[SZUKAM] Mody po polsku i zmianiające fabułę

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: Mody po polsku i zmianiające fabułę.

Postprzez igla2008 w 28 Gru 2013, 10:44

Przeszedłem całą soljankę :) W niektórych momentach chciałem rzucić monitorem o ścianę, czasami gra się wysypała (ale nie co 15 minut) czasami człowiek pięć razy podchodził do przejścia jednego zadania a i tak ginął na końcu. Ale tutaj była pokazana kwintesencja stalkera. O wszystko trzeba było zawalczyć. A nie karabin na dzień dobry i wszystko ginie od niego.

ZiomB napisał(a):
igla2008 napisał(a):Nie dosyć że połowa lokacji pustych.

Cóż.. widzę, że ktoś tu nie grał w Apokalipsę. :E


igla2008 napisał(a):Zadania na zasadzie przynieść, znajdź nudzą po 15 minutach grania a innych nie uświadczysz w tym modzie.

Ty na pewno grałeś w TE mody? No dobrze przyznam jest tam kilka takich momentów ale żeby od razu przez całą grę? o_O



Puste lokacje to domena najnowszego ,,dzieła" upadła gwiazda.
Pozwolę sobie zauważyć, że lokacje wiedźmie bagno, stara wieś stoją puste, raz się tam dostajemy przebiegamy całość i po krzyku. Masz racje w NS nie dało się przebiec całej lokacji na spricie i to bez jakiś zmian w plikach. Tutaj ktoś dodał artefakt,,Wampir" dający nieskończony sprint i teraz Limańsk pokonuje biegiem. Jak tam ma wyglądać świetny mod to ja chyba podziękuje.
A co do zadań, to chyba odpaliłeś NS i od razu odinstalowałeś. Tam masz tyle linii pobocznych zadań, że czasami trudno się we wszystkich ogarnąć. A tutaj masz rozgrywkę liniową. No i wisienka na torcie głupoty tego moda... kosmici w Zonie. To już jest przesada. Tak wiec polecam przejść całą NS dogłębnie ze wszystkimi zadaniami i wtedy ocenić wątpliwe dzieło Zaurusa. Takie mody też są owszem potrzebne ale po to aby się odstresować przed tymi trudniejszymi.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 759
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 17 Gru 2022, 10:30
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Reklamy Google

Re: Mody po polsku i zmianiające fabułę.

Postprzez Poldzer w 28 Gru 2013, 11:08

Dzięki wszystkim za pomoc. Mam apokalipsę, dam znać jak wrażenia :-) . A solianka? hmmm w akcje desperacji brakiem ciekawych rzeczy do soc-a wypróbuję i ją. Jeszcze raz dzięki człowieki!
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: Mody po polsku i zmianiające fabułę.

Postprzez Adam w 28 Gru 2013, 11:59

Ignach, na tym polegał cały pomysł moda Upadła Gwiazda. Koniec z przereklamowanymi pomysłami typu "zaginął oddział i musisz ich ocalić", albo "musisz iść do Centrum Zony uuuu", albo jeszcze "zdobądź pendrive z tajnymi danymi".
Puste lokacje były celowe, widocznie nie zrozumiałeś pomysłu bariery. Wychodząc z Przedsionka do Kordonu, trafiamy do innego zamkniętego wymiaru, gdzie są duchy przeszłości, ludzie zamieniają się w mutanty i dzieją się straszne rzeczy.
Do Soljanki narzygano wszystko, a i tak pozostawiono główny wątek fabularny z SoCa, dodając po drodze kilka dodatków. A u Zaurusa wykorzystano pełen potencjał. Co z tego, że dostajesz najlepszy karabin na początku? Na tym polegała fabuła.
W Apokalipsie Strielok wracał z Prypeci po akcji z gry Zew Prypeci, więc mógł mieć super sprzęt. W Poszukiwaczach o ile dobrze pamiętam i tak tracimy po jakimś czasie ekwipunek i trzeba sobie radzić, a w Filozofii Wojny jesteśmy na usługach armii, więc po cholerę szukać broni, skoro ją mamy od wojaków? Natomiast w Upadłej Gwieździe to rozpoczynamy z NICZYM, a i tak wiele trzeba się natrudzić, aby dostać marne trzy noże do rzucania z małą skutecznością. Nie grałeś w te mody i wiesz o nich tyle, co z opisu....
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Poldzer.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Mody po polsku i zmianiające fabułę.

Postprzez igla2008 w 28 Gru 2013, 13:30

Cóż w mody grałem, jeśli masz inne zdanie masz do tego prawo. Nie wypowiadał bym się o czymś o czym nic nie wiem to nie pewna gra typu PBF gdzie są sami specjaliści ;) Jeśli podoba ci się bieganie po pustych lokacjach w imię szukania ufo ewentualnie przeszłości to ok, moje zdanie na temat tych modów wyraziłem i prosiłbym o jego uszanowanie. Przeszedłem wszystkie części tego badziewia jakiś czas temu. I prędzej czy później zawsze dostawałeś Sztyleta i byłeś nie do pokonania. Tak wiec jak ktoś lubi takie rzeczy to ok, nie zabraniam mu w to grać. Piszę tylko, że są ludzie którzy tego rodzaju zadania do gustu nie przypadły.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 759
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 17 Gru 2022, 10:30
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: Mody po polsku i zmianiające fabułę.

Postprzez Adam w 28 Gru 2013, 14:49

W porządku, ale po prostu zamiast rzucać młodego gracza w wir Soljanki, lepiej dać mu na początek przygód z modami coś lżejszego, bardziej stabilnego i nie wku*wiającego. Tym właśnie jest seria Zaurusa.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Mody po polsku i zmianiające fabułę.

Postprzez igla2008 w 28 Gru 2013, 15:07

Tu się zgodzę na pierwszy raz to mod może być. Łatwy, przyjemny, nie natrudzi się przy tym a otrzaska się z modami.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 759
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 17 Gru 2022, 10:30
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 1 gość