[OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez barthd w 06 Sie 2009, 17:30

u mnie niestety mod kaszanił się do windy w losowych momentach ale głownie po tym jak komuś zasunąłem head-shota.
Pentium Dual Core E5200 || GeForce 8600GT || 2x2GB Kingston 667 mhz @ Windows 7 Final RTM

www.advertising.blox.pl - a Ty jak patrzysz na reklamy? Wyraź się!
Awatar użytkownika
barthd
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 06 Sie 2009, 15:53
Ostatnio był: 09 Maj 2010, 21:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez CLEAR SKYline w 08 Sie 2009, 16:34

Mod jest nad wyraz stabilny i poza kilkoma CTD (głównie przy lootingu po większej rozpierdusze).
Ale: Jest pewien błąd. Otóż, gdy mamy złapać Kła, w piwnicy na "zapleczu" Pchlego Targu, pułapka się odpala, jest wybuch, ale... no właśnie, nic dalej się nie dzieje. Żadnego filmiku, czegokolwiek. Mogę chodzić w tę i z powrotem i tylko słychać dźwięk zapalnika. Po zabraniu PDA też nic się nie dzieje.
Jeżeli chodzi o wersję moda, to ENG (ta bez błędu w archiwum) z niedokończoną lokalizacją PL, i CS 1.5.008PL. Ktoś się z czymś takim spotkał, czy to taka uroda tej wersji ENG?

Gralem u kumpla na tym modzie na patchu 1.5.07 i nie mialem tego problemu - przez cala gre mialem tylko 3 CTD na Wysypisku podczas strzelanin...Masz scalonego w tej wersji patcha Build 140209 (Patch 2) do moda?Osobiscie gralem na ruskiej wersji z angielskimi tekstami wycietymi z wersji ktora miala blad przy wypakowaniu - caleb59

Nie wiem, co jest tam wkompilowane (RM milczy na ten temat), ale jest ENG z linku łasicy (Weasel'a) i ma być wszystko cacy. Może to być problem innej natury. Dla experymentu dla Bandytów wybiłem Stalkerów na Targu, ale później zajęa go Wolność. Jest możliwość, że skrypt zaskoczy np. tylko jeżeli (my lub ten posterunek) należymy do konkretnej frakcji/Bandyci są w opozycji?
Podmieniłem na wersję RUS i dalej to samo (ten sam save)

Jeśli ma ktoś save za tym momentem, bardzo bym prosił.

EDIT: Jeśli to pomoże, już to w Dolinie Mroku posypały się też inne skrypty, jak na przykład skrypty drzwi. Można je pchnąć i w ten sposób zamknąć, ale już otworzyć ni ch..a...

EDIT2: Gra od nowa czyni cuda. Nie wiem, co ma save do skryptów, ale pomogło.
Ostatnio edytowany przez CLEAR SKYline 11 Sie 2009, 22:16, edytowano w sumie 2 razy
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez cremaster w 08 Sie 2009, 21:07

A zdazyliscie ustrzelic railgunem Strieloka bo mi zawsze spier***l po drabince a tak liczylem na freeplay.

Mozesz podciagnac recznie w pliku config broni zadawane obrazenia lub poczekac na buga jak ja - u mnie Strielok (co za durny skrypt) zlecial z mostu na ziemie i stal jak wryty kolek w plocie - walilem do niego az padl - czesty bug ponoc w CS nawet podczas gry bez modow... - caleb59
cremaster
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Sie 2009, 12:43
Ostatnio był: 23 Cze 2016, 06:01
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez nati20 w 12 Sie 2009, 16:22

a ja mam problem z menu. patch 07 polski wersja gry. wchodze do menu to obraz całego menu jest pomniejszony a reszte w tym wszystkie opcje menu( nowa gra, wczytaj, opcje itd.) to jakieś zamazy.
wygląda to tak http://www.fotosik.pl/uniAddFlashAfter.php?uploadCount=1&uploadedPhotoId=031d75cfc8c34673

gra instalowana z tego linka http://www.2shared.com/file/6281732/4d50a3d8/OGSM_Clear_Sky_English.html
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez caleb59 w 12 Sie 2009, 16:28

Zamuliliscie panowie bo wyszedl nowy build (090809) z masa poprawek! -> http://www.ogsmod.ru/stcs/

Ale to po Rosyjsku xp - Michu

A google translate to od czego? - caleb59

Chodzi mi o grę a nie o stronę - Michu

Bredzisz - wystarczy Twoje spolszczenie i masz po polsku...Za duzo japonskiej muzy sluchasz @Michu :D - caleb59
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2689
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 17:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Michu w 12 Sie 2009, 16:30

Miałem dokładnie to samo, pamiętam tylko że zainstalowałem patcha tego samego pod który robiony był mod i wszystko było w porządku - więc może najpierw spróbuj z patchem. Niestety mi po jakimś czasie znów się zepsuło no to wlazłem w gamedata>textures>ui i usunąłem nowe menu. Nie pamiętam jak dokładnie pliczek się nazywał, nie mam teraz ani clear sky ani ogsm na dysku.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez alieniksior w 12 Sie 2009, 19:53

Hehe no tak "Build 090809" może być Spoko ale jest 1 Kłopot trzeba "Translate this Build" i to tak jakoś dobrze tylko jak juz ktos będzie to Translate to najpierw najważniejsze rzeczy...po Pierwsze Itemki a puźniej Encyklopedia i reszta już się gotuje na tego modzika w nowym wydaniu :D
Awatar użytkownika
alieniksior
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Sie 2009, 16:56
Ostatnio był: 19 Lip 2013, 23:28
Frakcja: Wolność
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Alucard w 12 Sie 2009, 23:30

Można wiedzieć w ilu procentach ten mod jest spolszczony?

Poki co na moje oko to w okolo 80% - moze wiecej... - caleb59
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez alieniksior w 13 Sie 2009, 19:10

Mam kłopot z wejściem do Podziemi Agropromu....

Exception Reason :
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)


Registers:
EAX=37EF8E98 EBX=0B310018 ECX=37EF8EA0 EDX=37EF8FF3
ESI=100486E0 EDI=04F5C671 FLG=00200216
EBP=0012EEEC ESP=0012DEE0 EIP=1001B944
CS=001B DS=0023 SS=0023 ES=0023 FS=003B GS=0000

Jak wchodze i po załadowaniu się mapki wywala mi do windy Pomocy ;/
Awatar użytkownika
alieniksior
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Sie 2009, 16:56
Ostatnio był: 19 Lip 2013, 23:28
Frakcja: Wolność
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Alucard w 13 Sie 2009, 23:20

Problem został rozwiązany ale żeby nie było pustego posta ...

Niestety ten nowy patch jest BEZNADZIEJNY.Przyklad?Teraz od prawie każdego Stalkera można kupić artefakt, przykładowo "Gwiaze Wieczorną" można kupić za 986 rubli ...
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez alieniksior w 14 Sie 2009, 10:41

Noo tak można kupić ale cena artefaktu jest duzo większa np. Kosztuje 6 000 a oni sprzedają za 9 000 to różnica a jeszcze nie widiałem artu za 981 Rubli....a jeszcze jest 1 bo pisało że da się wezwać posiłki przez radio no i właśnie mam tę "Krótkofalówkę" i nie da sie wzywać....i jeszcze jedno bo pisało że da się Aktywować artefakt a ja dalej nie wiem jak to sie robi bo może i sie da....Niech ktoś napisze jak sie aktywuje Artefakt i jak się wzywa posiłki :)
Awatar użytkownika
alieniksior
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Sie 2009, 16:56
Ostatnio był: 19 Lip 2013, 23:28
Frakcja: Wolność
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Alucard w 14 Sie 2009, 13:23

Ops, jednak tym razem moja wina.Arty rzeczywiście kosztują SPORO, co nie zmienia faktu, że w ogóle powinni je z handlu usunąć.

Czepiasz sie jak pijany plota - mnie np. to nie przeszkadza :P - caleb59

A czepiam się, czepiam.Ale nie jak pijany płota! :wink:
Ostatnio edytowany przez Alucard, 14 Sie 2009, 14:32, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości