StalkerCell napisał(a):1.Skąd pobrać modele itemów, broni, modeli NPC, itemów, leków, żarcia, itemów...
2.Jak wkleić modele:
a)kombinezonów,
b)broni,
c)celowników,
d)pozostałych rzeczy dostępnych u kupców,
3.Jak ustalać współrzędne broni, by były poprawne wyświetlane w ekwipunku i w menu handlu?
5.Jak dodawać nowe itemy, bronie, kombinezony, celowniki do handlarzy, by sprzedawali je?
9.Co zrobić, by mieć na starcie inny ekwipunek?
10.Jak robić zadania fabularne i poboczne, jak pisać nowe dialogi (czy tak samo jak w ShoC)?
r_populik napisał(a):2.wkleić ? Jeżeli chodzi ci o wstawienie nowego modelu do gry, to musisz model w jakimkolwiek formacie skompilować pod silnik stalkera za pomocą SDK. Niezbędny do tego jest program Milkshape, który otwiera większość formatów modeli i z którego możesz je eksportować do formatu rozpoznawanego przez stalkerowski SDK. Żeby to wszystko wytłumaczyć trzeba by z godzinę pisać. Ale wszystkie potrzebne informacje są dostępne w sieci, wystarczy chcieć poszukać. Zresztą jest o tym tutorial na forum (sam z niego korzystałem na początku)
r_populik napisał(a):4. sorry, ale pytania lekko dziwne, by nie powiedzieć, że z dupy. Modeli w formacie stalkera (ogf) nie możesz edytować w żaden sposób. Możesz je zaimportować do Milkshape i w tym programie robić z nimi co tam ci się podoba pod warunkiem, że umiesz ten program obsługiwać. A jak posługiwać się Paint.NETem ? Jak odpowiedzieć na takie pytanie ? Mnóstwo tutoriali w sieci i to wszystko.
r_populik napisał(a):Miałem zamiar odpowiedzieć na wszystkie pytania, ale nie ma sensu. Wszystkie interesujące cię informacje są dostępne na tym forum. Najwyraźniej nie chce ci się szukać, a skoro już tego ci się nie chce, to zapomnij o modowaniu, bo w Stalkerze jest to na ogół bardzo żmudne zajęcie.
StalkerCell napisał(a):żebym miał tą nową broń w grze, której w wanilii nie było, i żeby przy jej użyciu/upuszczeniu gra nie srała Pułapkami na Robaszki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość