[S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez utak3r w 25 Wrz 2010, 21:06

No, skyboksy i ogólnie tekstury zajefajne, gratulacje :)
Ustawienia też są niezłe, ogólnie świetna robota z częścią dotyczącą stricte pogody :)
Co do dodatków (np. Sky4CE) nie będę się wypowiadał ;)

I jeszcze: fajnie, że postanowiłeś powrócić jeszcze na chwilę do wersji dla SoCa, bo po tym, co zrobiłeś dla CoPa, czekałem na reedit wersji SoCowej. Dzięki! :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez trojanuch w 25 Wrz 2010, 21:35

Siema - fajnie, że się podoba :)

Małe wyjaśnienie - nie pracowałem na pogodą w CoP (robię do niego zupełnie innego moda - MAIO) - prawdopodobnie pomyliłeś mnie z innym polskim modderem - o ksywce Cromm Cruac. Jego mod - Atmosfear - to też najlepszy mod pogodowy - tyle że do x-ray od 1.5 w górę.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez vandr w 19 Cze 2011, 19:50

Może ktoś mi wrzucić ten speed-up script na serwer? Będę bardzo wdzięczny.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez wiko123 w 21 Sie 2011, 11:10

Jaka jest najnowsza wersja Argus Texture Pack'a ? I mógłby ktoś zapodać link'a ?
wiko123
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2009, 21:01
Ostatnio był: 15 Sty 2018, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez fliso888 w 04 Wrz 2011, 08:02

Witam. Mam problem gdy wczytuję grę w podziemiach nad Instytutem Argoprom wywala do pulpitu. Oto log :arrowd:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:20: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)
 

stack trace:


PS Wywala tylko jak wczytam sejwa w tej lokalizacji :|
EDIT: Już nie wywala musiałem tylko zapisać grę :E
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez vandr w 17 Wrz 2011, 19:23

Chciałem zapytać, czy inni mieli/mają problemy z wędrującym przed wami cieniem? Widać to np przy wchodzeniu do domków...wiem jakie komendy i parametry za to odpowiadają, ale chciałem zapytać czy można to wyeliminować w ten sposób, aby nie było potrzeby wpisywania sun_near 50 i aby cienie wyglądały jak ciemniejsze plamy bez szczegółów :) Jeśli u każdego tak się czasami dzieje- jakoś przecierpię.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez scigacz1975 w 17 Wrz 2011, 19:26

ja wpisuję r2_sun_near 1 i po kłopocie
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez vandr w 10 Mar 2012, 20:50

Pytanie za sto punktów- chodzi mi o cienie chmur rzucane na ziemię- czy jest wartość odpowiadająca za natężenie tych cieni albo w ostateczności ich wyłączenie? Czasami odnoszę wrażenie, że są one po prostu za mocne, chciałbym je nieco "wydelikatnić". Bo to chyba nie jest tylko przecież w WO3, ale tak zawsze było? Flaszka za pomoc :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez Cromm Cruac w 11 Mar 2012, 19:39

Pokombinuj z clouds_color. Pierwsze trzy wartości to ich kolor (RGB) czwarta to przezroczystość chmur a ostatnia może być natężeniem cieni (o ile na ich natężenie nie wpływa właśnie przezroczystość - nie pamiętam)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, trojanuch.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez vandr w 11 Mar 2012, 23:53

Chyba podziałało, teraz cienie chmur są nie takie głębokie. Dzięki :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez trojanuch w 12 Mar 2012, 01:54

Bez jaj - nie wiedziałem, że to była 5-ta cyfra przy cloud_color - jakoś nigdy tego nie sprawdziłem - thx Cromm :)

Z ciekawostek warto dodać, że tempo i kierunek przesuwania się cieni chmur zależy od obrotu nieba - czyli ustawień kąta w sky_rotation w kolejnych fazach - ciekawe czego pozostałością to jest (z jakichś starych wersji SoC-a), bo nie widać na niebie żadnych obiektów, które mogłyby rzucać te cienie.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Postprzez vandr w 12 Mar 2012, 08:59

No właśnie jest, i co ciekawe, odpowiada ona z tego co zauważyłem nie tylko za jasność rzucanych cieni chmur, ale także za...niejaką głębie nieba. Przy wartości 1.0 niebo wydaje się bledsze, natomiast przy 0.1 wygląda jakby skybox był nieco bardziej nasycony + miał podbity kontrast. Ja sobie ustawiłem wartość na 0.4/0.5, zmniejszając o jeden od godziny 19:00.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości