[ZiomB] Dźwięki

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[ZiomB] Dźwięki

Postprzez ZiomB w 14 Mar 2010, 22:18

[ZiomB] Dźwięki

Opis:

Mój pierwszy post, mój pierwszy temat na tym forum. :)
Zróbiłem mini-modzika do Stalkera.
Przy tych dużych modyfikacjach, ten mod to błachostka...
Ale o co w nim chodzi?
On tak zwanie "przywraca" odrobinę klimatu dawniejszego Stalkera.
Po skompletowaniu wszystkich Alph i Bet, zabrałem się za zrobionie tego moda.
Zmienia on odgłosy broni i innych rzeczy na te, które mieliśmy okazję usłyszec w dawnym Stalkerze.
Oto lista zmienionych odgłosów.

Pistolety:
PM
Fort
USP
Walther
FN HP-SA
SIG Sauer

Karabiny:
AKs-74u
Abakan
FN 2000
Groza
AS VAL

Karabiny snajperskie:
SVD
SVU
Vintorez
Gauss

Ciężkie:
RPG-7 oraz jego przeładowanie
Bulldog

Strzelby:
Dubeltówka
TOZ
Winchester
SPAS-12

Inne:
Dźwięki wybuchu
Dźwięki przyjmowanych obrażeń
Dźwięki chodzenia
Dźwięki wyjmowania i chowania niektórych broni, w tym lornetkę i śrubę
Dźwięki w tle - Szczekające psy z Build 1114 (Moim zdaniem, jest to najklimatyczniejszy dźwięk w historii Stalkera)

Instalacja:

Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

DOWNLOAD: KLIK!

Dlaczego warto zainstalowac?
Działa w trybie MultiPlayer
Nie haczy z innymi modami

UWAGA!

Mod będzie stale aktualizowany, tyle że teraz nie mam Stalkera, bo porzyczyłem, ale jak tylko go odbiorę, to zajmę się kolejną aktualizacją. :wink:
Ostatnio edytowany przez ZiomB, 15 Mar 2010, 17:11, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Reklamy Google

Re: Dźwięki

Postprzez KoweK w 14 Mar 2010, 23:21

Ta, przeczytaj regulamin na górze.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5646
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 07 Cze 2024, 23:29
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości