Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez StalkerCell w 24 Mar 2013, 17:38

Witam,
Najsampierw to przepraszam za odkop, ale jak chodzi o temat to ja chciałbym, żeby była jedna, wielka mapa. Podobno tak ma być w Stalku dwójce, ale kiedy ten Stalk wyjdzie...i czy nie zmieni się aby w Survarium...to się wszystko okaże. Jeszcze bym chciał, żeby było więcej labów i opuszczonych miejscówek.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Reklamy Google

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Tajemniczy w 24 Mar 2013, 22:14

Dzisiaj grając z bratem w pokera naszła mnie myśl że fajnie by było jakby w Stalkerze były gry karciane(np poker, pasjans czy zwyczajna wojna) lub np bilard. Przecież stalkerzy nie będą cały czas słuchać tych kilku piosenek i opowiadań przy ognisku :E . A karty z pewnością łatwiej wziąć do Zony niż gitarę ;) .

Za ten post Tajemniczy otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, Omnibus.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Pangia w 25 Mar 2013, 16:52

Zrobić chyba też łatwiej, parę kartek papieru i po sprawie. Barman na pewno miałby jakieś stare papierzyska ze sobą :P W sumie można by to nawet rozwinąć do formy hazardu - poszukać jakiegoś uzależnionego frajera i w oczko wyciągnąć od niego np. G36 albo Sevę :)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Jaroć w 27 Mar 2013, 09:28

Ja bym zmienił trochę multiplayer w S.T.A.L.K.E.R.'ze na taki jak ma DayZ albo WarZ że szukamy po mapie respawnójących się kombinezonów,broni,jedzenia,picia,leków i walczymy o przetrwanie na otwartej mapie.Walczyć można by było w grupach ze znajomymi lub samemu przeciwko innym graczom i mutantom.Oczywiście nie mam na myśli usuwać tego TEAM DEATHMATCH'u jak ja bym to nazwał.
Sorry za błędy ortograficzne

Za ten post Jaroć otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MajorDiegtiarov.
Awatar użytkownika
Jaroć
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 30 Gru 2012, 12:34
Ostatnio był: 17 Kwi 2017, 23:28
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: -2

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Iłja w 31 Mar 2013, 14:11

Stara fabuła (te cudowne Generatory!). Nieco bardziej ogarnięte mutanty, może jakieś dodatkowe anomalie w stylu Rdzawego Pola (oooo, to chciałbym zobaczyć) i co ważne - COOP. Ile to już razy marzyłem, by móc wybrać się do Zony z kolegą, osłaniającym mi dupę ;/ Samotne stalkerowanie jest nierealistyczne (ile widzieliście samotnych stalkerów łażących po Zonie?), a co ważne nieco nudne i płytkie.
Drzewa się czerwienią, ptaszki wesoło podszczekują... wiosna w Czarnobylu wita :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=247117#p247117 -> Moja cud-miód frakcja :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=97&t=6947&p=324670#p324670 -> Moje cud-miód potworki :D

Za ten post Iłja otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive silos.
Awatar użytkownika
Iłja
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 30 Lip 2010, 16:56
Ostatnio był: 02 Wrz 2015, 23:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 24

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez SgtC5 w 31 Mar 2013, 14:48

Ja Dodałbym towarzyszy, jak w Fallou'cie ;)
Awatar użytkownika
SgtC5
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 31 Mar 2013, 08:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2013, 11:56
Miejscowość: W. Łódzkie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez T-man w 24 Kwi 2013, 17:03

Poprawiłbym Al bo jak wiecie w Stalkerze mocno kuleje. Dodałbym nowe lokalizacje i poprawiłbym "tryb" wojny frakcji.
T-man


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Meesh w 24 Kwi 2013, 17:51

Tłumaczenie bym zmienił, bo dupawe jest i drętwe, jak nogi na kiblu.

"Opowiedz mi o chomikach" - ulubiony tekst z "Zewu Prypeci"
"Świadomość Z". Bicz pliz.... "Z" to Dragonball był
"Patrząc po forum, to głównym objawem meeshophobii jest ból dupy." - T.
"Przybędzie autor wielki na forum wasze i ferment siać będzie wśród userów płochych, prowadząc do upadku domeny Kowuniowej" Whl 6:15 - S.
Awatar użytkownika
Meesh
Tropiciel

Posty: 390
Dołączenie: 02 Sty 2013, 19:38
Ostatnio był: 15 Maj 2018, 23:39
Miejscowość: Sochaczew
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 91

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Kudkudak w 25 Kwi 2013, 10:36

Prawdopodobnie zostanę ukamienowany, ale dodałbym możliwość przygarnięcia psa :P Idzie sobie taki samotny nibypies, a my robimy to co w Wilczym Szańcu - wyciągamy kiełbasę :P Miałaby jakąś dodatkową funkcję - taki piesek podchodzi, my go głaszczemy i może się z nami zaprzyjaźnia - jeśli nie odgryzie palców. Może taki nam pokazywać nowe drogi, ostrzegać przed niebezpieczeństwami, wyczuwać obecność anomalii(w encyklopedii było) a nawet "zrobić" małe nibypieski :P
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Skaven13 w 27 Kwi 2013, 12:32

Co bym zmienił?
Dodał popularność tudzież ranking i ludzi chętnych do wałęsania się z nami ( bez modów )
Po 2. Jakoś zmienił broń. Jest za 'markowa' AKS, AKM itp. sądzę, że niektóre bronie powinny być 'ze złomu' czyli poskładane tak by były by strzelały. Jak w Metrze :D Albo żeby było widać jakąś zmianę. Np załatana taśmą.
Po 3. Mutanty ludzkie. Np. Połączenie szczura z człowiekiem. Tudzież człowieka z 4 rękoma. Po prostu więcej zmutowanych ludzi. Więcej zmutowanych zwierząt.
Po 4. WIĘCEJ broni siecznej :!: :!: :!: Wkurzał mnie fakt ciągłego łażenia z tym samym nożem. A może by tak siekierę dorwać? I np. uciąć pijawce łeb siekierą? Czemu by nie?
Po 5. Zredukowałbym 'magiczne' działanie artefaktów. Dobra, mogą sobie świecić i być cenne dla jajogłowych ale bez przesady. Magicznie dodaje ci 35 kg udźwigu..
Po 6. Zredukowałbym udźwig. Do powiedzmy 35 kg. Albo sprawił, że broń byłaby cięższa. Panowie i panie zasuwanie po zonie z Wintarem, RPG-7 do tego jeszcze granatnikiem Bulldog i 4 pistoletami i 20 apteczkami ( o bandażach nie wspomnę ) jest może fajnie ale raczej mało realistyczne prawda?
Poza tym 7. Większy realizm. Np. szwendając się po bazie Wolności podchodzi do nas typosz i mówi, że nie podoba mu się nasza gęba i zaczyna się walka. Fajnie by było. Do tego więcej jedzenia, np. jakieś napoje typu piwo :P lub mająca wartość czekolada. Zwierzęta nie zmutowane, załóżmy, że nie wszystko zmutowało.
8. Tresura. Np, możliwość uratowania małego nibypsa i oswojenie go. W OGSM jest historia o ojcu który stracił swego syna i... wychował małą pijawkę. O_o Oczywiście mega monstra pokroju chimery odpadają ;)

Temat rzeka.Każdy ma coś własnego i oryginalnego :E
P.S. Jakby ktoś z was miał info i modzie dodający siekierę i inną broń sieczną do którejkolwiek części i podeśle link :wódka: poleci ;)
Bądź sobą. Nieważne jak.
Awatar użytkownika
Skaven13
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 29 Mar 2012, 19:36
Ostatnio był: 03 Sie 2014, 15:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 1

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Gizbarus w 27 Kwi 2013, 12:56

Skaven13 napisał(a):Po 4. WIĘCEJ broni siecznej Wkurzał mnie fakt ciągłego łażenia z tym samym nożem. A może by tak siekierę dorwać? I np. uciąć pijawce łeb siekierą? Czemu by nie?


Bo nóż jest groźniejszą i praktyczniejszą bronią, niż siekiera - poza tym, siekierą nie oskórujesz upolowanego zwierzęcia, nie otworzysz konserwy, czy (w ostateczności) nie użyjesz do pocięcia materiału na opaskę uciskową. Nie mówię, że takie możliwości oferuje gra... Ale rozumiesz, o co mi chodzi? ;)

Skaven13 napisał(a):Po 5. Zredukowałbym 'magiczne' działanie artefaktów. Dobra, mogą sobie świecić i być cenne dla jajogłowych ale bez przesady. Magicznie dodaje ci 35 kg udźwigu..


Nie magicznie - inaczej mógłbyś tak samo uznać, że dzisiejsze stymulanty czy środki zwiększające potencjał ludzki (głównie bojowy), to magia i szamaństwo. Zobacz, że wszystko masz wyjaśnione i dość sensownie to brzmi - pseudo-naukowym bełkotem, który jest zadowalający dla statystycznego laika.

Skaven13 napisał(a):Po 6. Zredukowałbym udźwig. Do powiedzmy 35 kg. Albo sprawił, że broń byłaby cięższa. Panowie i panie zasuwanie po zonie z Wintarem, RPG-7 do tego jeszcze granatnikiem Bulldog i 4 pistoletami i 20 apteczkami ( o bandażach nie wspomnę ) jest może fajnie ale raczej mało realistyczne prawda?


A ty liczysz, że żołnierze na froncie noszą na sobie 15 kg obciążenia? :facepalm: Pełne opancerzenie i uzbrojenie żołnierza jednostki specjalnej może wynosić nawet do 40-50 kg, zależnie od używanej broni, ilości zapasowej amunicji, czy wyposażenia dodatkowego. Zwiększenie wagi broni? Niby po co? Aktualne jednostki wagowe mają dobre odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Poza tym - chciałbyś w Zonie czekoladę i piwo, ale broń już należałoby robić samemu, jak w Metro, co? ;) Realizm realizmem - niektóre rzeczy nie mają racji bytu, z tego powodu, ze to tylko gra. Inne z kolei nie ma po co zmieniać, bo są w porządku ;)
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Pangia w 27 Kwi 2013, 14:48

Gizbarus napisał(a):Zwiększenie wagi broni? Niby po co? Aktualne jednostki wagowe mają dobre odzwierciedlenie w rzeczywistości.

W Cieniu Czarnobyla wagi itemów były realne (poza głowicą OG7-V, która waży 2 kg, a w SoC-u ważyła 1 kg), w kolejnych częściach już nie (amunicja i Makarow + PB 6P9 są lżejsze), poza tym lunety są za lekkie (każda 0,2 kg, tymczasem PSO-1 waży 0,62 kg, a noktowizyjny NSPU-3 ponad kilogram), więc z tym odzwierciedleniem to nie byłbym taki pewien ;)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości