[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez PsychoBoy w 14 Sty 2014, 19:40

No właśnie problem jest w tym, że w OL nie ma filmiku końcowego. Po ubiciu Koshei pozostaje już tylko freeplay. Pozostaje ci tylko bezcelowa szwędaczka, zbieranie artefaktów albo ubijanie mutków. Ja np. po wszystkim wracałem do Baru i dopiero kończyłem rozgrywkę.
Awatar użytkownika
PsychoBoy
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 12 Lis 2010, 17:36
Ostatnio był: 27 Lut 2016, 20:05
Miejscowość: Malbork
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Darth_Vader w 29 Sty 2014, 00:06

Witam. Mam problem tego typu, że jak gram na OL to wywala mnie do pulpitu. Na początku gry bardzo rzadko się to zdarzało, ale na etapie Czerwony Las/Prypeć nawet paru minut nie pogram bo nagle lag, wywala mnie z gry i okienko z napisem "Program XR-cośtam przestał działać" Help!

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:510: attempt to index field '?' (a nil value)
 

stack trace:
Awatar użytkownika
Darth_Vader
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 02 Maj 2013, 11:01
Ostatnio była: 13 Wrz 2014, 00:04
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

1.004 + OL - zawiesza sie na Magazynach Wojskowych

Postprzez b4r33t w 23 Lut 2014, 01:00

Witam. Krótko i na temat:

Lapek z C2D 2x1,86 ghz, 2 gb dual ddr2, mobilny radek x1300.

Ustawienia: 800 x 600 , niskie

Gra chodzi płynnie wszedzie, ale po chwili grania na mapie 'Magazyny Wojskowe", po prostu zawiesza się, staje w miejscu i jedyne co pozostaje to twardy reset.

Posiadam oryginał z patchem 1.004 + Oblivion Lost

Log wygląda ok, ale po ostatniej zwieszce pokazał coś takiego:

Kod: Zaznacz wszystko
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 289186 K
* [win32]: free[1208108 K], reserved[155900 K], committed[733080 K]
* [ D3D ]: textures[118492 K]
* [x-ray]: crt heap[289186 K], process heap[233634 K], game lua[23182 K], engine lua[178 K], render[2275 K]
* [x-ray]: economy: strings[45001 K], smem[28484 K]
* MEMORY USAGE: 293282 K
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_ak740985:985], parent[wpn_ak740985:985], section[wpn_ak74]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_ak74u53253:53253], parent[wpn_ak74u53253:53253], section[wpn_ak74u]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_lr30051462:51462], parent[wpn_lr30051462:51462], section[wpn_lr300]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_lr30058378:58378], parent[wpn_lr30058378:58378], section[wpn_lr300]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_lr30050731:50731], parent[wpn_lr30050731:50731], section[wpn_lr300]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_lr30059656:59656], parent[wpn_lr30059656:59656], section[wpn_lr300]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_sig55050738:50738], parent[wpn_sig55050738:50738], section[wpn_sig550]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_lr30050753:50753], parent[wpn_lr30050753:50753], section[wpn_lr300]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_sig55054034:54034], parent[wpn_sig55054034:54034], section[wpn_sig550]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_sig55048921:48921], parent[wpn_sig55048921:48921], section[wpn_sig550]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_sig55058427:58427], parent[wpn_sig55058427:58427], section[wpn_sig550]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_lr30064045:64045], parent[wpn_lr30064045:64045], section[wpn_lr300]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_lr30044555:44555], parent[wpn_lr30044555:44555], section[wpn_lr300]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_lr30059672:59672], parent[wpn_lr30059672:59672], section[wpn_lr300]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_saiga12c16877:16877], parent[wpn_saiga12c16877:16877], section[wpn_saiga12c]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[af_fireball9138:9138], parent[af_fireball9138:9138], section[af_fireball]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_abakan53257:53257], parent[wpn_abakan53257:53257], section[wpn_abakan]
~ ERROR: can't detach independant object. entity[wpn_abakan18736:18736], parent[wpn_abakan18736:18736], section[wpn_abakan]
- Disconnect
- Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
b4r33t
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 14 Lis 2009, 20:25
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 13:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: 1.004 + OL - zawiesza sie na Magazynach Wojskowych

Postprzez scigacz1975 w 23 Lut 2014, 03:41

Przed wejściem na mapę zmień oświetlenie na statyczne i ogranicz do minimum ustawienia grafiki. OL ma skopaną optymalizację mapy na MW.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez b4r33t w 23 Lut 2014, 14:46

Mam wszystko na minimum i oświetlenie statyczne. Dziś zmieniłem wersję na 1.0005 i nałożyłem kompatybilny OL. Do tego zwiększyłem stronnicowanie do 5 gb i teraz zamiast zawieszac lapka, pokazuje bluescreem z błędem pliku: ati3duag.dll i tylko na mapie "Magazyny Wojskowe" :/. Log pokazał "Niewystarczająca ilość zasobów systemowych", a po ponownym bluescreenie go wyczyscił i jest pusty :/

Dodam, że gram w Stalkera: Zew Prypeci i inne bardziej wymagające gry i nie mam absolutnie żadnych problemów. Lapek nagrzewa sie do ok 80 stopni, ale to dla niego nie problem.
b4r33t
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 14 Lis 2009, 20:25
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 13:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez SWAT w 05 Kwi 2014, 16:39

Witam!

To mój pierwszy post, ale sądzę że mi pomożecie :D Dodatek sam w sobie świetny, ale mam problem z wyświetlaniem amunicji. Nie pokazuje prawdziwej wartości i np. idzie się zapomnieć że ma się 200 pocisków do AK-74, a nie 1043 ;/

Czy ktoś miał taki problem, poradził sobie, jest na to jakiś fix?

Co do płynności itp., to wszystko w najlepszym porządku u mnie. Nie ma żadnych crashy, czarów itp. Może jedynie brak aut, ponieważ gram na modzie od zapisu stanu gry.

Co do aut, to jak gram od nowa owe są, ale nie jeżdżą. Wiem jak odpalać, ale gdy naciskałem "W", samochód tylko toczył się do tyłu. Cóż, bywa. Ale wystarczy mi to że mamy 80 pkt. udźwigu.

EDIT: Mam jeszcze jeden problem, który mnie denerwuje tak samo jak amunicja. Nie mogę wybierać itemów z samego dołu ekwipunku. Po prostu są nie klikalne, nie wiem dlaczego.
Image
Awatar użytkownika
SWAT
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 05 Kwi 2014, 16:27
Ostatnio był: 24 Sty 2020, 20:26
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez tommy2804 w 05 Maj 2014, 18:01

Obecnie gram oblivion lost ver. 2.2. Wie ktoś, czy jest do niego trader mod, taki jaki można zaimplementować do np. Cienia Czrnobyla?
Awatar użytkownika
tommy2804
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 02 Maj 2014, 23:14
Ostatnio był: 05 Sie 2014, 23:51
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Strielok122 w 19 Lip 2014, 17:41

Witam, mam problem gram w Stalkera Cień czarnobyla na modzie Oblivion Lost v2.2 i jestem w Prypeci i po 10 minutach gry lag i wywala mnie do pulpitu i pisze "xr3da przestał działać" . Pomocy!!! Daje :wódka:

Za ten post Strielok122 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative djcycu.
Strielok122
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 17 Sty 2014, 17:01
Ostatnio był: 24 Lip 2014, 22:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -2

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez djcycu w 19 Lip 2014, 19:10

A ty widzisz tą wielką ramkę nad tematem w kolorze żółtym? Dzięki temu powiesz nam o co chodzi z tym błędem a my pewnie prędzej znajdziemy jakieś rozwiązanie.

PS: Najlepiej olej Oblivion Lost bo ten do dupy nie podobny mod wcale nie robi ze Stalkera starej wersji gry. Od tego jest Lost Alpha i w ostateczności RMA ;)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Strielok122.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Strielok122 w 19 Lip 2014, 19:46

Oto LOG :
Kod: Zaznacz wszystko
    FATAL ERROR
     
    [error]Expression    : fatal error
    [error]Function      : CScriptEngine::lua_error
    [error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
    [error]Line          : 73
    [error]Description   : <no expression>
    [error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:510: attempt to index field '?' (a nil value)
     

    stack trace:


Proszę o pomoc!

Uwagi moderatora:

Logi w [code], mosterdzieju - ati
Strielok122
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 17 Sty 2014, 17:01
Ostatnio był: 24 Lip 2014, 22:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -2

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez cocos w 28 Sie 2014, 11:25

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'act\act_bandi3'


oto co wyskoczyło po odpaleniu nowej gry.

Pomoże ktos?

Uwagi moderatora:

A co mówi dopisek do posta wyżej? Logi w [code], poprawiam. - Wheeljack
cocos
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 28 Sie 2014, 11:22
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 14:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez WheeljackSPW w 28 Sie 2014, 11:34

Wejdź do folderu z grą do gamedata/textures/act, skopiuj którykolwiek plik.dds i zmień jego nazwę na act_bandi3
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości