SDK 0.7

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

SDK 0.7

Postprzez Adek_33 w 15 Gru 2012, 21:35

może mi ktoś pomóc ? edytowałem mapę Zatonu w SDK 0.7 i za cholerę nie mogę znaleźć poradnika jak podmienić moją mapę z tą właściwą (w grze), a sam też nie bardzo wiem co zrobić. jakby ktoś mi mógł wytłumaczyć albo dać linka do tutoriala to byłbym wdzięczny
Adek_33
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 21 Lut 2010, 21:28
Ostatnio był: 17 Gru 2012, 18:36
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: SDK 0.7

Postprzez utak3r w 17 Gru 2012, 16:51

Zaraz... to znaczy, co chcesz konkretnie zrobić? Wstawić do gry swoją wersję mapy Zatonu? Jeśli tak, to musisz ją przebudować (samą mapę oraz AI) i efekt builda wrzucić do gamedaty.
Zajrzyj też do tego tematu, tego tematu, a także oczywiście do naszej wiki. Nie ograniczaj się tylko do tematu CoP, znacznie więcej informacji znajdziesz odnośnie SoC, a na takim poziomie to wszystko jedno, różnice zaczynają się sporo głębiej :)
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: SDK 0.7

Postprzez Adek_33 w 17 Gru 2012, 18:36

Robie wszystko jak tu i lipa. Jak daje make game to takie coś mam Image. :/
Adek_33
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 21 Lut 2010, 21:28
Ostatnio był: 17 Gru 2012, 18:36
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: SDK 0.7

Postprzez Wheeljack w 17 Gru 2012, 20:23

Duplicate object position, czyli dwa razy postawiłeś ten sam obiekt dokładnie w tym samym miejscu, SDK tego nie przełyka, musisz teraz znaleźć zdublowane zaton_part1847 i blackpost_3 i je poprawić. :P
Jak nie wiesz gdzie są to pomóż sobie listą obiektów (po prawej: object list), ewentualnie otwórz te modele w AE, zobacz jak wyglądają i spróbuj sobie przypomnień gdzie je ustawiałeś.
Też kiedyś miałem ten problem, na szczęście Matrix szukał. :caleb:
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 09 Lip 2025, 18:56
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 726


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości