : CModelPool::Instance_Load
File          : E:\priquel\sources\engine\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
Line          : 113
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_digger_1_1.ogf'.


Podmiana pliku nie pomaga, error nadal w tym samym miejscu, zanim dotrę do stalkera zwanego Wasian (Problem taki sam jak na stronie wcześniej)

-------------------------

Problem rozwiązany, ale pojawia się kolejny, gdy chcemy dołączyć do wolności, w momencie gdy mamy otrzymać od Czechowa sprzęt pojawia się problem:

Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
Line          : 443
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'wpn_sig550_up2'

Uwagi moderatora:

Double post - ati
TigRaS
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 24 Lis 2010, 21:52
Ostatnio był: 12 Maj 2011, 15:05
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Marcinez w 24 Sty 2011, 14:30

Jak tam praca nad łatką? Te płaszcze bandytów psują tego wspaniałego moda. :(
Awatar użytkownika
Marcinez
Redaktor

Posty: 103
Dołączenie: 08 Sty 2011, 22:03
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 13:42
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez STALKER w 27 Sty 2011, 12:24

A czy ktoś wie jak zmienić/wyłączyć tak szybkie znikanie trupów? Wystarczy się odwrócić/wyjść za róg, a trup znika :/ Wkurzanie wkurzaniem, ale to kpina z realizmu rozgrywki.
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez qcyk0015 w 03 Lut 2011, 17:26

U mnie mod w wersji 1.6.1 w wersji PL działa śwetnie, bez jakichkolwiek problemów, lecz opisy niektórych przedmiotów nadal sa dziwne, typu st_antirad_descr i nic wiecej. Jest to wkurzające, szukałem na stronach i wszyscy mowią, że usunąć folder eng z gamedata/configs/text, lecz jego już go usunąłem i nic nie dało.
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez stashkin w 20 Lut 2011, 20:50

zainstalowałem tego moda przed chwilą wraz z patchem, z oryginalnej (rosyjskiej) strony moda.
Wszystko uruchomiło się pięknie,wraz z polską wersją językową-nic nie musiałem spolszczać.
Wcześniej oryginalą wersję CS spaczowałem do ver.1.5.10. Na początek zauważyłem że na kombinezonach
frakcji "Czyste Niebo" pojawiły się jakieś płytki -pewnie pancerne.
Chyba na oryginalnej stronie OGSM pojawiła się wreszcie wersja kompatybilna z polską wersją CS.Polecam zagrać.
stashkin
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 25 Sty 2011, 15:59
Ostatnio był: 16 Mar 2011, 18:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez djcycu w 20 Lut 2011, 20:59

qcyk0015 napisał(a):U mnie mod w wersji 1.6.1 w wersji PL działa śwetnie, bez jakichkolwiek problemów, lecz opisy niektórych przedmiotów nadal sa dziwne, typu st_antirad_descr i nic wiecej. Jest to wkurzające, szukałem na stronach i wszyscy mowią, że usunąć folder eng z gamedata/configs/text, lecz jego już go usunąłem i nic nie dało.

Nie prawda... Po prostu opis itemu nie istnieje. To się da zrobić ale po co skoro działa? Spolszczałem tego moda swego czasu ale mi się odechciało. Teraz mam ochotę zrobić do niego coś ekstra ale póki nikt mi nie odpowie nie grzebnę palcem w tym. Ogółem mogę się pochwalić doskonałym usprawnieniem gdzie mod ten śmiga aż do samego końca.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Vidic w 12 Kwi 2011, 14:40

Mam pytanko ! Czy ten mod będzie współpracował ze spawn modem(Helios spawn menu mod ) ? Bo fajnie by było spawnować sprzęt i mieć trochę ulepszoną gierkę :D
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość