[S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez dorian w 01 Paź 2008, 08:41

Z Readme moda : "Its all about survival!" , czyli :

bardzo "trudny" mod, a rozgrywka jest naprawdę ciężka, więc chodzi o to, żeby w ogóle przeżyć = gra robi się o wieeele dłuższa :)

OPIS: W dużym skrócie, autor tego moda sprowadza grę do maximum reala, czyli tak, jakby to "było naprawdę" i to mu się zdecydowanie udało :D . Teraz lepiej nie dać się trafić...
Co wnosi mod dokładnie można poczytać w jego opisie, jest tego naprawdę duuuużo, a modyfikacja wpływa w olbrzymim stopniu na przebieg gry.
Teraz nie można biegać z giwerą i rozwalać bez problemu wszystko co się rusza, poza tym ty celnie strzelasz, ale "oni" również + też mogą mieć wypas giwery, w dodatku wróg potrafi nieźle kombinować, czyli obchodzi z boku, ale też często ucieka, albo się poddaje, również nawet po jego całkowitej eliminacji dość szybko i często pojawia się następna ekipa, tak więc trzeba bardzo uważać...Co ciekawe, co poniektórzy się poddają, ale mogą ni stąd, ni zowąd raptem zaatakować :o
Do ekwipunku dodano szereg użytecznych dodatków i nowości, niestety trzeba je kupić, albo zdobyć, za to bardzo trudno znaleźć (uprzedzam, skrzynie i schowki są na ogół puste, choć nie zawsze :wink: ) , m.in.apteczki tyle, że ledwie pozwalają przeżyć (w zależności od rodzaju), a ich użycie dodatkowo bardzo męczy i spada stamina i żeby dojść do siebie trzeba się ukryć i przeczekać , albo całkowicie wyspać, papierosy tłumią głód, morfinę, która uśmierza ból i lekko zmniejsza skutki radiacji (zastrzyki zmniejszają całkowicie, z kolei powodują silne zawroty głowy), również napoje energetyczne dają kopa i mają podobną funkcję , opaski uciskowe na poważniejsze rany kiedy bandaże już nie wystarczają (np. można się wykrwawić po walce z mutantem), a nawet jointy, które "dodają werwy"..., ale powodują silny głód :P
Zmieniono szereg tekstur np. wódki, fajek (Camel, Marlboro,Lucky Strike = są teraz różne) napojów energetyzujących, magazynków i apteczek itp, również worki z piaskiem na barykadach są jak z reala, brak mini mapy w rogu ekranu i nudnej, migającej dyskietki + dynamicznego celownika (zostaje jedynie kropka), zwiększono udźwig do 65 kg.
Mod zawiera śpiwór z wyborem ilości godzin spania, również granaty dymne :P

Ogólnie gra robi się bardziej w stylu RPG i dla tych, co lubią prawdziwe wyzwania polecam :)

INSTALACJA: Folder Gamedata moda wrzucamy na czystą wersję gry .
Może nie działać z innymi modami, zwłaszcza tymi, które wpływają na przebieg gry.
Mody zmieniające tekstury np. broni współdziałają z tym modem.
Testowane na XP-SP3, wer. PL/RU patch 1.5.04 - trzeba usunąć plik Localization z folderu gamedata, inaczej gra jest w wer. ANG.
Mod ma wersję FULL (wszystkie zmiany na maxa) i LITE (zmienia tyko gameplay, bez tekstur).

DOWNLOAD
http://stalker.filefront.com/file/SIM_STALKER_IMMERSION_MOD_;94448
:D

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Reklamy Google

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez daazbux w 13 Paź 2008, 13:40

Testuje tego moda - całkiem ciekawy pomysł,
ale na polskiej wersji gry robi niestety troche zamieszania - znikają polskie napisy, znikają opisy misji, broni, nazwy własne NPC itd. itp. troche porzeźbiłem , wywaliłem plik lokalizacyjny, problem zniknał
druga sprawa - nowe fanty wprowadzone przez mod niestety krzaczą na potęgę - właściwie kazde przeszukiwanie trupa konczy sie wywałką do pulpitu - wywaliłem z gamedata katalog z nowymi przedmiotami i juz sie nie wywala , za to własciwie nikt nic nie ma (znaczy trupy) do zdobycia
w ferworze takich róznych modyfikacji katalogu gamedata ,niestety osiągnąłem jeden z efektów taki ze wszyscy chodzą własciwie z taką samą bronią, a na samym poczatku działania moda (przed wycinaniem poszczególnych katalogów/ plików moda ) wszyscy pieknie róznili sie posiadana bronią - np. na bagnach potrafili miec karabiny maszynowe takie jak ma wojsko,albo draganowa(czy jak tam to sie pisze)
i rzecz najważniejsza , duzym bólem jest minimalna wręcz ilość zdrowia odzyskiwanego za pomocą apteczek - bardzo to bolesne, ale cóz miało byc jak w realu ;)
Moze ktos bawił się tym modem ma jakies rozwiązania oparte na nim?? tudzież jest wprawionym moderem który rozkminia konkretnie zawartośc poszczególnych pkików modujących??
zapraszam do dyskusji
daazbux
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 11 Paź 2008, 10:50
Ostatnio był: 14 Paź 2008, 09:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez Zari w 24 Paź 2008, 13:59

Osobiście go nie polecam. Kto wpadł na pomysł żeby usunąć tekstury broni i przedmiotów?
Na dodatek lornetka nie działa w porównaniu do normalnej.
1.W realu widać broń!
2.W realu lornetka przybliża a nie działa jak szkło od butelki i na dodatek spowalnia gracza!
Dałbym ocenę 3\6.
Ryzen 7 2700X | GTX 1060 6GB | 32GB RAM
Po co ja się tym w ogóle chwalę?
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 597
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 21:51
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 63

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez Silent Assassin w 24 Paź 2008, 15:09

Dokładnie. Zero nowych pomysłów. Mod jest naciągany. Realizm realizmem, ja tu akurat go nie widzę.

"Kochany autorze tego nieciekawego moda (...) Domniemywam, że chodziło Ci o utrudnienie a zarazem pogorszenie w znacznym stopniu gry, a nie o realizm".

Według mnie - 2+/10
Silent Assassin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:40
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 14:41
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez Zari w 24 Paź 2008, 16:52

Jak powiedział pewien tester tego moda: "właściwie kazde przeszukiwanie trupa konczy sie wywałką do pulpitu".
Zgadzam się z tym, prawie każde przeszukanie albo rozmowa lub chociaż przejście do opcji kończy się oglądaniem pulpitu.
Ryzen 7 2700X | GTX 1060 6GB | 32GB RAM
Po co ja się tym w ogóle chwalę?
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 597
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 21:51
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 63

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez dorian w 29 Paź 2008, 00:42

daazbux:
nowe fanty wprowadzone przez mod niestety krzaczą na potęgę - właściwie kazde przeszukiwanie trupa konczy sie wywałką do pulpitu


duzym bólem jest minimalna wręcz ilość zdrowia odzyskiwanego za pomocą apteczek


- gram na tym modzie v.1.0 na patchu 1.5.05 + FIX do tego moda dla patcha 1.5.05 i nic takiego u mnie nie ma a przeszukałem już prawie "jak cały cmentarz bródnowski w w-wie" he,he, na ogół truposze mają amunicję + spluwy i żadnego katalogu, czy pliku do tego wywalać nie musiałem.
- ten fix do patcha 1.5.05 naprawia to i apteczki leczą bardziej + dodatkowo usprawnia szereg innych rzeczy, np. dodaje śpiwór i możliwość spania (trzeba go jedynie sobie spolszczyć, jeśli chcemy po polsku - jest ten temat na tym forum), poza tym można znaleźć teraz duuużo więcej amunicji, bandaży, apteczek itp. w poukrywanych skrzyniach (nie koniecznie tych metalowych, gdzie każdy może je znaleźć i przeszukać) i nie tylko - co daje więcej patrz readme tego fixa (a usprawnia dużo) :

download
http://stalker.filefront.com/file/SIMSTALKER_IMMERSION_MOD_Fix_For_1505_Official_Patch;94509

Owszem, nadal niektóre opisy mogą być pomieszane - większość jest w j.pol., ale niektóre w j.ang., bo dodano szereg nowych rzeczy.
Dodatkowo - przynajmniej mi, cięzko było przyzwyczaić się do nowych ikon w ekwipunku, ale warto.
Dodatkowo2 - w/g mnie grafa jest bardziej podrasowana i lepsza, czyt. "ładniejsza" na tym modzie.

kahitan:
Osobiście go nie polecam. Kto wpadł na pomysł żeby usunąć tekstury broni i przedmiotów?
Na dodatek lornetka nie działa w porównaniu do normalnej.
1.W realu widać broń!


- lornetka przybliża, a broń widać, z tym, że trzeba : znaleźć i usunąć plik ui_mm_opt_16. xml z folderu gamedata (trzeba poszukać takiego), bo przestawia on w opcjach gry pokaż broń na "nie" i giwery nie widać, jednocześnie nie pozwala wejść w menu gry w zakładkę opcje żeby to zmienić, tylko bugtrap wywala... :P

Nie to, żebym był jakimś wielkim fanem tego moda, ale jest w/g mnie ok., jak pisałem rozgrywka teraz jest trudna, trwa duuużo dłużej i jednak w znacznym stopniu sprowadza grę do reala, zwłaszcza po prawidłowym wgraniu moda i fixa do niego :D

Edit:
Może być bugtrap po znalezieniu kewlarowej nakładki na kombinezon (z wyglądu metalowa w itemach) i jej wyrzuceniu z ekwipunku, z kolei schowanie do skrzyni jest o.k.
I jeszcze jeden bug w grze, z innymi modami też to miewałem i nie pamiętam jak to poprawić - łażąc po bagnach wykonałem zadanie w parku maszyn, czyli wyciąłem bandytów i przez cały czas mam dalej w zadaniu: "utrzymaj punkt do przybycia pomocy" i na tym koniec - dalej nic się nie dzieje żadnego , nowego zadania, a pomoc nie przybywa i tak se mogę ten punkt utrzymywać do bólu, jest pusto, a bandziory też nie wracają :mad:
Wie ktoś może o co z tym chodzi, bo stoję w miejscu :mad: :mad: :mad:
Ostatnio edytowany przez dorian, 10 Mar 2009, 09:56, edytowano w sumie 1 raz

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez Zari w 29 Paź 2008, 08:28

Miałem to samo tyle że na wysypisku w punkcie konntrolnym ledwo co żyłem ale miałem nadzieję że przyjdą stalkerzy a tu dupa 1 dzień 2 i 3.
Ryzen 7 2700X | GTX 1060 6GB | 32GB RAM
Po co ja się tym w ogóle chwalę?
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 597
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 21:51
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 63

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez jedi998 w 29 Paź 2008, 09:14

dorian:

dorian napisał(a):I jeszcze jeden bug w grze, z innymi modami też to miewałem i nie pamiętam jak to poprawić - łażąc po bagnach wykonałem zadanie w parku maszyn, czyli wyciąłem bandytów i przez cały czas mam dalej w zadaniu: "utrzymaj punkt do przybycia pomocy" i na tym koniec - dalej nic się nie dzieje żadnego , nowego zadania, a pomoc nie przybywa i tak se mogę ten punkt utrzymywać do bólu, jest pusto, a bandziory też nie wracają :mad:
Wie ktoś może o co z tym chodzi, bo stoję w miejscu :mad: :mad: :mad:


Mjałem podobnie, wystarczy nagrać i wgrać grę, żeby "poszła" dalej. Niestety nie wiem czym jest to spowodowane.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez dorian w 29 Paź 2008, 11:17


Mjałem podobnie, wystarczy nagrać i wgrać grę, żeby "poszła" dalej.


Próbowałem od razu, zapisałem grę, wgrałem ponownie i nic to nie daje, a od nowa zaczynać nie chcę :( Myślę, że trzeba by wgrać jakąś poprawkę do gry, tyle, że nie mogę znaleźć jaką.
Szkoda, bo trza będzie się przesiąść chyba na innego moda, a ten jest całkiem o.k. :(
So, fak it i tyle.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez Darth ReX w 29 Paź 2008, 23:22

Ja podobny kwiatek mam z nasypem kolejowym w Kordonie... Stoi pod mostem 10 moich ludzi, wszędzie mutanty rozpier... i rozsmarowane po ziemi, a dalej mam niezaliczone zadanie zajęcia nasypu... A to wszystko BEZ tego moda.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 15:03
Kozaki: 224

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez dorian w 30 Paź 2008, 03:03

Ja podobny kwiatek mam z nasypem kolejowym w Kordonie...


Wgrałem innego moda jako główny + jeszcze kilka podstawowych jak ironsight, sleeping bag, terrain pack, dźwięki giwer na inne i takie tam bajery, czyli podpicowałem se grę z lekka i wszystko cacy na bagnach dopóki nie idę do Kordonu - na jednym z przejść wykańczam bandytów + cały czas zostaje dwóch z nich (ci są w płaszczykach) i są k...wa niezniszczalni :( Walę do nich z Toza , granatów i z czego się da (kosą też próbowałem) i otrząsają się tylko i jazda jest dalej, aż mi się ammo kończy, a oni nic :mad:
Obszedłem ich bo strata czasu i polazłem do Kordonu, a tam co? Oczywiście bugtrap na przejściu do Wysypiska i nawet do bazy stalkerów też :mad:
Nie wiem, czy tego nie kaszani Sleeping Bag mod, bo jedynie jego nie miałem jak grałem pierwszy raz i całą grę przeszedłem bez wniku (w nocy koczowałem w obozach, albo kryjówkach, co by mnie mutanty nie znalazły) i ani jednego bugtrapa z tym, że na patchu 1.5.04 :P
W...wiłem się, wylazłem z gry i tnę teraz w "Black Site: Area 51", bo jakoś na razie do CS-a, czy Priboi'a 1.1 wracać mi się już nie chce i w ogóle, póki co mam dość tego ruskiego gadania :mad:
Z kolei "Black Site..." jest grą dla ludzi, którym mózgi powinny odpocząć po ciężkim stresie i którzy nie chcą nic kombinować, tylko dawać przed siebie i nap...dalać w kosmitów i w co się rusza i jest naszym wrogiem na maxa :D .
No tu se można naprawdę fajnie i lekko postrzelać - prawdziwa, amerykańska młócka dla amerykańskich bohaterów :D
I co by nie mówić tutaj ta gra się całkowicie sprawdza (u nas w IV RP braci kartofli także), bo grafa też nie zła, a samo strzelanie rewela, z tym z kolei, że ma kosmiczne wymagania (dla mojego dość mocarnego sprzętu to jeszcze nic, he,he), ale jest tak ch..jowo zoptymalizowana, że nieraz potrafi nie wczytać tekstur prawidłowo, tylko jakieś czarne, albo białe ściany wychodzą z rzadka niekiedy...
Próbowałem ściągnąć i wgrać patcha, bo grę mam oryginał ze sklepu i co?
Oczywiście nie chce się wgrać, bo coś tam (już nie pamiętam), więc se tak myślę, co ja żesz do maderfakera kupiłem za te 7, czy 8 dych?
Więc tutaj też kolejny stres, ale to już nic w porównaniu z CS-em, bo zdarza się naprawdę rzadko i kombinować nie nada :)
Fak it, san of de bicz i tyle :mad:
P.S. Z kolei np. z Oblivionem to samo jeśli chodzi o patche wszelakie, za to gra idzie prawie wspaniale, więc myślę, że patche jednak robione są pod wer. worldwide, no a my mamy na ogół PL...
P.S.2 Jak w ogóle przy całym cyklu dobowym w CS-sie, czyli z nockami również, nie można było zrobić możliwości spania... ? :mad: :mad: :mad:

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [S.I.M. ( STALKER IMMERSION MOD ) (v1.0)] = realizm na maxa.

Postprzez bobo28 w 02 Paź 2009, 17:33

Witam. Panowie mam taki problem, gram na tym modzie i sprzedałem komuś śpiwór, bo jego użycie skutkowało wywaleniem do windowsa, a potrzebowałem kaski :) Myślałem, że on nie jest potrzebny, ale się myliłem. Chodzę teraz jak po wypiciu kilku flaszek, po chwili sam zasypiam i wywala mnie do windowsa. Czy można jakoś zlikwidować to narastające i wymagające snu zmęczenie?? Albo jak przywrócić spowrotem śpiwora? Niechce zaczynać gry znów od początku. Gram na wersji 1.5.10 na masteże i jest fajnie, i chciałbym, żeby tak zostało. Pomożecie??
bobo28
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 02 Paź 2009, 17:23
Ostatnio był: 05 Gru 2011, 12:00
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości