[S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost Alpha

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost Alpha

Postprzez pronx18 w 07 Cze 2013, 21:25

Modyfikacja ma na celu, wprowadzić atmosferę głównie z bulida 1935, i przywrócić wiele innych rzeczy. Mod jest w tej chwili w fazie beta, ale można normalnie go ściągnąć i grać. Działa on na wersji 1.0006, na innych nie sprawdzałem.

Zmiany:
- Klimat(jest teraz bardziej ponuro)
- Grafika
- Udźwiękowienie
- Nowe Zadania(ciąg fabuły odbywa się jak w bulidzie 2205)
- Stalkerzy potrafią rzucać śrubkami w anomalie
- Wycięte mutanty
- Nowe animację(na bazie tych z bulida 1935)
- Możliwość ustawienia czasu ile chcemy spać w inwentarzu(jak w bulidzie 1935)
- Używamy amunicji jeżeli jest na pasku w inwentarzu
- Jeżeli zabierzemy coś z skrzynki w wiosce kotów przy ognisku, stalkerzy zaczną do nas strzelać.
- Nowe kombinezony
- W dolinie mroku w budynku, w którym jest wejście do laboratorium x18 zamiast chroniących tego miejsca bandytów, jest tam monolit.
I wiele więcej.

Instalacja:
Skopiuj pliki pl.xdb1, pl.xdb2, pl.xdb3, pl.xdb4, i pl.xdb5 do folderu "mods".
np: D:\gry\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\mods

Gameplay:
Gameplaye mojego autorstwa


Walka z nibypsami:


Gameplay autorstwa SCAVENGER, czyli twórcy moda
ps: UWAGA na dźwięk w filmie


DOWNLOAD
http://www.moddb.com/mods/paradise-lost ... -v431-beta
Ostatnio edytowany przez pronx18 09 Cze 2013, 22:37, edytowano w sumie 9 razy
"Nie da się tu żyć bez gorzałki..."

Za ten post pronx18 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smok61.
Awatar użytkownika
pronx18
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 21 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 10 Maj 2020, 14:15
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 63

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez Gizbarus w 07 Cze 2013, 21:29

Formalnie 90% tych zmian oferuje RMA... Mod jest w jakim języku? I jeśli to możliwe, daj jakieś screeny.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez pronx18 w 07 Cze 2013, 21:42

Mod jest w języku angielskim i rosyjskim.
Screeny masz na moddb
http://www.moddb.com/mods/paradise-lost ... ion/images
"Nie da się tu żyć bez gorzałki..."
Awatar użytkownika
pronx18
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 21 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 10 Maj 2020, 14:15
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez ZiomB w 09 Cze 2013, 11:47

Dobra pograłem trochę.
Na wstępie apeluje do wszystkich hejterów LA - nie czekajcie na tą grę, tylko zagrajcie w Paradise Lost, bowiem jest to właśnie LA ale bez jak to mówicie "zbędnych bajerów".
Co do samego moda, jest to już któryś z kolei z zamiarem przywrócenia dawnego klimatu Stalkera, nawet fajny efekt wyszedł. Interfejs, ikonki, pancerze, a nawet anomalie są z buildów, niektóre dźwięki tylko nie są, ale je to akurat zmienię sobie osobiście. Na mapie z PDA nie zauważyłem Generatorów ani Dead City ani "itd.", więc nie wiadomo czy są nawet w grze. Ragdoll jest stary, na Kordonie są porozmieszczane meble, na które działa fizyka, również stara. Grafika została zmieniona, ma odrobinę większe wymagania niż podstawka bo jest zastosowane rozmycie.

Mod przeznaczony na angielską wersję gry. Na polskiej nie odpali ale można zastosować pewien trik, tylko wtedy mamy w grze angielskie teksty, pozostałości po polskich bez polskich znaków (zamiast nich jest cyrylica) oraz polski lektor gdzie nie gdzie.

@pronx18
Przed zamieszczeniem modyfikacji warto się z nią zapoznać osobiście. ;)
Akapit o instalacji jest zupełnie nie prawdziwy, mod nie posiada gamedaty, a 5 plików które wrzucamy do folderu mods.

Na koniec 2 screeny ode mnie:
:

Image
Image
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez pronx18 w 09 Cze 2013, 12:54

Tyle, że ten gameplay, z dark valley, do którego dałem linka był mój. Teraz już go wykasowałem.
I faktycznie zapomniałem, inaczej instaluję się tego moda zaraz zmienie :)
Jeszcze dodam mój gameplay na DX9 i walkę z nibypsami.
PS: Ja instalowałem moda zupełnie inaczej. Na początku wypakowałem te pli .xdb, a potem wrzuciłem je do folderu gamedata i do folderu z stalkerem :facepalm:
"Nie da się tu żyć bez gorzałki..."
Awatar użytkownika
pronx18
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 21 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 10 Maj 2020, 14:15
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez Kudkudak w 09 Cze 2013, 13:47

Usuń "s" z linka na yt.

Można to rozpakować gamedata unpackerem .db czy jest inne narzędzie?
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez pronx18 w 09 Cze 2013, 14:04

Nie musisz tego rozpakowywać, ale jeżeli chcesz to tym:
http://stalkerteam.pl/topic/972-tutoria ... kowywanie/
"Nie da się tu żyć bez gorzałki..."
Awatar użytkownika
pronx18
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 21 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 10 Maj 2020, 14:15
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez Ranger801 w 12 Cze 2013, 18:28

Mógłby ktoś dać jakiś inny link do pobrania? Bo ten torent ma prędkość aż 0kb/s :(
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez matius_007 w 13 Cze 2013, 15:39

Dziś zacząłęm ściągać z Utorrent i szło 500/600kbs. Doszło mi do 70% potem 2kbs i koniec. Czy ktoś kto to ściągnął mógłby uprzejmie posedować przez 1 godzinkę? :wódka:
Awatar użytkownika
matius_007
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:36
Ostatnio był: 23 Cze 2018, 23:27
Miejscowość: Trojmiasto
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: -2

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez Kpuc w 13 Cze 2013, 16:31

Nie powinno być problemów, są 3 seedy i mnie podłączyło do dwóch, pobiera MOD'a ~500KB/s a sam wysyłam ~980KB/s a wiec jakieś 30 minut i powinienem go mieć. Jak się pobierze to wam go wrzucę na http://Kpuc.4shared.com
Image

Za ten post Kpuc otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ranger801.
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez djcycu w 13 Cze 2013, 17:07

ZiomB napisał(a):nie czekajcie na tą grę, tylko zagrajcie w Paradise Lost, bowiem jest to właśnie LA ale bez jak to mówicie "zbędnych bajerów"

Na mapie z PDA nie zauważyłem Generatorów ani Dead City ani "itd.", więc nie wiadomo czy są nawet w grze.

To widzę że szkoda nawet w to grać kiedy RMA oferuje to samo a nawet z nawiązką bo z Dead City, Generatorami i Darkscape... Ten mod jest z tego co mówisz bardziej okrojony i przypomina jednego z buildów. Magazynki na pasie masz już w LWR i wcale fajnym rozwiązaniem to nie jest bo nieraz naboje się wkładają po 1 i nie ma pełnego magazynka... Tak samo jest ze strzelaniem stalkerów po odkryciu schowka, na h*j to komu? Potem tylko masa pytań czemu są wrogami. Wycięte mutanty mamy w każdym modzie już więc szału to nie robi. Stare dźwięki nie do końca dodają klimatu. Niektóre nowe są tak obrobione że wydają się realistyczniejsze i straszniejsze.

A LA nie dorówna bo jak widzę mamy tu stare a właściwie waniliowe mapki co każdy mod już je wręcz wy*uchał na wznak. Ogólnie rzecz biorąc przereklamowałeś moda. RMA wypada o niebo lepiej.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Paradise Lost] - Rozgrzewka przed Lost A

Postprzez ZiomB w 13 Cze 2013, 17:33

Nie grałem w RMA i z tego co się orientuję nie ma PL ani nawet ENG wersji tego moda, nie władam RUS językiem, więc nie zagram i nie porównam, ale mam nadzieje że kiedyś pogram.
djcycu napisał(a):Magazynki na pasie masz już w LWR i wcale fajnym rozwiązaniem to nie jest

Twórca chciał jak najbardziej odwzorować starego Stalkera, więc dziwne by tego nie dodał, mnie szczerze ten system nie przeszkadza i powiem więcej jest nawet fajny. :P
djcycu napisał(a):Tak samo jest ze strzelaniem stalkerów po odkryciu schowka, na h*j to komu? Potem tylko masa pytań czemu są wrogami.

Jak wyżej, w takim razie nie zaglądaj do niego jak tak ci przeszkadza, a pytania tutaj to chyba niedorozwoje by zadawały tylko, bo raczej ciężko się domyślić dlaczego cała wioska jest wrogo nastawiona po grzebaniu im w rzeczach. :caleb:
djcycu napisał(a):Wycięte mutanty mamy w każdym modzie już więc szału to nie robi.

A ty myślisz że w LA jakie będą? Dojdzie tylko Mimikra i Karzeł, choć w Paradise Lost ma niby też dojść Karzeł w następnej wersji (ciekaw jestem skąd mają model).

Jeżeli jednak myliłem się co do RMA i istnieje w PL lub ENG wersji to proszę mnie powiadomić jakby co (linka nie oczekuje, sam sobie znajdę).
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości