[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 10 Sie 2017, 22:11

Tej reszty gamedata w cyrylicy bym nie wrzucał, bo to pewnie coś do wyboru, jedna do podmiany, nie wszystkie.
Nie pamiętam co zmienialy, musiałbyś pewnie w translatora wrzucić nazwę żeby zobaczyć co zmienia.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 10 Sie 2017, 22:31

Nie jestem pewien, ale to chyba są jakieś stare pliki, które w ogóle nie powinny się znaleźć w archiwum – tak coś mi się kojarzy w pamięci, bo chyba te pliki mają znacznie starsze daty modyfikacji. Wywalić i zapomnieć, że coś takiego w ogóle było.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Grzbiet w 12 Sie 2017, 19:46

Wie ktoś jak naprawić opóźnienie przy wyciąganiu broni po wczytaniu zapisu? Strasznie mnie to irytuje kiedy zapisze grę podczas strzelaniny, wczytam zapis, a postać potrzebuje 2 sekund na wyciągniecie broni. Druga sprawa, jest jakiś mod na ograniczenie liczby rzucanych granatów przez NPC?
Grzbiet
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Maj 2017, 14:31
Ostatnio był: 28 Lut 2018, 01:16
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez karollix w 14 Sie 2017, 22:16

Mod działa odinstalowałem i jeszcze raz od nowa wszystko wgrałem,
te stare pliki co to po rosyjsku są tez i działa bez problemów.
karollix
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 26 Maj 2017, 12:39
Ostatnio był: 29 Paź 2017, 19:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 28 Sie 2017, 21:24

Jakie konkretnie są różnice między wersjami 1.6 a 2.2? Głównie chodzi mi o dodatkowe „atrakcje” podczas gry, bo ten dodany początek w wersji 2.2 z Kordonem i Bagnami jest tak konkretnie chu*owy, że nawet to, jak wykokszony możesz wyjść stamtąd nie rekompensuje tej całej bieganiny i użerania się z jednostkami snajperskich bandytów. :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ok majster w 30 Sie 2017, 15:07

Powie mi ktoś, czy mod warty zachodu? :p
ok majster
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2017, 23:21
Ostatnio był: 06 Wrz 2020, 16:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 30 Sie 2017, 18:23

@up
Kurde jak ja kocham pytania tego typu, ja powiem, że tak, ktoś następny, że nie i dużo będziesz wiedział. :)

Jak lubisz mody z dużą ilością zadań, różnymi paczkami broni itp rzeczami to warto.

A ja się spytam o którą wersję ci chodzi: lost soul, jenot, geonezis, snajper, 2.2, 1.7, 1.6 czy może jakąś inną :p

@Pangia
Konkretnych changelogów to ja w modach do stalkera jeszcze nie widziałem ;)
Ewentualnie coś w stylu naprawiono bugi, dodano zadania.
Jak ci się chce to porównaj opisy obu wersji, czasami było wymienione, że ten dodaje np 100 zadań, a w poprzednim było np 80. To coś już będziesz wiedział. Pewnie różne będą też paczki z bronią, może modele stalkerów, mutantów? Inne przedmioty, i ich wygląd w ekwipunku, wiesz pierdyliard modeli puszek z żarciem albo piciem.
Ja co prawda w 1.6-1.7 nie grałem ale w tych co wymieniałem wyżej tak to głównie wygląda.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 30 Sie 2017, 20:29

No właśnie pytam kogoś, kto grał i mniej więcej wie, jak to wygląda – na podstawie tego, jak wygląda 2.2 sam sobie dopowiem, jak duże są zmiany i czy warto może spróbować zagrać w 1.6.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ok majster w 03 Wrz 2017, 21:15

tom3kb napisał(a):A ja się spytam o którą wersję ci chodzi: lost soul, jenot, geonezis, snajper, 2.2, 1.7, 1.6 czy może jakąś inną :p



To tego jest aż tyle wersji? o.O A czym się różnią jedna od drugiej? :p
ok majster
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2017, 23:21
Ostatnio był: 06 Wrz 2020, 16:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HuczuL w 05 Wrz 2017, 08:33

Czy warto obecie zainstalowac tego moda?
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 05 Wrz 2017, 16:18

@up
Obecnie nie warto instalować, za 2 i pół godziny może, za 3 to już na pewno warto.

@okmajster
Te oparte na wersji 2.2 w gruncie rzeczy mają te same questy, różnią się głównie packami broni, przedmiotów, pancerzy, teksturami itp
Geonezis oprócz giwer itp ma dodatkowo kilkadziesiąt innych zadań, i chyba jakąś dłuższą linię fabularną rozgrywającą się głównie we freeplayu, trzeba by dokładniej opisy przeczytać, a za bardzo mi się nie chce ;)
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HuczuL w 05 Wrz 2017, 16:41

Tą zainstalowałem 2.2 na próbę i bugtrap po 2 sekundach gry na weteranie...
Ostatnio edytowany przez HuczuL, 05 Wrz 2017, 18:38, edytowano w sumie 1 raz
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości