[BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez Sleszu w 14 Kwi 2010, 23:32

marianosi napisał(a):Właśnie zainteresowałem się tym modem więc sobie go ściągnąłem, po skopiowaniu gamedaty i wystartowaniu nowej gry wyskakuje mi jednak błąd związany z xrCore.dll, czy ktoś może wie co jest grane?. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.


Witajcie.
marianosi, wypróbuj sposób podany przez kolegę

pietrucha napisał(a):pietruchaGram na wersji 1.6.01 i jest dobrze. Trzeba tylko było z gamedaty wywalić te dwa pliki:
- gamedata/configs/external
- gamedata/configs/weapons/knife.ltx



rakim-89 napisał(a):Siemka

jestem nowy na forum ale za to w Stalkera gram już sporo czasu ;)
mam pytanko odnośnie tego moda...
mianowicie czy u kogoś jeszcze dzieje się tak ze w skadowsku ma pokaz slajdów -,- 11-12 FPS
im dalej od skadowska tym lepiej, np w leśniczówce mam już 30-35 FPS

procek mam Q6600 2,4 , 4Gb RAM i kartę GF9600 Gt 512 i cały czas grałem prawie na max detalach, a teraz nawet po zmniejszeniu rozdzielczości na 1400x900 i okrojeniu reszty ustawień do polowy mam 8-9 FPS ktoś mi wyjaśni o co może chodzić ? z góry dzięki i pozdro


Cóż, o ile mi wiadomo, mod ten całkiem miło zmienia grafikę teremu gry. W skadowsku zawsze były cięcia, to swoją drogą. Na dodatek silnik stalkera nie lubi dużej liczby NPC naraz, a na statku jest ich sporo.

Z kolei ja mam pytanie odnoście moda. Ktoś z kolegów stalkerów wie, gdzie można dostać którąś z nowych broni? Bo jak na razie, mimo zwiedzenia zony prawie wzdłuż i wszerz, nic nie wpadło w moje łapska.
"Nie wchodzi się dwa razy w tę samą anomalię"
Awatar użytkownika
Sleszu
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 27 Mar 2009, 03:13
Ostatnio był: 30 Lip 2022, 02:46
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez bun w 04 Maj 2010, 14:11

Witam
Podczas gry na tym modzie wywala do pulpitu podczas emisji.
Czy ktoś się z tym spotkał.
jestem nowy na forym czy może mi ktoś pomóc

cod błędu to:
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ... - zew prypeci\gamedata\scripts\smart_terrain.script:584: attempt to index local 'job_data' (a nil value)
Ostatnio edytowany przez bun, 05 Maj 2010, 05:46, edytowano w sumie 1 raz
bun
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 04 Maj 2010, 14:04
Ostatnio był: 10 Lip 2017, 17:18
Kozaki: 0

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez atikabubu w 04 Maj 2010, 14:30

Podaj loga po takim zwisie (ramka u góry).
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 25 Kwi 2024, 14:58
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez Tomonio w 20 Maj 2010, 20:30

Witam mam problem gdy ładuje się gra wywala mnie do windy. Chyba to jest kod błędu xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 001B:0062E12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
Tomonio
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 07 Maj 2010, 22:23
Ostatnio był: 26 Lis 2012, 16:42
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez WheeljackSPW w 21 Maj 2010, 21:13

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści loga błędu (Dokumenty udostępnione/S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci/logs) od linijki FATAL ERROR.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez kondoslaw w 06 Cze 2010, 19:12

W instrukcji pisze:

Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

lecz nigdy nie instalowałem modów i nie wiem gdzie ta linijka się znajduje.... Prosiłbym kolegów o pomoc.
Awatar użytkownika
kondoslaw
Stalker

Posty: 114
Dołączenie: 26 Lis 2009, 18:58
Ostatnio był: 05 Lis 2014, 21:32
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 5

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez lukass w 06 Cze 2010, 19:25

W pliku 'fsgame.ltx', który znajdziesz w głównym katalogu gry. Otworzysz go notatnikiem, notepadem itp.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez kondoslaw w 07 Cze 2010, 19:24

Wielkie dzięki kolego już hula
Awatar użytkownika
kondoslaw
Stalker

Posty: 114
Dołączenie: 26 Lis 2009, 18:58
Ostatnio był: 05 Lis 2014, 21:32
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 5

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez Astim w 26 Lip 2010, 18:13

Mógłbym prosić o reupload na inny serwer...
Awatar użytkownika
Astim
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 15 Sie 2008, 17:36
Ostatnio był: 01 Wrz 2011, 16:22
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez Gandzia w 16 Paź 2010, 08:52

A jednak...

Jest! Proszę, polska wersja językowa. Oto link: http://www.full4free.pl/pelna-wersja/cr ... d-download
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez Gandzia w 18 Paź 2010, 20:34

Hmm a jak mogę zmienić tą linijkę?
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez qest333 w 24 Paź 2010, 12:53

hmmmm... a gdzie tu maniery?
daj screeny bo nie gram w ciemno :wink:
qest333
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 15 Paź 2010, 20:13
Ostatnio był: 26 Paź 2020, 00:22
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości