[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 24 Gru 2010, 14:51

sebol cofnij się do autoseve-a z przejścia na nowa planszę może pójdzie . w sumie to powinno bo to jest tylko nakładka na głównego moda. A jak nie pójdzie to psikro przynajmniej zobaczysz całą ZONĘ w zimie
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez damian15 w 25 Gru 2010, 16:12

Cóż muszę powiedzieć że kusi mnie ten mod ale próbuje się powstrzymać bo teraz gram w Zew Monolitu.
Awatar użytkownika
damian15
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 29 Paź 2010, 14:42
Ostatnio był: 02 Lip 2014, 16:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez sebool112 w 26 Gru 2010, 01:41

scigacz1975 napisał(a):sebol cofnij się do autoseve-a z przejścia na nowa planszę może pójdzie . w sumie to powinno bo to jest tylko nakładka na głównego moda. A jak nie pójdzie to psikro przynajmniej zobaczysz całą ZONĘ w zimie

Nawet włączenie Nowej Gry nie działa :(
Awatar użytkownika
sebool112
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 08 Lis 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Kwi 2014, 20:03
Miejscowość: Gubin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez damian15 w 26 Gru 2010, 23:40

Po przejściu Zewu Monolitu zaczęło mi się nudzić i przypomniałem sobie o tym modzie zagrałem w niego od 10-00 do 17-00 i tak mi się spodobał że niemogłem się oderwać dołączyłem już do Powinności i rozwaliłem całą Wolność.
Najlepszy mod na świecie :E :E :D
Awatar użytkownika
damian15
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 29 Paź 2010, 14:42
Ostatnio był: 02 Lip 2014, 16:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 27 Gru 2010, 22:44

sebool112 napisał(a):
scigacz1975 napisał(a):sebol cofnij się do autoseve-a z przejścia na nowa planszę może pójdzie . w sumie to powinno bo to jest tylko nakładka na głównego moda. A jak nie pójdzie to psikro przynajmniej zobaczysz całą ZONĘ w zimie

Nawet włączenie Nowej Gry nie działa :(


Nie sprawdzę dlaczego bo do 3 stycznia jestem na wylocie. Może ściągnij sobie pełną wersję WINTERA - wrzuciłem na dole - i po prostu wywal całą gamedatę z pierwszego downloadu i wrzuć z pełnego WINTERA. Jak robiłem WINTERA to byłem w połowie gry i normalnie save-y mi poszły tylko po prostu zacząłem grać w zimie.
Jest jeszcze taka możliwość że skrypt ui_main_menu coś się schrzanił bo musiałem go przerabiać żeby WEATHER OWERHAULED działał z Atlasem. Ale sprawdzę to dopiero jak wrócę. SORRY wielkie.
Jestem na 99% pewny że Ci save-y pójdą na pełnej wersji.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Black Arrow w 28 Gru 2010, 01:25

Witam mam problem, mianowicie chcę przejść do Instytutu badawczego lecz gra mi się wyłącza, dodawałem tam jakiś dopisek który miał pomóc do skrótu i również nic.
Awatar użytkownika
Black Arrow
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 03 Sie 2009, 00:15
Ostatnio był: 10 Sty 2014, 22:13
Miejscowość: Tczew
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 28 Gru 2010, 01:36

jakiego masz loga?

ten dopisek jeżeli czytałeś readme jest po to, byś nie musiał wczytywać gry a później sejva tylko z pliku z rozszerzeniem .bat ładuje Ci od razu ostatni quicksave. Z wywalaniem gry nie ma to nic wspólnego, chyba że próbujesz odpalić grę tym plikiem nie mając quicksave. Natomiast dlaczego Ci gra wywala musisz otworzyć katalog c:\stalker extreme\SHOC\logs( jeżeli wrzuciłeś fsgame.ltx który dodałem w pakiecie) lub jeżeli zostawiłeś swoje fsgame
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
i po otwarciu loga podać mi ostatnie linijki po error. Inaczej nie jestem w stanie zgadnąć o co chodzi.
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 26 Mar 2012, 20:47, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Black Arrow w 28 Gru 2010, 02:14

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295[code][/code]
[error]Description   : <no expression>
[error]Argumients     : Can't find texture 'water\water_water_r1'

Uwagi moderatora:

Logi w CODE
Awatar użytkownika
Black Arrow
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 03 Sie 2009, 00:15
Ostatnio był: 10 Sty 2014, 22:13
Miejscowość: Tczew
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 28 Gru 2010, 02:23

parę postów wyżej jest ten sam problem u czereśniaczek1.

Wejdź do folderu gamedata\textures\water skopiuj sobie jakąś teksturę na pulpit, zmień nazwę na water_water_r1.dds i wklej ją do gamedata\textures\water.

jaką masz wersję gry - patch 1.0004 czy 1.0005 i czy instalowałeś patch 1.0005 już po wrzuceniu moda czy przed?
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 26 Mar 2012, 20:46, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Black Arrow w 28 Gru 2010, 02:31

Mam wersję 1.0006 dopiero go zaktualizowałem grę zacząłem wgrywać modyfikację
Awatar użytkownika
Black Arrow
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 03 Sie 2009, 00:15
Ostatnio był: 10 Sty 2014, 22:13
Miejscowość: Tczew
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 28 Gru 2010, 02:50

Tak jak ja więc wszystko powinno śmigać. Widocznie ten problem nie u wszystkich występuje.
Zrób ten numer który napisałem wyżej i wrzuć poprawkę.
http://62298.file4u.pl/download/2333165/poprawka.7z

Powinno pomóc
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 26 Mar 2012, 20:46, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Black Arrow w 28 Gru 2010, 04:02

Działa :), Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam

Za ten post Black Arrow otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive BlackArrow.
Awatar użytkownika
Black Arrow
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 03 Sie 2009, 00:15
Ostatnio był: 10 Sty 2014, 22:13
Miejscowość: Tczew
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość