X-ray 1.6 engine has stopped working przy starcie

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

X-ray 1.6 engine has stopped working przy starcie

Postprzez Huiggi w 04 Mar 2016, 14:24

Zainstalowałem Zew Prypeci, bo Czyste Niebo nie chciało działać, ale dostaję błąd przy starcie "x-ray 1.6 engine has stopped working" i zostawia mnie z czarnym ekranem, po którym muszę resetować kompa. Jak się pozbyć tego błędu i odpalić grę? Mam Windowsa 10.
Próbowałem zainstalować patcha, ale nie znajduje mi gry. Wydaje mi się, że to przez to, że mam wersję retail, kupioną w Norwegii.
Huiggi
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 17 Lut 2010, 19:40
Ostatnio był: 07 Lip 2016, 13:15
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: X-ray 1.6 engine has stopped working przy starcie

Postprzez SimbaBlack w 24 Mar 2016, 14:45

Mam podobny błąd tylko że u mnie znalazł grę do spaczowania i nie muszę restartować kompa. Również starcie pojawia mi się czarny ekran i wyskakuje błąd XRay Engine z Bug Trap. Mam Windowsa 7 i według gry wszystkie części komputera są zgodne z grą.
SimbaBlack
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 18 Mar 2016, 17:51
Ostatnio był: 11 Gru 2016, 17:24
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: X-ray 1.6 engine has stopped working przy starcie

Postprzez Mito w 24 Mar 2016, 19:32

Być może podrzucisz loga?
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: X-ray 1.6 engine has stopped working przy starcie

Postprzez Arapskyy w 25 Mar 2016, 18:49

Tak jak koledzy wyżej też u mnie występuje błąd tylko, że X-ray mi się wyłącza można rzec, że ma swoje "widzi mi się". Wtedy gdy chce to się wyłącza. Wkurzające. Sprawdź czy nie masz czegoś uszkodzonego (dysk, itp. itd.). Jeśli to nie pomoże sprawdź, czy masz wirusa - chodź rzadko się zdarza, że to on jest tym problemem lub zrób formata to najprostsze i najlepsze rozwiązanie, lub odinstaluj i znowu zainstaluj grę może to coś pomoże...
Awatar użytkownika
Arapskyy
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 17 Mar 2016, 20:13
Ostatnio był: 12 Kwi 2017, 12:59
Miejscowość: Polska
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 6

Re: X-ray 1.6 engine has stopped working przy starcie

Postprzez Koniak w 25 Mar 2016, 20:19

Spróbuj odłączyć internet i uruchomić grę.
OS: W7 HomePremium 64bit CPU:Amd fx-4130 3.8GHz;GPU:Gigabyte Radeon r7 260x 2gb; MOTHERBOARD:MSI 760g-p43; RAM:2x4GB GoodRam1333MHz;HDD:500GB WB; PSU:Thermaltake LP500W

Koniak
Wygnany z Zony

Posty: 135
Dołączenie: 11 Mar 2014, 18:42
Ostatnio był: 09 Maj 2016, 22:00
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 18

Re: X-ray 1.6 engine has stopped working przy starcie

Postprzez SimbaBlack w 30 Mar 2016, 17:01

po reinstalacji jest dokładnie to samo. i obojętnie czy uruchamiam z netem czy bez cały czas mam ten sam błąd.
SimbaBlack
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 18 Mar 2016, 17:51
Ostatnio był: 11 Gru 2016, 17:24
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: X-ray 1.6 engine has stopped working przy starcie

Postprzez Cromm Cruac w 30 Mar 2016, 17:14

A może by tak jeden z drugim loga podał, bo my nie wróźki i tak to se możemy do usranej śmierci gdybać.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: X-ray 1.6 engine has stopped working przy starcie

Postprzez Huiggi w 27 Kwi 2016, 00:32

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 870 @ 2.93GHz [GenuineIntel], F6/M14/S5, 2924.00 mhz, 20-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 38932 files cached 29 archives, 7034Kb memory used.
Init FileSystem 2.310989 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH:

-----loading d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[3767384 K], reserved[226336 K], committed[200520 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[13050 K], process heap[10291 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8027 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[1]=D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\
dir[2]=D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Unknown command: 

! Unknown command:  ai_animation_stats
! Unknown command:  ai_dbg_alife
! Unknown command:  ai_dbg_anim
! Unknown command:  ai_dbg_brain
! Unknown command:  ai_dbg_cover
! Unknown command:  ai_dbg_destroy
! Unknown command:  ai_dbg_dialogs
! Unknown command:  ai_dbg_frustum
! Unknown command:  ai_dbg_funcs
! Unknown command:  ai_dbg_goap
! Unknown command:  ai_dbg_goap_object
! Unknown command:  ai_dbg_goap_script
! Unknown command:  ai_dbg_inactive_time
! Unknown command:  ai_dbg_infoportion
! Unknown command:  ai_dbg_lua
! Unknown command:  ai_dbg_monster
! Unknown command:  ai_dbg_motion
! Unknown command:  ai_dbg_serialize
! Unknown command:  ai_dbg_stalker
! Unknown command:  ai_dbg_vision
! Unknown command:  ai_debug
! Unknown command:  ai_draw_game_graph
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_objects
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_real_pos
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_stalkers
! Unknown command:  ai_draw_visibility_rays
! Unknown command:  ai_ignore_actor
! Unknown command:  ai_nil_object_access
! Unknown command:  ai_obstacles_avoiding
! Unknown command:  ai_obstacles_avoiding_static
! Unknown command:  ai_smart_cover_animation_speed_factor
! Unknown command:  ai_smart_factor
! Unknown command:  ai_stats
! Unknown command:  ai_use_smart_covers
! Unknown command:  ai_use_smart_covers_animation_slots
! Unknown command:  air_resistance_epsilon
! Unknown command:  bemsg
! Unknown command:  dbg_bones_snd_player
! Unknown command:  dbg_destroy
! Unknown command:  dbg_draw_actor_alive
! Unknown command:  dbg_draw_actor_dead
! Unknown command:  dbg_draw_actor_phys
! Unknown command:  dbg_draw_animation_movement_controller
! Unknown command:  dbg_draw_autopickupbox
! Unknown command:  dbg_draw_bullet_hit
! Unknown command:  dbg_draw_camera_collision
! Unknown command:  dbg_draw_car_plots_all_trans
! Unknown command:  dbg_draw_character_binds
! Unknown command:  dbg_draw_character_bones
! Unknown command:  dbg_draw_character_physics
! Unknown command:  dbg_draw_character_physics_pones
! Unknown command:  dbg_draw_climbable
! Unknown command:  dbg_draw_customdetector
! Unknown command:  dbg_draw_customzone
! Unknown command:  dbg_draw_fb_crosshair
! Unknown command:  dbg_draw_invitem
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_dynamics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_plots
! Unknown command:  dbg_draw_ph_cashed_tries_stats
! Unknown command:  dbg_draw_ph_contacts
! Unknown command:  dbg_draw_ph_death_boxes
! Unknown command:  dbg_draw_ph_enabled_aabbs
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosion_position
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_anims
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_app_pos
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_blending
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_collision
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_goal
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_predict
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_shift_object
! Unknown command:  dbg_draw_ph_intersected_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_mass_centres
! Unknown command:  dbg_draw_ph_negative_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_positive_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ray_motions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_saved_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_statistics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_point
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_test_aabb
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_trace
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tries_changes_sign
! Unknown command:  dbg_draw_ph_zbuffer_disable
! Unknown command:  dbg_draw_ragdoll_spawn
! Unknown command:  dbg_draw_rp
! Unknown command:  dbg_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_draw_teamzone
! Unknown command:  dbg_dump_physics_step
! Unknown command:  dbg_imotion_collide_debug
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_velocity
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_velocity_scale
! Unknown command:  dbg_ph_actor_restriction
! Unknown command:  dbg_ph_ai_always_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_ai_never_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_character_control
! Unknown command:  dbg_ph_ik
! Unknown command:  dbg_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_ph_ik_off
! Unknown command:  dbg_ph_ladder
! Unknown command:  dbg_ph_obj_collision_damage
! Unknown command:  dbg_ph_vel_collid_damage_to_display
! Unknown command:  dbg_show_ani_info
! Unknown command:  dbg_text_height_scale
! Unknown command:  dbg_track_obj
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_ammount
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_0
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_1
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_2
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_3
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_dump
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_flags
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_mix_params
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_motion_name
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_state
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_time
! Unknown command:  death_anim_debug
! Unknown command:  death_anim_velocity
! Unknown command:  debug_character_material_load
! Unknown command:  debug_destroy
! Unknown command:  debug_step_info
! Unknown command:  debug_step_info_load
! Unknown command:  error_line_count
! Unknown command:  fov
! Unknown command:  g_god
! Unknown command:  g_no_clip
! Unknown command:  g_unlimitedammo
! Unknown command:  hit_anims_block_blend
! Unknown command:  hit_anims_channel_factor
! Unknown command:  hit_anims_power
! Unknown command:  hit_anims_reduce_blend
! Unknown command:  hit_anims_reduce_blend_factor
! Unknown command:  hit_anims_rotational_power
! Unknown command:  hit_anims_side_sensitivity_threshold
! Unknown command:  hit_anims_tune
! Unknown command:  hud_fov
! Unknown command:  inv_upgrades_log
! Unknown command:  lua_gcstep
! Unknown command:  mm_net_filter_battleye
! Unknown command:  mm_net_use_battleye
! Unknown command:  mt_ai_vision
! Unknown command:  mt_alife
! Unknown command:  mt_bullets
! Unknown command:  mt_detail_path
! Unknown command:  mt_level_path
! Unknown command:  mt_level_sounds
! Unknown command:  mt_map
! Unknown command:  mt_network
! Unknown command:  mt_object_handler
! Unknown command:  mt_particles
! Unknown command:  mt_physics
! Unknown command:  mt_script_gc
! Unknown command:  mt_sound
! Unknown command:  mt_sound_player
! Unknown command:  net_cl_pending_lim
! Unknown command:  net_cl_update_rate
! Unknown command:  net_dump_size
! Unknown command:  ph_break_common_factor
! Unknown command:  ph_gravity
! Unknown command:  ph_rigid_break_weapon_factor
! Unknown command:  ph_timefactor
! Unknown command:  ph_tri_clear_disable_count
! Unknown command:  ph_tri_query_ex_aabb_rate
! Unknown command:  psp_cam_offset
! Unknown command:  r1_no_detail_textures
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
! Unknown command:  r2_dhemi_count
! Unknown command:  r2_dhemi_light_flow
! Unknown command:  r2_dhemi_light_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_sky_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_smooth
! Unknown command:  r2_hbao
! Unknown command:  r2_mt
! Unknown command:  r2_use_nvdbt
! Unknown command:  r__d_tree_w_amp
! Unknown command:  r__d_tree_w_rot
! Unknown command:  r__d_tree_w_speed
! Unknown command:  r__d_tree_wave
! Unknown command:  r__detail_l_ambient
! Unknown command:  r__detail_l_aniso
! Unknown command:  r__lsleep_frames
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_shift_pp
! Unknown command:  r__wallmark_shift_v
! Unknown command:  rs_clear_bb
! Unknown command:  rs_constant_fps
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_occ_draw
! Unknown command:  rs_occ_stats
! Unknown command:  rs_occlusion
! Unknown command:  rs_render_dynamics
! Unknown command:  rs_render_statics
! Unknown command:  rs_wireframe
! Unknown command:  show_wnd_rect_all
! Unknown command:  snd_stats
! Unknown command:  snd_stats_ai_dist
! Unknown command:  snd_stats_info_name
! Unknown command:  snd_stats_info_object
! Unknown command:  snd_stats_max_dist
! Unknown command:  snd_stats_min_dist
! Unknown command:  stalker_death_anim
! Unknown command:  string_table_error_msg
! Unknown command:  sv_ignore_money_on_buy
! Unknown command:  sv_skip_winner_waiting
! Unknown command:  sv_wait_for_players_ready
! Unknown command:  time_factor
! Unknown command:  time_factor_single
! Unknown command:  vid_bpp
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6819]: AMD Radeon HD 7800 Series
* GPU driver: 8.17.10.1404
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2635 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
compiling shader dumb
stack trace:

 
[error][       2]    : The system cannot find the file specified.


Huiggi
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 17 Lut 2010, 19:40
Ostatnio był: 07 Lip 2016, 13:15
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: X-ray 1.6 engine has stopped working przy starcie

Postprzez SimbaBlack w 01 Maj 2016, 12:16

Już pozbyłem się problemu po prostu zaktualizowałem directa do najnowszej wersji. Dzięki za próbę pomocy.
SimbaBlack
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 18 Mar 2016, 17:51
Ostatnio był: 11 Gru 2016, 17:24
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości