[Pytanie] SDK i kanciaste modele

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] SDK i kanciaste modele

Postprzez PMG w 26 Maj 2014, 00:06

Witam. Udało mi się mniej więcej opanować "obsługę" SDK, więc postanowiłem dostosować animacje kilku modeli NPC do własnych upodobań, ale nie w tym rzecz. Otóż po wyeksportowaniu modelu do formatu ogf model ten jest... kaciasty. Może nie stanowi to zbyt wielkiego problemu, ale widać naprawdę potężny kontrast, gdy NPC i jego kolega o modelu przepuszczonym przez SDK staną koło siebie. Jest to po prostu brzydkie. Czy ma ktoś jakieś sugestie, odnośnie pozbycia się tej rażącej kanciastości? Z góry dzięki za pomocy.
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 01 Sie 2024, 15:05
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127

Reklamy Google

Re: [Pytanie] SDK i kanciaste modele

Postprzez r_populik w 26 Maj 2014, 00:22

Tutaj masz lekarstwo na swój problem.
Jak nie dajesz rady z rosyjską stroną, to tu masz to samo po angielsku.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PMG, Ranger801.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Pytanie] SDK i kanciaste modele

Postprzez Ranger801 w 02 Cze 2014, 14:37

Cholera już się cieszyłem że znalazłem rozwiązanie tego problemu, ale niestety wklejenie pliku dll nic nie dało. Modele nadal są kanciaste. Plik ten wkleiłem do folderu gdzie znajduje się plik exe AE.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Pytanie] SDK i kanciaste modele

Postprzez r_populik w 02 Cze 2014, 16:50

Hmm...nie logiczniej byłoby wrzucić ten plik tam, gdzie mógłby on zastąpić ten już istniejący. Ja go mam w X-Ray CoP SDK\editors\bin\compilers
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Pytanie] SDK i kanciaste modele

Postprzez Ranger801 w 09 Cze 2014, 17:45

Mój błąd, po prostu eksportowałem model który był eksportowany już wcześniej. :facepalm:
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Pytanie] SDK i kanciaste modele

Postprzez PMG w 15 Cze 2014, 01:44

Przepraszam, że się nie odzywałem, ale ostatnio miałem ograniczony dostęp do internetu. Tak czy siak wielkie dzięki, @r_populiku, bowiem ten fix rzeczywiście działa - modele są gładkie, idealnie. Jednak pojawił się nowy problem. Otóż stalkerzy z przepuszczonymi przez SDK modelami po zabiciu... wyginają swe ciała w niewiarygodne wprost pozy - tak jakby wszystkie kości w nich wyparowały. Czy jest na to jakiś sposób? Widziałem już coś takiego w LA, zombi po zabiciu również zaczynają uprawiać gimnastykę, jednak chyba tylko one... Z góry dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 01 Sie 2024, 15:05
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość