[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Gizbarus w 28 Cze 2013, 10:50

Gram, gram i nadal gram. Póki co jestem na magazynach wojskowych i w broni oraz artefaktach wysokiej klasy mogę przebierać jak w ulęgałkach... W dalszej części gry człowiek nawet nie zwraca uwagi na jakieś meduzy, kotlety czy kulebiaki, bo nie opłaca się ich nawet sprzedawać...:E

Wkurza mnie niezmiernie tylko jedna rzecz - czemu praktycznie żaden kombinezon nie może być ulepszony, tak samo broń? Co idę do któregoś z handlarzy - żaden nie umie. Wściec się można... Chyba, że każdy z nich zajmuje się innym typem, totalnie ze sobą nie związanym... Jeśli ktoś ma pojęcie, gdzie - i czy w ogóle - można ulepszyć Sevę, czy Skat-10, niech da znać.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 28 Cze 2013, 12:15

Kazdy ma swoje wybrane - nie pamietam dokladnie ale chyba kazdy ma opcje ulepszen i w niej co dokladnie moze ulepszyc.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Gizbarus w 29 Cze 2013, 21:15

Skończyłem moda - pomimo wielu niedopracowań i pomniejszych bugów, jest jednym ze stabilniejszych (cztery-pięć wylotów w losowych miejscach na całą grę to niezły wynik) w jakie miałem możliwość grać. Do tego nie jest jak TŚ2, gdzie dość realistyczne obrażenia działają tylko na nas - tu dobry M4 z magazynkiem AP potrafi na dwa-trzy strzały powalić nawet gościa w egzoszkielecie (kij wam w oko, gimbo-fani 'egzo'). Spory wybór nowej broni także na plus - a zwłaszcza to, że nie wala się ona co dwa kroki. Takiego WA2000 znalazłem w jednym miejscu w całej grze, podobnie jak pistolet Gaussa.

Ps - jedno pytanie do weteranów moda. Czy jest możliwość 'pędzenia' artefaktów nie mając przepisu? Czy otrzymujemy daną możliwość dopiero po jego znalezieniu/otrzymaniu?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 29 Cze 2013, 21:46

Dopiero po - wcześniej nie uruchomisz skryptu.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez STALKER w 28 Paź 2013, 21:36

Wszystko fajnie, ale. Jak się ukończy grę, owszem, jest freeplay. A jak jest freeplay, to się chce elektrownię zwiedzić jeszcze raz. Lecz kiedy się w jej pobliże zajrzy, zegar do "zwarcia" odlicza dalej (tyle, ile było przy ostatnim opuszczeniu mapy). Kiedy już się doliczy, zaczyna się niby emisja i trwa do gracza od promieniowania/nudów/głodu padnięcia. Spacer do Prypeci i powrót na mapę niczego nie zmienia; emisja trwa w najlepsze przy bezchmurnym niebie. Co najlepsze, słychać strzały tłukących się stalkerów pod budynkiem.
Czy ktoś wie, co na to poradzić?
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 28 Paź 2013, 21:39

Wypakuj z moda plik bind_stalker.script i wrzuć mi go tu http://wrzucacz.pl/ - wyłączę ją całkiem w cholerę i będzie spokój.

Edit: Patch dodany do downloadu w głównym poście tematu

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive STALKER.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez STALKER w 30 Paź 2013, 08:27

Dzięki pomocy scigacza1975, po ukończeniu gry mogłem sobie pospacerować po terenie elektrowni. A tam się okazało, że przejścia do sarkofagu już nie ma. Czy ktoś jeszcze próbował tam wejść w trybie freeplay i odkrył to samo?
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Chopin96 w 21 Gru 2013, 15:23

Czy jest może ktoś kto zna się na plikach skryptów i spawnów, ponieważ mam pewien dość uciążliwy problem z chimerami i wszelkimi mutantami w magazynach wojskowych. Chodzi o to, że za każdym razem gdy wczytuję poziom na przykład dlatego że zginąłem to na mapie pojawiają się wszystkie mutanty na nowo i zdarza się tak że koło bariery biega 6 chimer i do tego jeszcze dwa nibyolbrzymy. Problem nie byłby o tyle uciążliwy jeżeli owe mutanty nie zabijałyby wszystkich stalkerów poza bazą wolności. Więc wracając do pytania czy ktoś wie jak się chociaż do tego zabrać , albo najlepiej opisać jak to zrobić?
Chopin96
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 07 Sty 2010, 20:04
Ostatnio był: 29 Maj 2014, 13:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 13 Cze 2014, 22:15

Odświeżam!!!

Musiałem pobrać moda na nowo, stary gdzieś wyparował i nie wiem czym otworzyć gamedata.dbs (chciałbym dostać się do actor.ltx i pozmieniać ten sprint na kuckach)??
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 13 Cze 2014, 22:53

normalnie wypakuj actor.ltx i zmień co masz zmienić a potem wrzuć go w katalog gamedata.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 14 Cze 2014, 11:02

7z pisze ze plik jest uszkodzony
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 14 Cze 2014, 13:57

A od kiedy pliki z gamedata.db wypakowujemy 7zip-em?

Tu masz uniwersalny extractor do stalkerów. Instrukcja w środku
http://wrzucacz.pl/file/3991402747043/extractor.7z
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 9 gości