[L.U.R.K.]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Normandia w 21 Wrz 2009, 13:01

Michu na jakiej wersji gry grasz??
Może ktoś podać kompletną listę zmian lub chociaż bardziej konkretną, chodzi mi głownie o dostępną broń i pancerze.
A co do moda to choć jeszcze nie grałem to jednak jestem pod wielkim wrażeniem, zawsze brakowało mi możliwości skradania się i eliminowania po cichu pojedynczych przeciwników, w końcu posiadanie tłumika będzie miało sens...

W instrukcji instalacji moda jest informacja że potrzebny jest patch 1.0005
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Michu w 21 Wrz 2009, 13:28

1.0005

Miałem trochę problemów z włączeniem, ale usunąłem localization ltx i działa :)


zrobiłem też FIX'a na Sleeping Baga, nie miał on ikonki, teraz ma

DOWNLOAD
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Normandia w 21 Wrz 2009, 13:43

Dobrze że napisałeś żeby usunąć localization.txt gra się włączyła ale po wybraniu nowej gry przywitałem pulpit.

Edit; Wczytałem kilka razy to samo i jakoś odpaliłem, zobaczę co będzie dalej...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez portals w 21 Wrz 2009, 14:26

Mod przy każdej okazji się zawiesza i wyrzuca bugtrapa.Nie mal przy każdej rozmownie z npc bugtrap.Spotkałem przewodnika w budynku(tam gdzie jest lis) stało ich dwóch porozmawiałem z lisem.Ale gdy dałem |czy masz jakieś ciekawe informacji?" na przewodnika to już koniec(poza tym tam jego nie powinno być).A gdy chcę od swiderka jakieś zadanie tez bugtrap.Po za tym jestem nieśmiertelny
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Michu w 21 Wrz 2009, 14:49

no to masz coś źle wgranego etc... mi chodzi wszystko w porządku ale jest trochę niedoróbek mam nadzieje że dziś fixa wypuszczą.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez KoweK w 21 Wrz 2009, 14:52

Jeżeli ktoś chce jeszcze bardziej podrasować grafikę to wklejcie to do \gamedata\shaders\r2\SkyGRAPHICS_options.cfg. Ale wcześniej usuńcie całą zawartość pliku. ;)
Teraz możemy cieszyć się Motion Blurem (rozmycie obrazu) oraz Sun Shafts (promienie słońca, niezły bajer ;)).

Zawartość:

/* SkyGRAPHICS options file v2.0 RC4.1 */
#ifndef SKYOPT_CFG
#define SKYOPT_CFG
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//FX control

#define IMPROVED_MBLUR // Enable/Disable Motion Blur
#define DEPTH_OF_FIELD // Enable/Disable Depth Of Field
#define PARALLAX_OCCLUSION // Enable/Disable Parallax Occlusion Mapping
#define SSAO // Enable/Disable Screen Space Ambient Occlusion
#define SUN_SHAFTS // Enable/Disable Sun Shafts (god rays)
#define USE_F32 // Enable/Disable Float32 mod

//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//---------------------------------------------------------------//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//Motion Blur

#define MBLUR_SAMPLES int(20) // Quality(Intesity)

//Only for testing.
#define SCALE_X float(-0.03) // velocity ratio X
#define SCALE_Y float(0.03) // velocity ratio Y
#define START_DIST float(0.7) // start distance of interpolation
#define FINAL_DIST float(1.3) // final distance of interpolation
#define VEL_START float(0.009) //velocity softness start distance
#define VEL_FIN float(0.02) //velocity softness final distance
#define IMB_CLAMP float(0.01) //improved motion blur clamp ratio

//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//--------------------------------------------------------------//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//Depth Of Field

#define DOF_QUALITY int(12) // MAX - 12
#define MINDIST float(0.4)
#define MAXDIST float(375)
#define MAXCOF float(3)

//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//--------------------------------------------------------------//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//Parallax Occlusion Mapping

#define MAX_SAMPLES int(40) //number of maximum samples
#define MIN_SAMPLES int(5) //number of minimum samples
#define PARALLAX_OFFSET float(0.015) //height of extruded surface
#define FINAL_INTERSECTION_LOOPS int(5) //Quantity of cycles of accuracy
//#define USE_TEXTURE_PACK //use additional textures package(81mb)
//#define CORRECT_PERSPECTIVE //WARNING!!! artifacts will appear if defined

//Only for testing.
//These options for algorithm of increase in contrast parallax maps
#define CONTRAST_COEF_Q1 float(0.6)
#define CONTRAST_COEF_Q2 float(1)
#define BRIGHTNESS_COEF float(0.25)

//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//--------------------------------------------------------------//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//Screen Space Ambient Occlusion

#define SSAO_QUALITY int(3) //2 - low quality; 3 - high quality
#define SSAO_TEX_CONT //on/off. Rise texture contrast for diffuse lighting
#define CONT_COEF float(0.1) //Rise brightness

//Only for testing.
#define FADE_DIST float(4)
#define FADE_COEF float(0.2)

//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//--------------------------------------------------------------//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//Sun Shafts

#define RAY_SAMPLES int(20) //sun shafts qulaity, greater - better
#define SS_INTENSITY float(1) // intesity of sun shafts

//Only for testing.
#define SS_CONTRAST float(4)
//#define SS_FARNEARLERP
//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//--------------------------------------------------------------//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
//FLOAT32 v2.0 options

//Cook-Torrance intensity values
#define CT_int 1.25f //CT sun
#define CT_int_in 1.25f //CT indoors
#define BLOOM_val 0.6h //Bloom brightness - Increases HDR brightness of the sky
#define HDR_int 10.h //HDR cutoff - Total HDR brightness

//RADEON COMPATIBILITY MODE - For those who can not use Fetch4 or have issues!
// To turn this mode on, remove the comment brackets "ex. // ".
// If you need to ue NO_F4 then you need to comment out YES_F4 below!!!!
//#define NO_F4
//
//////////////////////////////////////////////////////////////////
/*
΁EńŕűGEEđŕEňđüA.

#define IMPROVED_MBLUR
Eţ÷ŕĺň/âűEţ÷ŕĺň óńüAĺđřĺűPňâüAŕíűZEMotion Blur. āE âęE÷ĺűG˙ úüäî đŕńęüKEűQčđüAŕňEýňó ńňđîE, úüEčěĺđ:
#define IMPROVED_MBLUR
āE âűEţ÷ĺűG˙ - úüäî çŕEEĺíňčđîâŕňü:
//#define IMPROVED_MBLUR

#define MBLUR_SAMPLES int(10)
ĎŕđŕěĺňEäë˙ Motion Blur`E ú@đĺäĺEĺň číňĺűPčâűMńňEýôôĺęňŕ. ×ĺě áîEřĺ çíŕ÷ĺíčĺ ňĺEáîEřŕ˙ číňĺűPčâűMńňE E˙ĺň úü EüGçâüCčňĺëEúBňü. ĎŕđŕěĺňEűD EćĺEEčíčěŕňEäđü@űZEçíŕ÷ĺíčé.

#define SCALE_X float(-0.03)
#define SCALE_Y float(0.03)
#define VEL_START float(0.009)
#define VEL_FIN float(0.02)
#define IMB_CLAMP float(0.01)
Ďŕđŕěĺňđű äë˙ Motion Blur`E úCâĺ÷ŕţEçŕ őŕđŕEĺđ đŕçěűňE EđňčíE. ́EđĺEEűCóĺňń˙ čő EEňü.

#define START_DIST float(0.7)
#define FINAL_DIST float(1.3)
Ďŕđŕěĺňđű äë˙ Motion Blur`E ú@đĺäĺEţEđŕńńňî˙űGEEEňîđîăî âęE÷ŕĺňE Motion Blur (START_DIST), Eđŕńńňî˙űGEEEňîđîăî úü÷čúüĺňE EEüD đŕçěűňčĺ (FINAL_DIST). Ěĺćäó START_DIST EFINAL_DIST EüGńőüCčň EŕâűZEEđĺőîEúC űD đŕçěűňüH ü@EńňEEđŕçěűňüH. Ďŕđŕěĺňđű óńEâíEčçEEţňń˙ EEňđŕő.

#define DEPTH_OF_FIELD
Eţ÷ŕĺň/âűEţ÷ŕĺň ýôôĺęEDepth Of Field. āE âęE÷ĺűG˙ úüäî đŕńęüKEűQčđüAŕňEýňó ńňđîE, úüEčěĺđ:
#define DEPTH_OF_FIELD
āE âűEţ÷ĺűG˙ - úüäî çŕEEĺíňčđîâŕňü:
//#define DEPTH_OF_FIELD

#define DOF_QUALITY int(12)
ĎŕđŕěĺňEäë˙ Depth Of Field, ú@đĺäĺEĺň E÷ĺńňâî ýôôĺęňŕ. E˙ĺň úü EüGçâüCčňĺëEúBňü. ĎŕđŕěĺňEűD EćĺEEčíčěŕňEäđü@űZEçíŕ÷ĺíčé.

#define MINDIST float(0.4)
#define MAXDIST float(200)
Ďŕđŕěĺňđű äë˙ Depth Of Field, ú@đĺäĺEţEđŕńńňî˙űGEEEňîđîăî âęE÷ŕĺňE Depth Of Field (MINDIST), Eđŕńńňî˙űGEEEňîđîăî úü÷čúüĺňE EEüD đŕçěűňčĺ (MAXDIST). Ďŕđŕěĺňđű óńEâíEčçEEţňń˙ EEňđŕő.

#define MAXCOF float(3)
ĎŕđŕěĺňEäë˙ Depth Of Field, ú@đĺäĺEĺň ńňĺďĺíEđŕçěűňE ýôôĺęňŕ.

#define PARALLAX_OCCLUSION
Eţ÷ŕĺň/âűEţ÷ŕĺň ýôôĺęEParallax Occlusion Mapping. āE âęE÷ĺűG˙ úüäî đŕńęüKEűQčđüAŕňEýňó ńňđîE.

#define MAX_SAMPLES int(40)
#define MIN_SAMPLES int(5)
Ďŕđŕěĺňđű äë˙ Parallax Occlusion, ú@đĺäĺEţEEE÷ĺńňâî ňĺEňóđíűő âűáîđîE ×ĺě čő áîEřĺ, ňĺEE÷ĺńňâĺűLĺĺ ýôôĺęE E˙ĺň úü EüGçâüCčňĺëEúBňü. Ďŕđŕěĺňđű űD EăóEEčíčěŕňEäđü@űZEçíŕ÷ĺíčé.

#define PARALLAX_OFFSET float(0.015)
ĎŕđŕěĺňEäë˙ Paralax Occlusion, ú@đĺäĺEĺň âűńîňó EâĺđőűMńňEńňĺďĺíEńěĺůĺíE). ×ĺě áîEřĺ çíŕ÷ĺíčĺ, ňĺEáîEřĺ âűńîňŕ.

#define FINAL_INTERSECTION_LOOPS int(5)
ĎŕđŕěĺňEäë˙ Parallax Occlusion, ú@đĺäĺEĺň EE÷čńňâî öčEüA äë˙ úüőîćäĺíE ňî÷ęEEđĺńĺ÷ĺűG˙. ×ĺě čő áîEřĺ ňĺEE÷ĺńňâĺűLĺĺ ýôôĺęE E˙ĺň úü EüGçâüCčňĺëEúBňü. ĎŕđŕěĺňEűD EćĺEEčíčěŕňEäđü@űZEçíŕ÷ĺíčé.

#define USE_TEXTURE_PACK
ĎŕđŕěĺňEäë˙ Parallax Occlusion, âęEâűE čńEEçîâŕűGEäîEEčňĺëEűő ňĺEňóEčç Eđâűő âĺđńčé Eäŕ(1.0 - 1.4)(81E).

#define CORRECT_PERSPECTIVE
ĎŕđŕěĺňEäë˙ Parallax Occlusion, âęE÷ŕĺň/âűEţ÷ŕĺň áîEEEŕâčëEE EđńEEčâEúü úBňđűő óăEEăĺüKĺňđčE ĎüAűřŕĺEčëEçčţ ńěĺůĺíE. Ňđĺáóĺň áîEEâűńîEEçíŕ÷ĺíčé äë˙ MAX_SAMPLES EMIN_SAMPLES. ȁEçŕ úBü@ĺíűMńňĺé čăđîâîEăĺüKĺňđčEńňŕëEđŕ, úü űDEňîđűEEâĺđőűMńň˙EE˙âë˙ţňń˙ ŕđňĺôŕEE Eâčäĺ čńEćĺűGE āE âęE÷ĺűG˙ úüäî đŕńęüKEűQčđüAŕňEýňó ńňđîE, úüEčěĺđ:
#define CORRECT_PERSPECTIVE
āE âűEţ÷ĺűG˙ - úüäî çŕEEĺíňčđîâŕňü:
//#define CORRECT_PERSPECTIVE

#define CONTRAST_COEF_Q1 float(0.6)
#define CONTRAST_COEF_Q2 float(1)
#define BRIGHTNESS_COEF float(0.25)
Ďŕđŕěĺňđű äë˙ Parallax Occlusion, čńEEçóţňń˙ EŕëăîđčňěEEâűřĺűG˙ EűQđŕńňűMńňEEđň âűńîE ́EđĺEEűCóĺňń˙ čő EEňü.

#define SSAO
Eţ÷ŕĺň/âűEţ÷ŕĺň ýôôĺęEScreen Space Ambient Occlusion. āE âęE÷ĺűG˙ úüäî đŕńęüKEűQčđüAŕňEýňó ńňđîE.

#define SSAO_QUALITY int(3)
ĎŕđŕěĺňEäë˙ SSAO, ú@đĺäĺEĺň E÷ĺńňâî. ĎđčűGEĺň EđŕEňđE2 E3, ăäE2 - űGçęüD E÷ĺńňâî (âűřĺ EüGçâüCčňĺëEúBňü) , 3 - âűńîEEE÷ĺńňâî.

#define SSAO_TEX_CONT
ĎŕđŕěĺňEäë˙ SSAO, Eâűřŕĺň EűQđŕńňűMńňEúBâĺůĺűG˙ äë˙ óëó÷řĺűG˙ úCü@đŕćĺűG˙ ýôôĺęňŕ ssao. āE âęE÷ĺűG˙ úüäî đŕńęüKEűQčđüAŕňEýňó ńňđîE.

#define CONT_COEF float(0.1)
ĎŕđŕěĺňEäë˙ SSAO, EĺôčöčĺűQ äë˙ EâűřĺűG˙ ˙đęúBňč SSAO_TEX_CONT.

#define FADE_DIST float(4)
#define FADE_COEF float(0.2)
Ďŕđŕěĺňđű äë˙ SSAO, âëEţEúü çŕňóőŕűGEýôôĺęňŕ âáEçč. ÍóćűM äë˙ óěĺíEĺíE ŕđňĺôŕEüA.

#define SUN_SHAFTS
Eţ÷ŕĺň/âűEţ÷ŕĺň ýôôĺęESun Shafts (E÷č ńâĺňE. āE âęE÷ĺűG˙ úüäî đŕńęüKEűQčđüAŕňEýňó ńňđîE.
#define RAY_SAMPLES int(10)
ĎŕđŕěĺňEäë˙ Sun Shafts, ú@đĺäĺEĺň E÷ĺńňâî. ×ĺě áîEřĺ çíŕ÷ĺíčĺ, ňĺEE÷řEE÷ĺńňâî (EEű[řĺ EüGçâüCčňĺëEúBňü).

#define SS_CLAMP float(0.2)
ĎŕđŕěĺňEäë˙ Sun Shafts, čńEEçóĺňE äë˙ óńňđŕíĺíE ŕđňĺôŕEüA.

#define SS_INTENSITY float(1)
ĎŕđŕěĺňEäë˙ Sun Shafts, âëEĺň úü číňĺűPčâűMńňE
#define USE_F32
E\âűE Eäŕ Float32 v2.0.
*/
#endif
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5646
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 07 Cze 2024, 23:29
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez smok61 w 21 Wrz 2009, 15:27

Zainstalowałem tego moda wg. przepisu xKoweKx-a do moda AMK, bez usuwania pliku localization.txt . Do tej pory nie miałem żadnych problemów. Wgrałem fix'a na kiwanie się postaci, fix'a na sleeping baga i zwiększyłem trochę udźwig. Wydaje mi się, że przesadzili z tym realnym skalowaniem broni, zwróćcie uwagę na rozrzut pepeszy.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez KoweK w 21 Wrz 2009, 17:04

No a ja mam ciągle ten sam błąd! :/ FATAL ERROR'a nie mam więc dam, to co było napisane podczas wyskakiwania bugtrap'u.

XR_3DA.exe caused INT_DIVIDE_BY_ZERO in module "e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:0040BBD5, CEnvAmbient::get_rnd_sound_time()+21 byte(s)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5646
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 07 Cze 2024, 23:29
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Hssiss w 21 Wrz 2009, 17:25

Jak zwykle pytanie... da się to doinstalować do d-moda?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez yozue w 21 Wrz 2009, 17:44

xKoweKx napisał(a):No a ja mam ciągle ten sam błąd! :/ FATAL ERROR'a nie mam więc dam, to co było napisane podczas wyskakiwania bugtrap'u.

XR_3DA.exe caused INT_DIVIDE_BY_ZERO in module "e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:0040BBD5, CEnvAmbient::get_rnd_sound_time()+21 byte(s)


Mam to samo, testowałem i na wersji pl i na rus. ;/
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 13 Sie 2023, 17:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Michu w 21 Wrz 2009, 18:19

Image Image Image
Image Image



Kilka screenów jak to wszystko wygląda na statyku + suwaki 80%

Dzieki ;) - caleb59
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Adi007 w 21 Wrz 2009, 18:53

Nosz w mordę jeża nie działa! Co za bubel! 20 dni czekałem na moda a oni jakiś shit dają! :facepalm: :mad:

I jeszcze z tego durnego BugTrap-a dam loga.
Kod: Zaznacz wszystko
XR_3DA.exe caused INT_DIVIDE_BY_ZERO in module "F:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:0040D025


Patch 1.0006 (ale to nie ma wpływu, w końcu 1.0006 od multi jest.)
Adi007
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 11 Sie 2009, 01:07
Ostatnio był: 26 Cze 2011, 03:19
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości