Muzyka w tle na mapach

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Muzyka w tle na mapach

Postprzez Rozdupnik w 10 Maj 2013, 23:32

Siemka,
Takie mam pytanie. Jak zrobić aby muzyka w tle nie dzieliła się na dzień\noc tylko wrzucić ze 3-4 utwory, żeby się zmieniały losowo, i na dodanych mapach też np. kordon.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: Muzyka w tle na mapach

Postprzez nelson82 w 11 Maj 2013, 16:40

Swego czasu wyłączyłem muzykę w tle edytując plik game_levels_music (configs), więc może tutaj należałoby pogrzebać...?
Masz tu p[rzykładowo taki fragment
Kod: Zaznacz wszystko
music\zaton_day            = 5, 22,  0.2,   2, 4
music\zaton_night             = 22, 5,  0.3,   1, 2
gdzie pierwsze dwie wartości (po znaku równości) określają zakres godzin w grze w jakich będzie pojawiał sie utwór, nie wiem natomiast za co odpowiadają kolejne parametry. Najlepiej napisz PW do vandra - raz czy dwa pomógł mi w tej dziedzinie, więc może i w tym przpadku znajdzie rozwiązanie.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Muzyka w tle na mapach

Postprzez Rozdupnik w 14 Maj 2013, 22:13

Zauważyłem że gra sama sobie wybiera moment rozpoczęcia utworu. Wrzuciłem 10 minut do jednego pliku muzyki to samo na dzień i na noc i nie zawsze rozpoczyna się od początku, czasami od środka, tylko że trwa to jakąś minutę a ja chciałbym żeby cała melodia przeleciała albo pół. Więc nie wiem czy te nieznane wartości zwiększyć czy zmniejszyć, bo pewnie to one odpowiadają a przynajmniej jedna z tych cyfr.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: Muzyka w tle na mapach

Postprzez Pangia w 14 Maj 2013, 22:38

Rozdupnik napisał(a):Więc nie wiem czy te nieznane wartości zwiększyć czy zmniejszyć, bo pewnie to one odpowiadają a przynajmniej jedna z tych cyfr.

No, najlepiej to sprawdzić metodą prób i błędów :) Porównaj sobie, jak jest w innych liniach, przeczytaj komentarz w pliku (może akurat jest po angielsku) i sam wywnioskuj, co Ci to da - gry sobie tym raczej nie rozwalisz ;)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Muzyka w tle na mapach

Postprzez Rozdupnik w 14 Maj 2013, 22:54

Właśnie że nie ma żadnego komentarza, a muzyka dopiero zaczęła grać po tym jak sie wyspałem i pobiegałem trochę po mapie, a w kordonie mi nie chce grać, a w tym pliku jest sekcja escape.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość