S.T.A.L.K.E.R. Build 2205 - Temat Ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez ponio11 w 19 Paź 2009, 17:20

Dzieki xKoweKx za pomoc :wódka: ;p mam jescze jedno pytanie ktore mmnie irytuje,mianowicie pogoda.Dlaczego caly czas jest taka sama !! ?? ;/ na forum gameru znalazlem fotki z tej bety przy roznych porach dnia,nawet spanie nic nie pomaga jak przestawi sie o te 4,6,10 h do przodu :| .Caly czas ten denny dzionek ;p
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 02 Sty 2025, 09:04
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez copytco w 19 Paź 2009, 21:12

Ja powiem tak, w buildzie są nieaktywne texty angielskie na wszystkie poziomy, plus część itemów w inventory i PDA. Jak ktoś chce się pobawić: gamedata/config/text . :) Mi po próbie przywrócenia angielskich tekstów wywala errora o brakującym stable_dialogs_darkvalley.XML, po wklejeniu ruskiego dalej ten sam problem... :) Jak coś wymyślę, to napiszę tutaj. :P
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez yozue w 20 Paź 2009, 03:20

xKoweKx napisał(a):Dla ciekawskich - idźcie do Doliny Mroku i kierujcie się na stację benzynową. Wejdźcie w budynek, gdzie stalker prosi o pomoc. Zaatakuje was pijawka. Zauważyliście coś? Tak... "Nowa" animacja pijawki, która pojawiła COP'ie... Zaraz się okaże, że GSC kilka lat temu posiadało jeszcze poziomy z COPa. :mad:

Już mówiłem, że nie lubię GSC za to, że podzielili nam stalkera na kilka części, aby lepiej zarobić (choć nie wiem, czy im się udało:D)?




Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 09:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Oviraptor w 20 Paź 2009, 10:43

Zejdzcie sobie do podziemi Agropromu to wyskoczy na was cała chmara pijawek. W sumie naliczyłem cztery (jeśli mnie pamięć nie myli to w grze była tylko jedna). Jednak wspomniane podziemia, moim zdaniem są nieco gorsze niż w ostatecznej wersji gry. Po pierwsze jest tam zbyt jasno (nie szczędzili na żarówkach) i ruch jak na targu (pełno bandytów i żołnierzy). Podziemia tym samym straciły nieco klimat.
Awatar użytkownika
Oviraptor
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Wrz 2009, 10:29
Ostatnio był: 22 Lut 2014, 23:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez yozue w 20 Paź 2009, 11:28

Jeszcze jedną ciekawą rzecz zauważyłem, można podnieść żywego szczura i wrzucić do plecaka, będze on nas cały czas gryzł, nie da się go wyrzucić z inwentarza ;p

Znalazłem parę dodatków do tego bulidu:
- http://rghost.ru/537763 - Urozmaica pogodę.
Image Image


- http://www.sendspace.com/file/5ai11s - Dodaje menu, przezuca wszystkie dll do katalogu bin. Alphe odpalamy z main_menu.bat
ImageImage


- http://narod.ru/disk/14260601000/Critical_weather_fix_for_2205_2215.rar.html Jakiś fix do pogody
Ostatnio edytowany przez yozue, 20 Paź 2009, 12:58, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 09:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Oviraptor w 20 Paź 2009, 12:43

Fakt szczurów w Agropromie jest pełno a gra strasznie tam przycina (tylko w Agropromie).
Ogólnie jest dosyć stabilna. Dwa razy jednak miałem zawias (reset z obudowy był konieczny w końcu jednak to alfa) i ciekawy bug. Otóż wyszedłem z Agropromu przejściem do Wysypiska i... znalazłem się na drugim końcu mapy (żółte kółko na obrazku). Oto dokumentacja zdjęciowa:

FOTO

Czerwone kółko to przejście do Agropromu (tam powinienem wylądować), a zielona kreska to zasieki oznaczające koniec planszy. Żeby było jeszcze ciekawiej gdzieś w okolicy żóltego kółka chodziłem szukając przejścia przez zasieki by wrócić na planszę, a tu nagle siup, zobaczyłem ekran ładowania i wylądowałem w Dolinie Mroku :)
Gdy przeszedłem z powrotem na Wysypisko znalazłem się już po właściwej stronie zasieków. Co prawda to bug ale całkiem ciekawy (w klimacie strefy mroku). Zastanawiam się jakby wyglądała gra gdyby takie niespodzianki były standardem. Oczywiście musiałyby być losowe i niezbyt częste.
A poniżej jeszcze jedno, ciekawy screenshot prezentującu ekran pauzy:

PAUZA
Awatar użytkownika
Oviraptor
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Wrz 2009, 10:29
Ostatnio był: 22 Lut 2014, 23:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Ropasiak w 20 Paź 2009, 14:46

A ja na tej alphie robie właśnie rozpiduche. No i wreście można zabić nipodobającego się nam gostka i odrazu cały bar nie rzuca się na ciebie :D . Ech, przydało by sie jakieś zangileszczenie...
| Ryzen 7 5700X (4.85GH) | Gigabyte B450 Gaming X | Arctic Liquid Freezer II 280mm | 40GB DDR4 RAM 3466MHz CL16| PowerColor RX 6700XT Hellhound 12GB GDDR6 (+Cooler Master ELV8) | Kingstone KC3000 2TB + Crucial BX500 1TB | Gigabyte Aorus Elite Platinum ATX 3.1 850W | Fractal North XL White (+Cooler Master Halo 2 120mm) | Windows 10 Pro x64
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 342
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 04 Mar 2025, 17:36
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 18

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 20 Paź 2009, 14:57

Właśnie. Alpha ma całkiem niezłe AI, możemy po cichaczu zabijać, gdy nikt nie widzi! Wrogami staną się Ci, którzy będą świadkiem, a reszta, która niczego nie zauważy pozostanie neutralna.

Poza tym pozamieniam odgłosy bojowe stalkerów w finalce, bo te z tego builda są według mnie świetne. :)

Dla ciekawskich vol. 2 - Zajrzyjcie w folder gamedata\levels. ;)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 12:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez Michu w 20 Paź 2009, 15:12

Zapewne dez0 wie o tej alphie, niech przywrócą z tego też ile się da xp. AI tak jak mówisz i dźwięki i animacje...
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 20 Paź 2009, 15:24

Dez0 twierdzi, że alpha nie będzie im za bardzo przydatna. W sumie tutaj nie znajdziemy nic ciekawego, a z engine'u nic nie przeniesiemy... np. jak animację etc. (poza tym są one w oryginalnym S.T.A.L.K.E.R.'ze, tylko nieużyte).

Dez0wave natomiast użyje pewnych budynków z Ciemnej Doliny do swojej wersji. ;) Ogólnie ta wersja z builda 2055 to dokończona wersja Ciemnej Doliny z 1935.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ElfikZły.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 12:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez portals w 21 Paź 2009, 08:10

Alfa jest genialna,ma tylko dwie wady w porównaniu z 1935.Brak samochodów,przynajmniej ja ich nie widziałem i brak cześć map.Poprawione są takie rzeczy:
-AI
-Spawna
-A-life
-Mapy które zostały,wysypisko jest naprawdę super
-Stabilności i to o dużo
Ciekawa czy da się przywrócić mapy z 1935
Bo w level one są foldery,ale bez ważnych plików
Denerwuję też brak niektórych animacji na przykład biegania tz. Nie widzimy broni jak biegamy ale na pewno będą patche

Nitk nie będzie robił patchy dla takich dupereli jak animacja podczas biegania - wymaga to robienia animacji pod inna wersję silnika XRAY co wymagało chu... wie ile czasu. Poza tym z builda 1935 mapek nie przeniesiesz, bo to inna wersja silnika. ;) - xKoweKx
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 2205 - Temat Ogólny

Postprzez yozue w 21 Paź 2009, 15:23






Mi się serce kraje jak widzę Ciemna dolinę w tej wersji, za to ze GSC ją wykastrowana wrzucił do finalnej wersji SoC powinien dostać banana na neta :!:



Ostatnio edytowany przez yozue 21 Paź 2009, 16:31, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 09:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości