[S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez mCq w 22 Kwi 2012, 18:50

FAQ Punkt 2.15
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 21 Sie 2023, 21:48
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 22 Kwi 2012, 18:54

Tormentor napisał(a):Mam kolejny bug trap. Tym razem związany z zupełnie z czymś innym.
Po wejściu do Czerwonego Lasu.


W pierwszym poście tematu moda masz opis jak sobie z tym poradzić. Niestety nie ma gwarancji 100% skuteczności. Żeby uniknąć wylotów out_of_memory trzeba co jakiś czas (np. raz na 2 godz. grania) zapisać grę, wyjść, restartnąć kompa i grać dalej. Bufor systemu się przepełnia i psikro. Taki urok STALKERA-a
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Tormentor w 24 Kwi 2012, 11:32

Ok, przeszedłem dziś zmodowanego ShoC'a i postaram się naskrobać nieco więcej ;)

Ze względów technicznych nie mogłem sobie pozwolić na granie na maksymalnych detalach. Na pewno na tym straciłem. Podobały mi się wyostrzone kontury obiektów, postacie również lepiej się prezentowały. Najbardziej w pamięć zapadły te brązowe porosty. Super się komponowały, szczególnie w jantarze.

Oprawa dźwiękowa - same atuty. Nowe krzyki, jęki, piski i inne zgiełki robiły swoje, klimat jeszcze lepszy niż w podstawce. W elektrowni zamiast kultowego "Idikamnie" były jakieś dialogi, cholera nieziemsko się to komponowało z otoczeniem.

Podobał mi się nowy wygląd broni oraz dodanie takich maszynek jak Ak-47 czy Saiga. Wygląd amunicji, uniwersalne tłumiki, nowe kombinezony, ceny świetnie urozmaicały grę. Naprawianie u handlarzy swoich zabawek to coś czego zawsze brakowało w podstawce, tak samo zestaw naprawczy - strzał w dziesiątkę.

Zachowanie stalkerów inteligentniejsze niż w podstawce, podchodzenie do ciał i penetrowanie ekwipunku to mi się podoba, realniejsze to wszystko. A najbardziej podoba mi się możliwość dostania w ryj z kolby lub po prostu z pięści(Kabel w Barze mi zaje&ał :D ).

Niewidzialne anomalie są ciekawym rozwiązaniem i czasem się nawet zapominało, że on w ogóle są. Na detektorach można było niezłą kasę zbić.
16 slotów na artefakty to znacznie dużo moim zdaniem. W późniejszym etapie gry, mając najlepszy kombinezon w zasadzie nie mamy żadnych ujemnych wartości :)
Co by tu jeszcze? Hmm wyższy skok to rzecz, która bardzo mnie zadowoliła. Mogłem się pobawić w Parkurowca no i można się dostać na wyższe obiekty.

Reasumując świetny modzik, takiego czegoś szukałem. Polecam każdemu ;)

I jeszcze jedno pytanko. W gamedata jest folder Burer i Chimera a mimo wszystko nie spotkałem tych mutantów, pominąłem je czy w ogóle ich nie ma?
Image

Za ten post Tormentor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 24 Kwi 2012, 11:56

Pozostałość po Atlas Spawn Mod.
Dzięki za kompleksową ocenę :)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Jerycho w 25 Kwi 2012, 10:27

No, w nocy zakończyłem działania operacyjne w elektrowni to coś napisze od siebie. Ogólnie modzik swietny, nowa szata i zupełnie inna gra. Opisze plusy jak i minusy ktore u mnie wystąpiły.
Najpierw pozytywy, ogolnie podzielam zdanie Tormentora i troche zaczerpnę z jego wypowiedzi. Jak dla mnie scigacz1975 dopracowałeś tą gre do takiego stanu w jakim powinna być w czasie wydania ;)
- No oprawa dźwiękowa robi wrażenie, padającego deszczu, burza, oddychanie snorków. Lepszy odgłos wystrzałów z tłumikiem i bez. Na dobrym nagłosnieniu typu 5 + 1, miłe wrażenia.
- Na jak na moje możliwości graficzne, to były całkiem spoko, na plus wyostrzone kontury obiektów, poprawiony wygląd broni i kombinezonów. No pory dnia zrobily na mnie ogromnie wrażenie, no noc robi swoje, kompletna ciemność, chociaż minimalnie można by ją jeszcze podkręcic, żeby zmusić do używania latarki non stop. Poranek nad Jantarem, niezapomniany widok, no super to wygląda.
- Zachowane stalkerów, możliwość szabrowania, no tego w podstawce brakowało, możliwość dostania po japie. Jak sie skradałem gdzieś w jakiejś strzelalinie i jeb z nienacka :D
- Niewidzialne anomalie, a niektóre tylko słyszalne jak sie zbliżaliśmy.
- Podniesiona nośność całkiem spoko.
- Noktowizja :D

A teraz pare rzeczy, które mogą zlapać minusa ale nie muszą, zasadniczo bedą to szczegóły, potencjalny gracz może nie zauważyc.
Ogólnie mówiąć, miało być trudniej a okazało sie łatwiej niż w podstawce, chociąż grałem na stopniu mistrz.
- Z jednym karabinem można przelecieć przez całą gre, lubie im dalej w las tym ciemniej, czyli jak już lepsze kombinezony, to twardsi powinni być, a ty każdy pada jeden po drugim
- Nie wybuchające granaty przeciwników, to troche ułatwia gre, można sobie uzbierać troche i nie trzeba uciekać.
- Zbyt szybka regeneracja, miałem jakiś artefakt regenerujący, to nie używałem w ogole bandaży, no chyba że sytuacja pod ostrzałem była ciężka. W podstawce jak dostaliśmy i zaczęliśmy krwawic i długo nie bandażowaliśmy, mając nawet artefakt regenerujący, to zaczynaliśmy sie wykrwawiać.
- Upadek z czegoś wysokiego nie odbierał w ogole mocy, w magazynach jak skoczyłem z wierzy nic mi sie nie stało, chyba ze to wina egzo ;D
- Celownik celownik optyczny w snajperkach mógłby być troche dalszy, minimalnie sie różni od normalnych.
- Wystrzały z granatników troszeczkę za mocne, na grupe np. Powinności na Wysypisku wystarczył jeden wystrzał, co do odległości wystrzału spoko
- W meni wyposażenia nie zmniejsza sie zużycie kombinezonu, normalnie jak gramy widać ile kresek mu zostało, wchodze do wyposażenia a tu cały czas pelny, chociąż nie ma go juz w połowie.
- Bardzo szybko promieniowanie schodzi z krytycznego do normalnego, leki popromienne prawie nie używane. Wystarczyły artefakty
- Nie parowały mi szybki w kombinezonach, w Egzo od Powinności czy Seva Turysty, można powiedzieć ze tych tylko używałem.
- Nagrody od Woronina i Łukasza troche za duże, po skończonych misjach od nich miałem po 70 granatów do karabinu :D Ogolnie zbyt duże nagrody dawał każdy.
- Dla innych może to być plus, a dla innych minus, mianowicie bardzo szybki zarobek, wystarczyło znaleźć pare detektorów żeby sie porządnie ustawić w Zonie :D W samym Kordonie znalazłem z 5 to wiadomo kto rządził w okolicy ;) Uważam, ze troche przez to zatracił sie główny cel, czyli szabrowanie ciał i sprzedaż zdobyczy. W późniejszym etapie gry tego po prostu juz nie robiłem.
Miałem taki dziwny problem z misjami, Woronin daje misje zeby iść do Doliny Mroku i rozprawić sie z bandytami, a misja nazywa sie Ochroń Baze Bandytów o O.
Drugi taki miałem od Łukasza, Ochroń stalkerów w Agropromie, a wyświetla mi sie tu gdzie stoi Wilk w Magazynach.
Niektóre misje gdzieś nie zapykać nie chciały, Ochroń Granice w Magazynach Wojskowych, mialem zlikwidować mutanty zbliżające sie od strony Zwęglacza, ale jakoś nie docierały. Mialem Bugtrapy jak wychodzilem gdzieś z Baru.

Jak napisałem na początku, modzik naprawde świetny, Ci co grają żeby tylko po to żeby przjeść i zajmuje im to półtora dnia, mogą nie zauważyć niektórych rzeczy, ja jestem bardzo zadowolony z paru zarwanych nocy, bo jednak Face lifting daje dużo. Polecam innym, bo naprawde nowa szata i zupełnie inna gra

Za ten post Jerycho otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor.
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 25 Kwi 2012, 16:48

Niestety jest to mod który zrobiłem jako pierwszy - i trochę, można by rzec, przegiąłem z niektórymi parametrami. Najbardziej wyważona, jak mi się wydaje, jest wersja summer spakowana do gamedat moda The Chernobyl Shadows - ostatnio go trochę dopracowałem. Jeżeli podobał się Wam New Face to tamten też Wam podejdzie ;)

Natomiast na dniach mam zamiar wstawić temat z bardzo "rzeźnickim" modem - niestety na 1.0004 ale opłaca się na niego zrobić downgrade.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez r_populik w 25 Kwi 2012, 17:09

Możesz podać trochę szczegółów odnośnie tego rzeźnickiego moda ? Czy pisząc "rzeźnicki" masz na myśli, że będzie trudny ? Bo jeżeli tak to jestem bardzo zainteresowany.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 25 Kwi 2012, 17:49

Cyt. "Jeżeli nie masz mocnych nerwów, ewentualnie odpowiedniego zapasu środków uspakajających - granie w w/w moda nie jest wskazane gdyż istnieje możliwość że ucierpi na tym klawiatura, monitor etc."

Powiem tylko że wyjście z Kordonu jest sztuką
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Jerycho w 04 Maj 2012, 20:31

scigacz1975 napisał(a):Cyt. "Jeżeli nie masz mocnych nerwów, ewentualnie odpowiedniego zapasu środków uspakajających - granie w w/w moda nie jest wskazane gdyż istnieje możliwość że ucierpi na tym klawiatura, monitor etc."

Powiem tylko że wyjście z Kordonu jest sztuką

Trzymam Cie za słowo, zeby sie nie okazało, ze Kordon bedzie wycieczką po Dolinie Smerfów :P :D

Uwagi moderatora:

Nie ma potrzeby cytowania ostatniego posta w całości. - Wheeljack
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Naznaczony221 w 21 Wrz 2012, 16:08

Siema.
Ten mod dodaje freeplay lub nowe zadania??
pozdrawiam
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 21 Wrz 2012, 16:26

Nie - To jest podstawka wzbogacona o nową grafikę, shadery, system pogodowy, AI NPC, parę nowych giwer, detektory i niewidzialne anomalie + jeszcze parę ficzerów.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Naznaczony221 w 03 Paź 2012, 15:53

Aha a dałoby się New Face połączyć z oblivion lost 2.2 PL??
Z tego co mi się wydaje to tylko pliku handlarzy bd sie sprzykrzać.
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości