[Random Mod] (v1.1) Urozmaicenie Rozgrywki

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 17 Kwi 2009, 22:08

Nie wiem, to zależy. Jeżeli chodzi o poprawki to ich nie będzie, już dosyć dawno dałem sobie spokój z grami i takie tam... no wiecie. Ale jeżeli jakieś problemy typu "jak to przejść" "dla czego mi się tnie tutaj i tutaj" zawsze można coś pomóc, to tyle. Po prostu nie zaśmiecajmy niepotrzebnie tematu bo mod i tak nie będzie ulepszany, najwyżej że ktoś z zewnątrz chciałby pomóc komuś i coś tam w nim zmienić, ew samemu zrobić addon/fixa.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Reklamy Google

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez elektrica w 19 Kwi 2009, 14:25

mod dobry dla siebie zmodyfikowałem udzwig do 1000 Kg ^^ dla mnie 70 to mało

Mod ciekawy ale czasem mam na orgilane zawieszke :) Tylko na Max i full i Low na medium dobrze działa
przed i po zmianie udzwigu

10/10
elektrica
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 19:11
Ostatnio był: 02 Maj 2010, 20:25
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Kalwar w 23 Kwi 2009, 22:36

Pierwszy post na forum :P
ale do rzeczy. Uruchamiając grę z random modem + CS Vehicles Modem w zależności od kolejności wklejania wywala mnie do windy i mam fatal erora. Czy jest możliwe że wchodzący w skład random moda, sliping bag "gryzie się" z vehicles modem? Jeżeli tak to jak to można naprawić. Ja, działając zgodnie z poradami na forum, instaluje mody w kolejności: random mod potem cs vehicles, wtedy tylko działa. Zauważyłem także takie same pliki w tych dwóch modach. Czy mogę zrobić coś aby wszystko dobrze działało? W tej chwili wczytując grę mam śnieżący się obraz i ciężko się gra, a gdy używam śpiwora wyskakuje mi bug trap. Proszę o pomoc!
Kalwar
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 23 Kwi 2009, 22:23
Ostatnio był: 02 Wrz 2014, 12:39
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez miszmasz1807 w 28 Kwi 2009, 18:32

Dzięki wszystkim twórcom tego moda za naprawdę dopracowane dzieło ,które jak twierdził, jeden z autorów , - wyszło im trochę z przypadku... Wypada sobie wyobrazić co zrobią jak się sprężą
Chciałem powiedziec , ze moda instalowałem po przejściu jakichś 75 % gry , więc może nieco straciłem z jego
funkcji i możliwości ale co ważne gra przyjęła modyfikację bez żadny bugów i konfliktów - absolutnie wszystko poszło jak trzeba .Moja versja stalkera cz.n. to ta sama , którą testowali autorzy czyli 1.5.05 a na dodatek
"uleczona" i spolszczona z versji rosyjskiej
Swiat STALKERA zyskuje i staje sie jakby bardziej rzeczywisty i naturalny , momentami nawet ciepełko tam płynie nie pozbawiając go jednoczesnie grozy jaka tam byc po prostu musi,i dla której siedzimy nocami wgapieni w monitor. Pozwoliłem sobie na małą zmianę w udzwigu kolegi Szramy (tu dla mnie było nieco za mało) bo miałem dość deptania scieżek z kilkoma kg złomu a jak pisałem wcześniej , moda wbiłem na krótko przed Limańskiem -miałem cisnienie na zakup egzoszkieletu od Sacharowa potrzebnego na końcową walkę . Swoją drogą małe pytanko : odkryłem już po zmodyfikowaniu gry , że Sacharow w Jantarze płaci za złom dobrą kasę - róznica jest potęzna bo buli prawie 100% a czasem więcej,- ale jak pamiętam nie chciał on kupowac broni wcześniej - czy to efekt moda czy po prostu w końcowym etapie rozgrywki pan profesor postanowił otworzyć geszeft ??
Jeszcze raz dzięki i gratuluję bo to jak napisaliście, zasługuje raczej na miano dobrego patcha ...np 1.9.09 :))
miszmasz1807
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 28 Kwi 2009, 17:53
Ostatnio był: 28 Kwi 2009, 20:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 28 Kwi 2009, 18:45

Po prostu Sacharov jest najbardziej korzystny cenowo, dziadka lubię i zawsze drożej a raczej konkretniej i bez oszustw płacił. Szczególnie za artefakty. Moda robiłem sam z lekką pomocą 1 osoby, więc nie wiem kto to "oni" :D, dzięki.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez miszmasz1807 w 28 Kwi 2009, 20:53

miałem na myśli osoby wymienione w opisie "random mod"- cyt

[Random Mod : Stworzyli : Michu & GSC Gameworld
Wsparcie, osoba bez której by ten mod by nie powstał : Elvis Scatter
Specjalne podziękowania dla : Natasha8384, DezOwave team, portals.
Wersja Angielska : Elvis Scatter, cmlPL.
Beta Testerzy : Raven442, Windmaker, Valentino.
Oraz podziękowania dla osób wymienionych w nawiasach przy liście zmian.]

jeszcze raz dzięki za tego patcha :))
sprawdzałeś może przy testowaniu gry,- zakładając że korzystałes na maxa z efektów moda , mam tu na myśli ubijanie nowych mutantów , korzystanie z dodatkowych itemów , no jednym słowem z wszystkiego co tam dopisałeś - czy wyniknęły jakieś nieprzewidywalne "mutacje" samego Szramy czy też np fabuły w grze ?
Takie rzeczy sie zdarzały i czasami miały nieprzewidywalny wymiar > coś takiego miałem przy fallout 3 gdzie mój
bohater w końcówce nieoczekiwanie zmienił płeć i wygląd ::) . Inni , którzy grali na tym modzie nie mieli podobnych atrakcji , więc przypuszczam , że niektóre przyczyny i skutki mogą nawet twórce co to 7 dni się męczył
wprawić w niejaki kłopot .
pozdro
miszmasz1807
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 28 Kwi 2009, 17:53
Ostatnio był: 28 Kwi 2009, 20:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez grzesiek1945g w 07 Maj 2009, 09:08

Sorka że może troszkę niepotrzebnie kopię ten temat lecz chce pogratulować autorowi tego naprawdę świetnego moda :D według mnie jest naprawdę super, przeszedłem już raz CS grając bez modów teraz gram jeszcze raz z tym i powiem że dużo lepiej się gra ale mam jedną uwagę, celownik, spoko że jest kropka tylko uważam że mogła być ciut większa, da radę to jakoś zmienić?? :)

Za niepotrzebnie kopanie tematu powinieneś dostać warna ale dziś obędzie się bez. - F360
Przecież spytał się o kropkę również, nie przesadzaj - Michu
grzesiek1945g
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 05 Maj 2009, 19:37
Ostatnio był: 10 Maj 2009, 20:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Gentleman's White w 08 Maj 2009, 14:11

Hej. Mam problem, ponieważ samodzielnie chciałem sobie wybrać kilka z podanych zmian, ale kończy się to crashem.

Oto one:
- Nowe, obszerniejsze opisy większości broni + małe zmiany w opisach ekwipunku.
- Realne nazwy broni.
- Inny asortyment handlarzy, można kupić więcej.
- Zredukowane niszczenie się broni.
- Nowa, bardzo klimatyczna muzyka w niektórych lokacjach
- Jesienna aura w grze, podmienione tekstury liści

Mógłby ktoś dla mnie zrobić "działającą" kompilację? Bez zmiany wyglądu HUD, ponieważ używam już moda, który powala noszenie lekkich broni (Obrzym, Viper 5) w slocie na pistolety.
Awatar użytkownika
Gentleman's White
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 27 Kwi 2009, 18:05
Ostatnio był: 12 Gru 2011, 13:03
Miejscowość: Bielany
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez grzesiek1945g w 08 Maj 2009, 22:40

grzesiek1945g napisał(a):Sorka że może troszkę niepotrzebnie kopię ten temat lecz chce pogratulować autorowi tego naprawdę świetnego moda :D według mnie jest naprawdę super, przeszedłem już raz CS grając bez modów teraz gram jeszcze raz z tym i powiem że dużo lepiej się gra ale mam jedną uwagę, celownik, spoko że jest kropka tylko uważam że mogła być ciut większa, da radę to jakoś zmienić?? :)

Za niepotrzebnie kopanie tematu powinieneś dostać warna ale dziś obędzie się bez. - F360
Przecież spytał się o kropkę również, nie przesadzaj - Michu


Nie capiche, kto pytał się o kropkę?? PZDR MODZIE :D
grzesiek1945g
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 05 Maj 2009, 19:37
Ostatnio był: 10 Maj 2009, 20:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Niklas w 14 Maj 2009, 12:41

A ja mam małe pytanko:

Zainstalowałem właśnie tego moda na 1.5.08 i... dzieją się dziwne rzeczy. Mianowicie, usunęło mi całą klawiszologię i nijak nie można jej przywrócić. Do tego nie można ominąć filmików, a przecież nie chcę ich oglądać po raz "enty".

Teraz nie wiem, to wina patcha, czy czegoś innego?
Awatar użytkownika
Niklas
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 13 Maj 2009, 20:45
Ostatnio był: 13 Lip 2011, 17:26
Miejscowość: Kowary
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Windmaker w 14 Maj 2009, 12:46

Ja bym tu stawiał na niedopasowanie moda do patcha. Mod teoretycznie nie był tworzony pod nowsze patche. Ja osobiście gram na patchu 1.5.07 i wszystko działa spokojnie - po za jednym bugtrapem w Agropromie w czasie armageddonu - bo inaczej tego co tam się stało nazwać nie mogę, hordy mutantów atakujące bazę Stalkerów, byli bez szans, nawet z moją pomocą :D

Tak więc lepiej grać na patchu 1.5.07 - tu mogę z całą pewnością powiedzieć, że do Czerwonego lasu jest wszystko działające bez problemów. Dalej nie testowałem bo nie chce mi się grać dalej ;)
"Stałem się śmiercią; niszczycielem światów" - Julius Robert Oppenheimer
"Wojna jest sztuką, ma więc swoich artystów i mistrzów"

>>> SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata <<<
Awatar użytkownika
Windmaker
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 16:26
Ostatnio był: 22 Maj 2019, 15:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Niklas w 14 Maj 2009, 13:16

Cóż, mi chyba nie dane jest pograć na RM. Mimo zainstalowania patcha 1.5.07, wciąż miałem błąd z klawiaturą :/ Sprawdziłem jeszcze, czy to aby nie wina patcha, jednak na nim wszystko jest ok.
Awatar użytkownika
Niklas
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 13 Maj 2009, 20:45
Ostatnio był: 13 Lip 2011, 17:26
Miejscowość: Kowary
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości