[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Missile w 03 Maj 2008, 11:07

Myślałem żeby trochę urozmaicić wiadomości jakie uzyskujemy od Stalkerów po kliknięciu na "masz może jakieś ciekawe informacje". Z 15 nowych wiadomości by się przydało. W AMK dodano dużo nowych historii i fajnie to wyszło - nie były one tak monotonne. Jest ktoś zainteresowany?
A o nowych modelach nie ma mowy. Nie mamy ani konwertera OGF ani programów obsługujących ten format plików.

Zastanawialiście się nad modyfikacją zadań bądź np. dodaniu nowych lub też urozmaicenie rozgrywki w postaci dodania dialogów w zależności od których toczyć się będzie dalsza rozgrywka:

Pomysł ciekawy, ale chyba niemożliwy do zrealizowania. Pierwotnie w grze nie ma czegoś takiego i nie sądzę, aby nam udało się to wprowadzić. No chyba, że jest ktoś wśród nas, kto dałby sobie z tym radę...

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez Bartas w 03 Maj 2008, 17:39

Kilka świeżutkich screenów pogodowych :D by Bartas01 :D

SCREEN 1
SCREEN 2
SCREEN 3
SCREEN 4

Teraz tylko czekać na trailera numer 2...
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Adriano w 03 Maj 2008, 19:02

A ode mnie takie screeny : (Wysokiej jakości :D )

SCREEN#1#
SCREEN#2#
SCREEN#3#
SCREEN#4#
SCREEN#5#
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Postprzez Stiven w 03 Maj 2008, 19:51

O widzę, że udało wam się poprawić ikony amunicji, poprawiliście też ikony artefaktów, i itemów w plecaku, bo widziałem na trailerze, że też mają dziwne tło?

Co to za dziwne bajery pogodowe w pierwszych screenach?
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 03 Maj 2008, 19:54

Coś na wzór oparów... Efekt niezły.
Poza tym świetne rączki.

No, może się z tego urodzić coś na prawdę ciekawego.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Pogan w 03 Maj 2008, 20:02

Jak dla mnie to się szykuje na razie najlepszy mod. Doskonały model wojskowych. Brawa
Image
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Adriano w 03 Maj 2008, 20:12

Stiven napisał(a):O widzę, że udało wam się poprawić ikony amunicji, poprawiliście też ikony artefaktów, i itemów w plecaku, bo widziałem na trailerze, że też mają dziwne tło?


To nie jest poprawione, poprostu nie mam jeszcze pliku ui_icon_equipment.dds takiego jak Missile czyli zmienionego pod nasz mod . Będzie poprawione pod koniec moda ,poresztą będzie trzeba przypisac współżedne do broni . Texturki woja mojej roboty :D thx
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Postprzez Famiru w 03 Maj 2008, 22:04

Hmm... A gdyby tak sciągnąc sytuacje z Priboi, co tu więcej pisac, sprawdzcie sami:
Klik#1
Klik#2
Klik#3
Klik#4

Jakby co, to są zdjęcia jednego z userów forum :wink: . !Nie Moje!
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Stiven w 03 Maj 2008, 22:15

Hehe, takie coś zdarzyło mi się parę razy na OL i AMK. Standardowo 1 kontroler, 2 burery, chimera i w cholerę zombich, czasem było więcej chimer i dodatkowo jeszcze pijawy i nibyolbrzymy. Zawsze w magazynach wojskowych. Zabawy na 10 minut :wink:
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 04 Maj 2008, 00:37

BlowOuty będą. Prawdopodobnie ustawimy, aby podczas nich atakowały nas spore grupy mutantów. Zresztą już teraz tak zrobiłem - dopracowałem zachowania mutantów jeszcze bardziej, niż na trailerze. Poruszają się po Zonie w wielkich grupach, toczą bitwy z innymi grupami mutantów, napadają na obozowiska stalkerów. Przykładowo niedawno po rozpoczęciu gry miałem akcję napadnięcia chimery, pseudogiganta, stada dzików i kotów na wojskowych w Kordonie. Innym razem po rozpoczęciu gry koty tłuką się ze szczurami, czy też koty w towarzystwie chimery napadają na nasz obóz w kordonie. Teraz Zona na prawdę żyje. Największe wrażenie wywołują wędrówki olbrzymich grup mutantów po Zonie.
Dodatkowo mamy kolejną świetną wiadomość: plik spawn pozwala również na dodawanie różnych obiektów w wybranych miejscach. Można np dodać w danym miejscu drzewo/stół/skrzynkę, ale też większe obiekty jak przystanek, czy dom. Będziemy mieli więc przebudowaną Zonę.
Także anomalie są bardziej dopracowane: żebyście widzieli toksyczną w Kordonie... Na mnie zrobiła niezwykłe wrażenie. Po wejściu w nią rozprzestrzenia się gęsty, żółty dym trując nas i odbierając nam zdrowie. Gdy w niego wejdziemy dodatkowo nie możemy biec. Można to też wykorzystać w drugą stronę: koło anomalii są bandyci, my rzucamy śrubę w nią, a ona ich zatruwa.
Jutro (tzn dzisiaj) pojawi się jeszcze jeden trailer Kordonu. Może też zrobię wysypiska.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Crisu w 04 Maj 2008, 03:42

Ooo... Jestem pod wielkim wrażeniem!
Na prawdę widzę, że prace nad InnoMod'em postępują sprawnie.

Mała sugestia co do moda - czy dobrym pomysłem byłoby usunięcie dźwięków ciągłej walki z Prypeci? Chciałbym spokojnie pozwiedzać miasteczko, ale słysząc te wojnę instynktownie wszystko robię szybko i nieostrożnie, nawet jeśli chcę wykonać to w spokoju.
A przecież tyle jest do eksplorowania. Nie chcę tracić czasu na słuchanie nieprzerwanego je*ania w oddali, chcę "rozkoszować" się tym miejscem.
Jeśli pomysł chwyci to proszę... Niech nie będzie to podmianka dźwięku na orędzie głoszone przez megafon jak w Priboiu. Na łeb można dostać.

Sugestia druga - zablokować mi jakimiś obiektami główne frontowe wejście na stadion w Prypeci. To rozkaz!
Nie no, żartuję. Ale na prawdę byłby to dobry pomysł bo chodzi o to by droga do Stancii prowadziła przez stadion, a nie poprzez filmik latających mutantów. W końcu wielu użytkowników nie odwiedzało nawet stadionu. Niech szukają dziury w bramie.
A warto bo brudy z RPG i jeszcze większe brudy na dachach nie dają za wygraną.
Prócz tego jest dość duże pole do popisu, gdyż stadion ma swoje rozmiary i można postawić tam wiele... Kreatur różnorakiej maści i pochodzenia.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Nurek w 04 Maj 2008, 09:30

-CRISTO- napisał(a):Mała sugestia co do moda - czy dobrym pomysłem byłoby usunięcie dźwięków ciągłej walki z Prypeci?

Moim zdaniem świetny pomysł. Zastanawiam się też czy nie byłoby dobrym pomysłem usunięcie zwarcia z elektrowni, oraz dodanie możliwości powrotu z elektrowni do wcześniejszych lokacji - czyli powstałaby mozliwośc free-playa
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość