Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER 2?

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Na jakim silniku graficznym i fizycznym chciałbyś zobaczyć STALKER 2?

Bullet (fiz)
0
Brak głosów
ODE (fiz)
0
Brak głosów
Havok (fiz)
23
28%
PhysX (fiz)
7
8%
GameBryo (graf)
1
1%
X-Ray (graf)
28
34%
CryEngine (graf)
11
13%
Dunia [FC2] (graf)
3
4%
Source (graf)
4
5%
Inny
6
7%
 
Razem głosów : 83

Re: Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER

Postprzez WodZu w 24 Sie 2010, 09:59

Fakt zapomniałem o X-ray'u ale nie było unreala bo on raczej nie poradziłby sobie z otwartymi połaciami terenu. Zresztą Unreal ma tendencję do doczytywania tekstur (nie popisał się m.in. w Singularity), a w STALKERZE to niedopuszczalne żeby gra, która bazuje na wielkich obszarach używała silnika, który do tego stworzony nie jest.
Już niedługo: FEAR 3
Awatar użytkownika
WodZu
Stalker

Posty: 110
Dołączenie: 14 Gru 2009, 23:58
Ostatnio był: 13 Gru 2011, 19:55
Miejscowość: Polska stolica parowozów
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER

Postprzez Wave w 28 Paź 2010, 13:46

Czego sądzisz, że Unreal nie da rady? Największe mapy w UT3 doczytywały się całkowicie max. 10 sekund i było wszystko gites. Ja wolę na Unrealu grę, gdyż byłaby ładniejsza, a wszystkie błyski, wodę i inne szczegóły byłyby dopieszczone na maxa. Blask ogniska by Wam i mnie koparę opuścił, tak samo jak woda. Unreal Engine przy niskich wymaganiach stawia na śliczną grafę, mimo że gra się doczytywać musi. X-Ray dla mnie jest trochę przestarzały, co zaczyna się już widzieć, a gra i tak ma duże wymagania. Ktoś wspomniał o plastikowości UE. Jakoś mocno nie odczułem tego na max. detalach w Bioschocku 1, było ładnie. Jedynie w UT3 trochę przesadzone, ale dla mnie miodne są światłą, mocno się to błyszczy. PhysX zły nie jest, można włączyć przyspieszanie jego za pomocą karty, proc ma lżej, ale i w Havoka można by zainwestować. Dobry i szybki, mnie się podoba jednak najbardziej fizyczny silnik z Bad Company 2, chyba że jest wpleciony w graficzny.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER

Postprzez ElfikZły w 28 Paź 2010, 13:51

Fajnie ujrzeć stalkera 2 na silniku Havok bo po efektach w dow2 można chyba się ze mną zgodzić :)
Awatar użytkownika
ElfikZły
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 15 Paź 2010, 14:06
Ostatnio był: 03 Maj 2011, 20:57
Miejscowość: Pogorzyce
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -2

Re: Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER

Postprzez Greyeeh w 28 Paź 2010, 14:44

Haha, ciekawi mnie jakby wyglądał Czarnobyl na silniku CryEngine - istna dżungla, co? :)
Mimo wszystko głosuję na CE.
Awatar użytkownika
Greyeeh
Redaktor

Posty: 557
Dołączenie: 29 Gru 2008, 21:08
Ostatnio był: 08 Sty 2014, 19:48
Miejscowość: Jaworzno
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 66

Re: Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER

Postprzez Iwaszka w 28 Paź 2010, 16:09

No więc:
-Mi się widzi porządnie obrobiona Dunia z Far Cry 2. Taka zmutowana z zmienionymi teksturami i filtrami kolorów wbijającymi w niebieskie tony (jak w L.U.R.K.).
-Unreal 3. Call of Duty mówi za siebie. Jest ładne.
-Silnik z Metra 2033 (nie wiem jaki tam jest ale na mnie zrobił jak na razie największe wrażenie)
-X-ray sie nie nadaje. Chyba że zrobią go od nowa. Inaczej zaw2sze będą jakieś stare niekorzystne rozwiązania.

tutaj stalker na silniku crizisa. też fajne co nie?
http://www.youtube.com/watch?v=ghNv5Hpt ... re=related
Awatar użytkownika
Iwaszka
Weteran

Posty: 695
Dołączenie: 23 Cze 2010, 13:56
Ostatnio był: 22 Cze 2022, 20:09
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 272

Re: Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER

Postprzez Szpagin w 01 Lis 2010, 11:31

Iwanassassin napisał(a):-Unreal 3. Call of Duty mówi za siebie. Jest ładne.
-Silnik z Metra 2033 (nie wiem jaki tam jest ale na mnie zrobił jak na razie największe wrażenie)
-X-ray sie nie nadaje. Chyba że zrobią go od nowa. Inaczej zaw2sze będą jakieś stare niekorzystne rozwiązania.


Call of Duty zrobiono na przerobionym silniku id Tech 3 (silniku z Quake 3 Arena), nie na Unrealu. Z kolei Metro 2033 to przerobiony X-Ray, który wykorzystano do tworzenia liniowych, głównie zamkniętych poziomów.

Zresztą, gra będzie tworzona na nowym silniku własnej produkcji.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER

Postprzez Wave w 01 Lis 2010, 11:49

Żeby znowu nie był przestarzały, z bugami, grafiką aż tak nie zachwycał, a miał wymagania podobne do Metro.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER

Postprzez KoweK w 01 Lis 2010, 12:38

Wave napisał(a):Żeby znowu nie był przestarzały

:facepalm: Jak nowiuśki silnik, tworzony teraz od postaw, może być przestarzały?
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5645
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 07 Cze 2024, 23:29
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER

Postprzez djcycu w 01 Lis 2010, 15:49

Iwanassassin napisał(a):No więc:
-Mi się widzi porządnie obrobiona Dunia z Far Cry 2. Taka zmutowana z zmienionymi teksturami i filtrami kolorów wbijającymi w niebieskie tony (jak w L.U.R.K.)


Jaja sobie robisz? :facepalm: I może jeszcze zadania typu stealth? No Dunia napewno ci to umożliwi... Precz z plastikiem! Wole w takim razie X-Ray. Ale każdy już powinien wiedzieć że gra będzie mieć swój nowy silnik. Było w wywiadzie.

EDIT: KoweK: Bo kliknąłem za wcześnie :D
Ostatnio edytowany przez KoweK, 01 Lis 2010, 15:50, edytowano w sumie 1 raz
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Na jakim silniku graf. i fiz. chciałbyś zobaczyć STALKER

Postprzez Raven112 w 03 Lis 2010, 20:33

Z fizyki to myślę że Havok... Frostbite nie byłby zły, aczkolwiek sądzę, że rozwalanie budynków nie pasuje do Stalkera.
Graficzny to zdecydowanie CryEngine (może nawet 3?).

Uwagi moderatora:

A ja myślę, ze wiadomo na jakim silniku już STALKER 2 będzie, dlatego temat nie ma już sensu. :) - xKoweKx
To była długa noc
i mówił ktoś, że księżyc prószy bielą
na zimne pole i nic w przód nie ma więcej
nad znów to samo.
Awatar użytkownika
Raven112
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 22 Sty 2010, 16:27
Ostatnio był: 24 Sty 2023, 19:22
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 4

Poprzednia

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości