Używanie przedmiotów

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Używanie przedmiotów

Postprzez nelson82 w 08 Lip 2012, 01:33

Właśnie zapoznałem się z modem PGR_v0.9.9.1 dla "Zewu Prypeci" i zastanawiam się czy da się zastosować dla SOC patent z chowaniem broni podczas używania medykamentów lub pożywienia. Czy w waniliowej wersji "Cienia Czarnobyla" jest jakiś skrypt, który to reguluje?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: Używanie przedmiotów

Postprzez GhostRider44 w 08 Lip 2012, 09:07

Możliwe, bo w modzie L.U.R.K. do tejże części przy używaniu medykamentów i jedzeniu Naznaczony chowa broń na chwilę. Myślę, że ktoś bardziej doświadczony w tych sprawach powie Ci dokładnie.
Haraszo kartoszki!

Za ten post GhostRider44 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nelson82.
Awatar użytkownika
GhostRider44
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Sty 2011, 12:30
Ostatnio był: 04 Mar 2023, 09:25
Miejscowość: Domek w wiosce kotów, Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 149

Re: Używanie przedmiotów

Postprzez nelson82 w 08 Lip 2012, 10:13

A tak się właśnie złożyło, że ledwo parę dni temu ściągnąłem sobie L.U.R.K.A. ale nie przeglądałem skryptów. Dzięki Twojemu cynkowi udało mi się wyciąć ten patent z moda więc jeżeli ktoś chce to niech łapie tego minimoda broń na chwilę znika gdy używamy leków bądź pożywienia

EDIT: Owe "na chwilę" to ledwie 1-2 sekundy jeżeli jednak ktoś chce sobie podrasować ten efekt to wystarczy w pliku lurk_inv_effects.scripts zedytować te fragmenty
Kod: Zaznacz wszystko
holster_time=time_global()+1650
         if (objectinuse==1) then
         holster_time=holster_time+1650
tutaj mamy wartość dla apteczek, jeżeli dodamy jeszcze jedno zero tak, że będzie to wyglądało w ten sposób
Kod: Zaznacz wszystko
holster_time=time_global()+16500
         if (objectinuse==1) then
         holster_time=holster_time+16500
wówczas broń zniknie na więcej sekund.

EDIT2: Faktycznie :arrowd: , przeoczyłem wasz temat, co do dźwięków to używałem do tej pory Energy Moda, ale skoro skrypt z L.U.R.K.A. też daje taką mozliwość to - jak zauważyłeś - wystarczy mała przeróbka moich plików.
Ostatnio edytowany przez nelson82, 08 Lip 2012, 11:07, edytowano w sumie 1 raz
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Używanie przedmiotów

Postprzez r_populik w 08 Lip 2012, 10:52

Ja tylko dodam, że z Vandrem przerabialiśmy ten temat jakiś czas temu ten temat tu. W skrypcie odpowiadającym za chowanie rąk można dodać także odgrywanie dźwięków. Trzeba tylko odpowiednie dźwięki wrzucić do katalogu sounds, a skrypt delikatnie przeedytować w tym zakresie. Oto mój lurk_inv_effects.script, dla porównania:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
--[[
LURK INVENTORY EFFECTS

Look at the bottom to see how to set up the callback.
]]
--

objectinuse=0
objectused=0

--If/then statements for finding the item.
function start(obj)
snd = xr_sound.get_safe_sound_object("no_sound")
        if (db.actor~=nil) and (obj~=nil) then
        slotinuse=db.actor:active_slot()
        slot_div=1
                if obj:section() == "medkit" or obj:section() == "medkit_army" or obj:section() == "medkit_scientic" then
                snd= xr_sound.get_safe_sound_object("actor\\cop_heal")
                holster_time=time_global()+3300
                        if (objectinuse==1) then
                        holster_time=holster_time+3300
                        end
                soundhub()
                       
                elseif obj:section() == "antirad" then
                snd= xr_sound.get_safe_sound_object("actor\\cop_antirad")
                holster_time=time_global()+3300
                        if (objectinuse==1) then
                        holster_time=holster_time+3300
                        end
                soundhub()
               
                elseif obj:section() == "bandage" then
                snd= xr_sound.get_safe_sound_object("actor\\cop_bandage")
                holster_time=time_global()+2000
                        if (objectinuse==1) then
                        holster_time=holster_time+2000
                        end
                soundhub()
                       
                elseif obj:section() == "vodka" then
                snd= xr_sound.get_safe_sound_object("actor\\cop_vodka1")
                holster_time=time_global()+8000
                        if (objectinuse==1) then
                        holster_time=holster_time+8000
                        end
                soundhub()
                       
                elseif obj:section() == "energy_drink" then
                snd= xr_sound.get_safe_sound_object("actor\\cop_drink")
                holster_time=time_global()+8000
                        if (objectinuse==1) then
                        holster_time=holster_time+8000
                        end
                soundhub()
                       
                elseif obj:section() == "bread" or obj:section() == "conserva" or obj:section() == "kolbasa" then
                snd= xr_sound.get_safe_sound_object("actor\\cop_eat")
                holster_time=time_global()+10000
                        if (objectinuse==1) then
                        holster_time=holster_time+10000
                        end
                soundhub()
                end
       
        end
end

--Other stuff executes from here.
function soundhub()
        if db.actor:alive() then
        snd:play_no_feedback(db.actor, sound_object.s2d, 0, vector(), 1.0)
        snd = xr_sound.get_safe_sound_object("no_sound")
                if (objectinuse==0) then
                db.actor:hide_weapon()
                objectinuse=1
                        if slotinuse == 1 then
                        slot_div = ((holster_time-time_global())/1.5)
                        else
                        slot_div = 0
                        end
                end
        objectused=objectused+1
        weapontimer()
        end
end

--Holster time. Its set up as additive: A food and a drink taken together will apply instantly, but your gun is holstered for 9 seconds.
function weapontimer()
        if (holster_time~=nil) and (time_global()>(holster_time-slot_div)) and level.present() then
        objectused=objectused-1
                if (objectused==0) then
                db.actor:restore_weapon()
                objectinuse=0
                holster_time=nil
                end
        end
end

--Message for time remaining and math.Round function. Not used.
--[[
function message()
news_manager.send_tip(db.actor, tostring(math.Round((holster_time - time_global())/1000)).."s", nil, nil, 1000)
end

--Math.round
function math.Round(num)
local floored = math.floor(num)
        if (num - floored) >= 0.5 then
        return math.ceil(num)
        else
        return floored
        end
end
]]
--

--HOW TO APPLY
--[[
*In actor_binder():net_destroy()*
self.object:set_callback(callback.use_object, nil)

*In actor_binder():reinit()*
self.object:set_callback(callback.use_object, self.use_object, self)

*Somewhere in the script*
function actor_binder:use_object(obj)
lurk_inv_effects.start(obj)
end

*SomeFaggot and Gmod4Ever were here...*
]]
--
 
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Używanie przedmiotów

Postprzez Junx w 06 Gru 2012, 10:29

nelson82 napisał(a):Dzięki Twojemu cynkowi udało mi się wyciąć ten patent z moda więc jeżeli ktoś chce to niech łapie tego minimoda broń na chwilę znika gdy używamy leków bądź pożywienia


Link padł, można prosić o nowy?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Lip 2025, 18:14
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Używanie przedmiotów

Postprzez nelson82 w 08 Gru 2012, 02:36

Nowy link do lurk inv effects
Pliczek.net
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości