[Droga do Prypeci] by razoromon

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Gizbarus w 26 Lip 2013, 14:34

Właśnie skończyłem moda. Jest parę momentów, gdzie nie za bardzo wiadomo, co robić, ale od czego jest YouTube... Zakończenie nie powala, tak samo jak i techniczna strona końcówki - nie ma też freeplayu. Z drugiej strony, po co miałby być na modyfikacji, która usuwa praktycznie wszystkie mapy i jest stricte fabularna.

Ogólnie oceniam moda na 4+/6, ewentualnie jeszcze karny :ati: za parę beznadziejnych pomysłów.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez StalkerCell w 26 Lip 2013, 14:51

Ma ktoś dodatek? Bo ani WinRarem, ani 7-Zipem, ani Uniwersl Extractorem nie mogę otworzyć archiwum. Ktoś wrzuci nowy link? Proszę, by spakowane było 7-Zipem.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Pangia w 26 Lip 2013, 15:49

StalkerCell napisał(a):Na StalkerTeam nie było napisane w jakiej kolejności.

A dodatek, fix 2 i fix 3 instalujesz, kiedy grasz na oświetleniu statycznym.

No to zainstalować go nie zawadzi - jak ma działać tak samo jak u mnie chodził SGM 2.2 (ustawienie czegokolwiek poza rozdzielczością na inną opcję niż najniższa uniemożliwiało wczytanie czegokolwiek - brak pamięci), to na pewno się przyda.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez StalkerCell w 26 Lip 2013, 16:50

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: act\act_arm_1_bump
 

stack trace:



Pomóżcie, tak mi się ciągle robi, fak!!

EDIT.
Takie pytanie - czy w pliku shaders powinno być coś jeszcze oprócz r2? Jeszcze w pliku gamedata\meshes\monsters nie mam nic w folderach dog i snork!! WTF?!


EDIT2.
Następny log, zainstalowałem wszystkie patche, zmieniłem na oświetlenie dynamiczne i doopa.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : Fvisual::Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\FVisual.cpp
[error]Line          : 162
[error]Description   : data->find_chunk(OGF_INDICES)
 

stack trace:
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Pangia w 26 Lip 2013, 18:30

StalkerCell napisał(a):Takie pytanie - czy w pliku shaders powinno być coś jeszcze oprócz r2?

Chyba nie, nie pamiętam przynajmniej, żeby było w innych modach.
Jeszcze w pliku gamedata\meshes\monsters nie mam nic w folderach dog i snork!! WTF?!

Image
StalkerCell - "Lista zmian dodatku Chirochoro-cośtam" napisał(a):-przywrócono oryginalne modele snorka i ślepego psa;

Pewnie puste foldery zostawili i tyle, a Ty już srasz :P

Mam pytanie: po instalacji zangielszczenia powinienem mieć teksty w opcjach czy nie ma ich w plikach? Bo połowy tekstów po prostu nie ma, w tym opisów w ekwipunku. Na razie jeszcze nie zacząłem gry na poważnie (musiałem powywalać zoom przy celowaniu, bo aż oczy bolą od niego), a nie chcę w przyszłości mieć 10 lunet i zgadywać, do której broni która pasuje.
I jeszcze jedno: jest lornetka?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez StalkerCell w 27 Lip 2013, 17:02

Polonizuje tego moda, ale potrzebuje kilka wyjaśnień, co dane słowa oznaczają:

Kit drop
Storage lot
Arrival in warehouses
Break Anomaly

Podczas polonizacji nie posługuje się żadnym słownikiem, ani broń Boże, Gugl Translatorem :caleb: , wszystkie próbuje sam rozkminić. Podajcie mi tylko znaczenia podanych wyżej terminów.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Pangia w 27 Lip 2013, 18:24

Trzecie to będzie "Przybycie do Magazynów Wojskowych" (zakładam, że chodzi o całą lokację, nie jakiś punkt na mapie - "warehouses" to magazyny). Reszta to przydałby się kontekst, bo tak sam tekst to ciężko przetłumaczyć. Drugie mogłoby być też o jakimś magazynie, ostatnie to nazwa anomalii ("Break" to może być złamanie, może być przerwa - zależy, jak anomalia wygląda :P), pierwsze... "kit" - zestaw, "drop" - upuścić. Wygląda mi na nazwę itemu. I w sumie to mnie uprzedziłeś, bo też się zastanawiałem, czy nie grzebać w plikach językowych - muszę jednak przejść grę.

A co do samego moda to jakoś nie mogę się w niego wczuć - najwidoczniej za długo nie grałem w Zew Prypeci. To, co mogę powiedzieć, to:
- promieniowanie jest przesadzone (wystarczy, że staniesz na dosłownie pół sekundy w napromieniowanej strefie i zacznie ci chlać zdrowie - nawet w Sevie)
- apteczki i antyrady chyba są zbugowane (to pierwsze działa minutę, drugie pół minuty, przy czym antyrad działa tak, jak działał, a apteczka działa wolniej niż kiełbasa :facepalm:)
- na północnym posterunku koleś daje mapę nawet, jeśli nie mamy 1000 rubli = ujemna forsa, "Bogaty kilent" i odblokowane sklepy
- zombie są szybsze niż były = animacje wyglądają idiotycznie
- snorki atakują zombie (co dziwne, bo mutanty zwykle są w stosunku do nich neutralne)
- wejście do Jantaru jest jak wejście do cukierni - zombie mają znakomite bronie (zawsze jakaś Groza, jakiś XM8, może być nawet AUG A1), a medyk ma źle zrobionego handlarza (w sensie plik) i można mu sprzedawać bronie - startowe Sako można mu oddać za 40000 rubli (czy coś koło tego). Szkoda tylko, że nie ma nieograniczonej forsy i że system handlu w Zewie jest tak spieprzony (w poprzednich grach miałeś guzik "Handel" = jeśli postać nie miała forsy, mogłeś jej coś sprzedać, a w zamian za to ty coś kupowałeś i handel przechodził - w Zewie osobno kupujesz i osobno sprzedajesz, przez co jeśli ktoś ma mało forsy, to "handel wymienny" się nie uda)
- ugh... muszę się zgodzić z Gizbarusem - rzeczywiście, dźwięki mięsaczy są... no nie da się tego porównać do niczego normalnego. Jakby jakieś burknięcia grubasa przejedzonego po piętnastu kebabach, przepuszczone nieudolnie przez Audacity
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez StalkerCell w 27 Lip 2013, 18:34

@Pangia, ja wiem co te wyrazy znaczą, tylko nie umiem ich połączyć, a nie chcę, żeby zamiast Kit Drop było Spadający Zestaw, czy coś w tym stylu. Aha, jeszcze coś - w opisach kombinezonów są 'krzaczki z Czarnobyla'. Jest jakaś rada, żeby dało się to przetłumaczyć? Te krzaczki oczywiście :P .

A jak chcesz, to możesz mi pomóc.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Pangia w 27 Lip 2013, 19:06

No to chyba się zmuszę do moda. Najwyżej nieśmiertelność sobie ustawię :P

Kolejne pytanie: gdzie jest przejście do Magazynów Wojskowych? Zadanie zrobiłem, przejście na PDA jest, tylko jakoś nie mogę trafić w samo ładowanie (inna sprawa, że wg PDA przejście jest poza mapą)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez StalkerCell w 27 Lip 2013, 22:02

Nie wiem, dopiero w Kordonie jestem. Pochódź blisko tego miejsca, może jaki tunel tam jest :?:
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Gizbarus w 27 Lip 2013, 22:04

Pangia, musisz wejść tam, gdzie znajdował się kontroler i anomalia (w vanilli CS mocne oddziaływanie psi) - zajść niejako od "dupy strony" między budynkami i wtedy będziesz mógł przejść dalej.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Pangia w 28 Lip 2013, 12:25

Gizbarus napisał(a):Pangia, musisz wejść tam, gdzie znajdował się kontroler

Czyli dodatkowe zadanie do roboty, bo tego jeszcze nie robiłem.
W ogóle mod jest dosyć trudny - mimo ustawienia sobie miliona rubli na starcie i tak niewiele brakowało, a mogłem skończyć bez amunicji w podziemiach Jantaru :o
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość