[Nowe modele] by r_populik

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Nowe modele] by r_populik

Postprzez r_populik w 21 Paź 2012, 21:55

Nowe modele by r_populik

Opis:
W temacie tym zamierzam umieszczać ciekawe modele wszelkiego rodzaju, gotowe do użycia w grze. A więc nie tylko bronie, ale i postaci, przedmioty, itp. Na początek kilka sztuk broni do podmienienia vanillowych modeli.

1. AKS74U
:

Na początek model AKS74U, którego autorem jest tigg. Wersja podstawowa oraz wersja Sęka z celownikiem Kobra.
To co zrobiłem ja, to połączenie elementów modelu w całość (tigg zrobił osobno szkielet, magazynek oraz kobrę), dorobienie punktu celowania w kollimatorze, eksport modelu do gry oraz dorobienie bump map do tekstur.

Instalacja:
Rozpakować , a następnie folder gamedata wrzucić do katalogu z Zewem.
Opcjonalnie można na to wrzucić (nadpisać) folder gamedata z folderu optional_kobra_at_start, dzięki czemu AKS74U Sęka dostaniemy już na starcie.

Screeny:
ImageImageImage
ImageImageImage

Download:
http://www.mediafire.com/?hdt9aptsjap4p49


2. AKS74
:

Kolejna broń autorstwa Tigg'a. Jego dziełem są też modele granatnika GP30 wraz z granatem oraz celownika PSO-1. Ja wszystko połączyłem na kanwie AK74.

Instalacja:
Rozpakować , a następnie folder gamedata wrzucić do katalogu z Zewem.
Opcjonalnie można na to wrzucić (nadpisać) folder gamedata z folderu optional_ak74_at_start, dzięki czemu AKS74 dostaniemy już na starcie.

Screeny:
ImageImageImageImageImageImageImage


Download:
http://www.mediafire.com/?6c8sd96zrdxrv3t


3. P99
:

Importowałem go z CSa. Autorzy modeli i tekstur: Afterburner, NCFurious i The_Tub Sounds. W paczce alternatywne tekstury, które lekko przerobiłem, bo napisy były na "lewą stronę". Bump mapy zrobiłem sam.

Instalacja:
Rozpakować , a następnie folder gamedata wrzucić do katalogu z Zewem.
Opcjonalnie można na to wrzucić (nadpisać) folder gamedata z folderu p99_at_start, dzięki czemu P99 dostaniemy już na starcie. W folderach green i silver alternatywne tekstury.

Screeny:
Image

Download:
http://www.mediafire.com/?15dcedyb8v16pt4


4. STG44
:

Model broni przeniosłem z gry AVA, celownika ZF4 sam nie wiem skąd. Animacje: Kaplan994. Dźwięki z Misery. Moim zdaniem ładniejszy model od tego krążącego w różnych modach. Dodana amunicja 7.92x33. Broń, naboje i celownik do kupienia u Sowy.

Instalacja:
Rozpakować , a następnie folder gamedata wrzucić do katalogu z Zewem.
Opcjonalnie można na to wrzucić (nadpisać) folder gamedata z folderu stg44_at_start, dzięki czemu nową broń wraz z amunicją do niej dostaniemy już na starcie.

Screeny:
ImageImageImage

Download:
http://www.mediafire.com/?1oyrwyvt8hxqqb5
Ostatnio edytowany przez r_populik 20 Lut 2013, 15:03, edytowano w sumie 9 razy

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, DJ[Zone], nismoztune, Wheeljack, BJ Blazkowicz.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [Z kramika Populika] czyli wariacje na temat modeli

Postprzez DJ[Zone] w 21 Paź 2012, 22:23

Kombinezon Seva+Skat-9+Monolit:D kamizelka z elementami Bułata, rękawki od Sevy, spodnie od kombinezonu Monolitu i standardowo hełm od Sevy^^. Wszystko w kolorkach Monolitu(Na bogato)

Jak to wykonasz to dałbym ci nawet kanister wódy:D
DJ[Zone]
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 15 Mar 2012, 20:06
Ostatnio był: 21 Cze 2015, 16:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 6

Re: [Z kramika Populika] czyli wariacje na temat modeli

Postprzez Junx w 21 Paź 2012, 22:38

A ja mam takie "przyziemne" zapytanie. Czy jest mod umożliwiający granie na gitarze i potem czy by można było go przenieść do CS?

Wiem, że @ Smoq2 dodał to do TFW, ale mi chodzi o sam wątek gitar.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Lip 2025, 18:14
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Z kramika Populika] czyli wariacje na temat modeli

Postprzez nismoztune w 21 Paź 2012, 23:15

Siemka ja chcę jakąś ludzką teksturkę AK74M z możliwością dodawania różnych celowników, również celownika Eotech. Dzięki i pozdrawiam.

P.S

Jeśli możesz to chciałbym jeszcze najnowszą odmianę TAR-21 z górną szyną montażową, z możliwością dodania różnych celowników i konwersji na różne kalibry.
Awatar użytkownika
nismoztune
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 18 Paź 2008, 22:20
Ostatnio był: 27 Lis 2024, 23:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 19

Re: [Z kramika Populika] czyli wariacje na temat modeli

Postprzez r_populik w 04 Lis 2012, 22:21

AKS-74U z celownikiem kolimatorowym Kobra. Na razie tylko screeny, bo robię coś większego i w tym czymś będzie to zawarte jako AKSU Sęka. Ale jak ktoś będzie chciał to mogę wyciąć jako osobną broń.
ImageImageImageImage
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Z kramika Populika] czyli wariacje na temat modeli

Postprzez djcycu w 04 Lis 2012, 22:59

A ja mam cholerną ochotę na egzoszkielet połączony z SEVĄ... Sam mam ochotę wykonać taki i wrzucić komuś do skonwertowania i osadzenia w grze. Była by to taka ciekawa hybryda przypominająca tę z concept artów ze Stalkera 2.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Z kramika Populika] czyli wariacje na temat modeli

Postprzez r_populik w 04 Lis 2012, 23:23

Hmm...a jak by to miało konkretnie wyglądać ? Które elementy z obu kombinezonów i jak miałyby być połączone ?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Z kramika Populika] czyli wariacje na temat modeli

Postprzez djcycu w 04 Lis 2012, 23:28

Dokładnie to musiałbym to narysować. Wykminiłem sobie kiedyś taki kombinezon że cały podkład to SEVA, pochodzą do tego te opaski z egzoszkieletu i zamiast tych cienkich kabelków były by grubsze węże. Ogólnie całość wyglądała by masywniej.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [r_populik] COP weapons remodelling project

Postprzez r_populik w 05 Sty 2013, 16:46

Aktualizacja pierwszego postu w związku ze zmianą koncepcji tematu.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons remodelling project

Postprzez utak3r w 07 Sty 2013, 16:38

r_populik napisał(a):Image


I to jest zayebiste :) Rozumiem, że tu właśnie użyłeś tego HQ geometry i wskaźnik jest geometrią z shaderem selflight?
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [r_populik] COP weapons remodelling project

Postprzez r_populik w 07 Sty 2013, 17:25

Dokładnie tak, z tym że robiłem to w SDK CS z wgranym fixem, o którym pisałem w innym temacie. Ten fix nie przywraca HQ Geometry jako opcji do zaznaczenia ptaszkiem w AE, niemniej jednak wszystko działa elegancko i nie zauważyłem, żeby miało to jakieś ujemne skutki. Modele z tego tematu implementowałem używając po drodze formatu 3ds, który nie jest chyba zbyt szczegółowy, ale na próbę zrobiłem też AK74 w oparciu o format fbx, gdzie model hud wyniósł prawie 2MB - i też nic się nie dzieje niepokojącego.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons remodelling project

Postprzez KSU w 28 Sty 2013, 18:33

Witam.
Mógłbym poprosić o wyciągniecie z jakiejś gry bądź moda karabinu H&K G3A4 i FN FNC? Wiem że FNC było w S.M.R.T.E-rze, ale miało animacje jak LR 300, a w inne duże mody nie miałem okazji zagrać. Więc jak... Dałoby rade spełnić moją małą prośbę?
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 12 Sty 2025, 12:30
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości