Chciałbym tylko wtrącić jedną rzecz dotyczącą tekstur broni. Może lepiej robić screeny z nowymi teksturami z perspektywy pierwszej osoby ? Przecież tak właśnie widzimy broń podczas gry a nie przypatrujemy się jak wygląda gdy leży sobie na ziemi.
To jaki sens miałoby edytowanie kolby, magazynka, itp? - Inf.
Rozumiem że każda broń zanim podniesiesz,patrzysz jak wygląda na ziemi, jaki kolor ma magazynek i kolba. Gratuluję.
BTW. tutaj screen z perspektywy pierwszej osoby na którym widać edytowany magazynek.
Teraz to, koleś, dałeś popis. O ile się nie mylę to jest konkurs na najlepszą teksturę, więc powinna być widoczna w całości. Jakoś nie zauważyłem, żeby jeszcze gdzieś dali link do downloadu jakiejkolwiek z tych tekstur, więc na kiego Ci taki widok? - Inf.
To powiedz jaki jest sens męczenia się nad teksturą, nakładania filtrów wyostrzających, mniejszych zmian (w końcu w broni zbyt dużo zmienić nie można) skoro i tak ich nie widać jeśli broń leży na ziemi. To tak jakby robić zdjęcia aparatem fotograficznym 5 megapiksela, potem zmniejszać je do rozdzielczości 640x480 i wysyłać komuś. Bez sensu, tak samo jak te screeny.
Jak już zauważyłeś to nic nie będziemy zmieniać, a i w filtry jako takie pewnie prawie nikt się nie bawił. - Inf.