Winter Mod - Konwersja i poprawki.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Winter Mod - Konwersja i poprawki.

Postprzez Raven422 w 10 Lis 2008, 13:01

Witam. Ostatnio zainteresowałem się Winter Modem do ShoC. Taka zmiana klimatu na lżejszy bardzo by mi się przysłużyła gdyż ostatnio mam dość tego ponurego Jantaru i Doliny Mroku.... I mam jedno pytanie : Czy ktoś mógłby dokonać konwersji tego moda do Clear Sky? I jeszcze przy okazji poprawić pewno błędy w teksturach, tej szybkości spadania śniegu, poprawić HUD i inne wkurzające pierdołki :P.
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: Winter Mod - Konwersja i poprawki.

Postprzez jedi998 w 11 Lis 2008, 11:05

A mógłbyś zapodać linka do niego?

Jasne, że nie boli. Tylko to nie ja coś chce, żebym musiał tego szukać.



Bagna mi się nawet podobają.
Ostatnio edytowany przez jedi998 11 Sty 2009, 11:47, edytowano w sumie 3 razy
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: Winter Mod - Konwersja i poprawki.

Postprzez Silent Assassin w 11 Lis 2008, 12:56

Silent Assassin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:40
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 14:41
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Winter Mod - Konwersja i poprawki.

Postprzez jedi998 w 11 Lis 2008, 17:58

Pograłem trochę na tych teksturach, do pełni szczęścia brakuje mi zamrożonej wody(w końcu to zima jest). Muszę trochę popracować nad jej płynnością, choć nie wiem czy zona z bagien nie była by ciekawsza. Usychająca roślinność bardziej i tu pasuje od oryginalnej bujnej wszędzie zieleni.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: Winter Mod - Konwersja i poprawki.

Postprzez cmlPL w 11 Lis 2008, 18:22

http://www.rapidshare.ru/522467

W ogóle inny mod - moim zdaniem sporo lepszy od tamtego, zobaczcie sami, znalazłem tylko taki link. Jak znajde następny - podam.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: Winter Mod - Konwersja i poprawki.

Postprzez Polski zolnierz w 11 Sty 2009, 01:50

No ja właśnie od dwóch tygodni robie coś ala winter mod. Tylko, że będzie to miało wygląd "jesień, ale trochę sypneło" ze względu na właśnie elementy takie jak- brak śniegu 3d czy zamarzniętej wody. Lecz mam pytanie, przerobiłem textury z katalogu "grnd", w "terrain" te które wyglądają na ziemie, nawet textury które mają nazwe "zalmya", wrzuciłem te z Nature Mod Winter Edition i ciągle zielono! Czy ktoś wie gdzie są te używane przez gre textury powierzchni ziemi? Nie mówię o krzakach drzewach i liściach, lecz o glebie. A i uprzedzając teksty, że sie nie opłaca tego robić bo już jest (zdarzają się tacy co tylko dobijać umieją) to mówię, że mój mod nie będzie się ograniczał do tekstur ziemi. To tyle offtopu. z góry thx za odp.
PS: Do adminów. Ten post zamieściłem tutaj bo nie ma sensu tworzenia nowego o winterze w stalkerze. Zaśmiecałoby to tylko szukajke i fora. Za wyrozumiałośc thx xP
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: Winter Mod - Konwersja i poprawki.

Postprzez jedi998 w 11 Sty 2009, 11:46

Dokładnie nie pamiętam dostępu, ale za to żeby gleba zrobiła się biała(nie mam jak sprawdzić, stary dysk padł) odpowiada plik w folderze level/ nazwa lokacji/.....dds(jak sobie przypominam po otwarciu przypomina mapę lokacji)
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: Winter Mod - Konwersja i poprawki.

Postprzez Polski zolnierz w 11 Sty 2009, 22:33

Ta, to jest w level/nazwa/terrain...tylko ja tam wrzuciłem z Nature Mod Winter Edition i ciągle lipa...chyba, że inaczej je odczytuje

EDIT: Poprawka. Bo żem długo nie siedział (pół roku) w moddowaniu, se przerwe zrobiłem, to zapomniałem o zasadzie cnotliwej modera...czyli sprawdzanie z oryginałem. Więc miałem katalogi leveli np. l04_agroprom (nazwa z SoCh) a nie agroprom (nazwa z CS). Powinno działać
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości