[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Missile w 02 Maj 2008, 18:14

Z ulepszaniem broni też można spróbować. Jednak na pewno nie będzie to widoczne na broni, tak jak w Bioshocku. Po prostu się staty polepszą.
Podwójne pistolety? Chętnie, ale nie da rady tego zrobić.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez Crisu w 02 Maj 2008, 18:17

No oczywiście... W końcu XRay to nie możliwości BioShock'a.

Podwójne pistolety? Heh, to nawet ja wiem, nie zajmując się skryptami/ogf'ami, że się nie da.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Famiru w 02 Maj 2008, 19:31

Nie wiem czy to wykonalne, ale i tak powiem.
A gdyby tak, skopiowac mapy z multiplayer i wkleic je do singleplayer?
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 02 Maj 2008, 20:53

Map nie da rady. Tzn może da, ale nie mam takich umiejętności.
Mamy pierwszy trailer!!
http://pl.youtube.com/watch?v=w22eFgRzTVw

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Famiru w 02 Maj 2008, 21:30

Super. Wymagania urosły ?
Możesz dać więcej ammo od Wilka. Zamiast 80 to 250.
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Pogan w 02 Maj 2008, 22:16

Jestem pod wrażeniem moda trailer też dobry. Tylko czy ta ciężarówka ma się tak specjalnie przewracać :P I przy okazji co to za muza w tle.
Image
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 02 Maj 2008, 22:52

Muzyka to Korn-Liar. Ciężarówka się przewróciła bo koty i szczury na nią wskoczyły ;). Wymagania troszeczkę urosły- u siebie obserwuję spadek FPSów o 1-2, gdy atakuje nas taka grupka mutantów jak na trailerze to do 3 FPSów.
Do Zony wyjdziemy znacznie lepiej wyposażeni. Już w bunkrze Sida dostaniemy Toza + 40 ammo do niego, a od Wilka dodatkowo Forta i 130 ammo.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Famiru w 02 Maj 2008, 22:56

Aha. Będzie można kupic wszystkie bronie? ( Barman,Handlarz,Doktorek )?
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 02 Maj 2008, 23:00

Nie, nie wszystkie, ale więcej niż w oryginalnej wersji gry. Przykładowo u Sida AKSG, G3, Fort, PM, PB, Toz, Obrzyn, MP5, u Sacharowa - większość przedmiotów, Kutwa i Pietrenko - to, czego używa ich frakcja.
Wie ktoś jak ustawić, aby stalkerzy nosili nowe kombinezony?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Keldorn WistBlade w 02 Maj 2008, 23:33

Zastanawialiście się nad modyfikacją zadań bądź np. dodaniu nowych lub też urozmaicenie rozgrywki w postaci dodania dialogów w zależności od których toczyć się będzie dalsza rozgrywka:

mam tu na myśli sytuacje taką jak np. pierwsza misja odbicia Tolika, podchodząc do Pietruchy dostajemy wybór załatwić sprawę sami po cichu lub atakiem frontalnym z ekipą kamikaze. A gdyby od tych dwóch decyzji zależało by co dalej się stanie :)

idąc sami tracimy itemki i dostajemy tylko bezgłośnego + 50 naboi (po wykonaniu zadania nagroda od Pietruszki i Wilka - jakaś całkiem fajna oraz zwrot itemków np. przy tych kolesiach znajdowała by się skrzynka, na czas misji do komunikatu Pietruchy [WILK, FABRYKA CZYSTA]- zamknięta) a idąc z kolesiami mamy to dostaliśmy i zerowa nagroda oprócz 100 RU i kilku sztuk naboi 8mm.

Oczywiście tak można by i w dalszej rozgrywce.

Pewnie marzenia nie kosztują ale byłby to chyba precedens w modach bo chyba nie ma takiego czegoś jeszcze.
Ostatnio edytowany przez Keldorn WistBlade, 02 Maj 2008, 23:40, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez Famiru w 02 Maj 2008, 23:39

Hmm... A może by tak dodac laski :D . Da sie zrobic ?
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Sölve w 02 Maj 2008, 23:43

Do tego potrzebne są nowe modele. A nawet jak już ktoś taki zrobi, to nie ma go czym przekonwertować do formatu *.ogf.
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 09 Kwi 2021, 14:11
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość