przez smoq2 w 04 Lip 2012, 11:58
Wbrew pozorom, bardzo ciężko osiągnąć tak prosty efekt. Mogę Ci rozpisać jak większość (w tym ja) to rozwiązuje dla większości przedmiotów, jednak będzie to wymagało średnio-zaawansowanej wiedzy ze skryptów.
- Wrzucamy dane pakietowe danego przedmiotu do jakiejś zmiennej. Polecam do tego packet_utils.script od Barina.
- Usuwamy dany przedmiot za pomocą alife():release(alife():object(id_przedmiotu), true)
- Tworzymy w inwentarzu gracza np. zwykłą kurtkę. Wskoczy ona natychmiastowo w slot pancerza, tworząc coś w stylu "zapychacza", po to, żeby jak odtworzymy nasz pancerz to utworzył się w plecaku.
- W następnym cyklu tworzymy nasz pancerz i nakładamy na niego dane pakietowe ze zmiennej.
- Usuwamy kurtkę
-
Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Junx, Plaargath.