[PROBLEM] SGM 1.6.1 Braz Spolszczenie i Spawner

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[PROBLEM] SGM 1.6.1 Braz Spolszczenie i Spawner

Postprzez Xaris w 26 Paź 2013, 14:02

Witam, poszukuję spawnera do moda SGM 1.6.1 Braz. Niestety linki wygasły i mimo prób nie udało mi się go odnaleźć...
Jeśli ktoś jest w posiadaniu, bardzo proszę o udostępnienie ;)

I aby nie zakładać osobnego tematu, wie ktoś dlaczego w w.w. modzie, mimo spolszczenia w powiadomieniach stalkerów z radia mam krzaczki? Szukałem rozwiązania pod kilkoma hasłami w temacie o SGM jednak nie udało mi się go znaleźć
Ostatnio edytowany przez Xaris, 27 Paź 2013, 12:18, edytowano w sumie 1 raz
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: SPAWNER do SGM 1.6.1 Braz

Postprzez Pangia w 26 Paź 2013, 14:19

Xaris napisał(a):dlaczego w w.w. modzie, mimo spolszczenia w powiadomieniach stalkerów z radia mam krzaczki?

A masz plik localization.ltx? Jak tak, to co w nim masz? Bo tam się też czcionkę ustawia i jak złą wybierzesz, to możesz mieć krzaki zamiast polskich liter. Tylko problem w tym, że nie pamiętam, co tam powinno być, ale chyba:
Kod: Zaznacz wszystko
font_prefix     = ;_cent
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: SPAWNER do SGM 1.6.1 Braz

Postprzez Xaris w 26 Paź 2013, 16:32

Niestety, podana zmiana sprawia, iż:
a) Czcionka wiadomości faktycznie się zmienia jednakże...Nie na polską. Coś bliżej cyrlicy aniżeli było, choć wciąż nieczytelne
b) W zwykłej czcionce brakuje polskich znaków...
Jeśli ktoś wie co dokładnie trzeba wpisać w localization, lub jak inaczej rozwiązać ten problem, to będę zobowiązany ^^ I oczywiście w ramach podziękowania stawiam :wódka:

Zawartość mojego pliku Localization:
Kod: Zaznacz wszystko
[string_table]
language        = pol
font_prefix     = _cent ;_west
files           = SGM_add_include
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości