Co powinno byc, a czego nie ma?

Miał już dość tego bezowocnego jazgotu i przepitych mord. Wyłączył transmisję z obrad sejmu.

Postprzez Fan w 04 Sie 2005, 01:48

ZAluzmy ze bron moglaby sie przegrzac [ np. AK47 ] ,a le to po dlugotrwalym uzywaniu, mogliby uwzglednic jeszcze np. zalanie broni woda i trawale uszkodzenie [ to byloby fajne :wink: ]
Awatar użytkownika
Fan
Ekspert

Posty: 777
Dołączenie: 06 Cze 2005, 20:56
Ostatnio był: 11 Wrz 2011, 15:23
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Pabcio w 10 Sie 2005, 10:46

No to teraz posluchajcie mnie - speca od broni (w koncu sie troche znam 8)). AK-47 zaczyna "parzyc" po wystrzeleniu 3 magazynków seriami. Polscy zolnierze radza sobie z tym w prosty sposób - owijaja lufe bandazami. Pomysl z przegrzaniem broni i czyszczeniem jest OK. Nawet nie macie pojecia jak denerwujace jest, gdy chcesz kogos zdjac, ale nie mozesz, bo ci sie giwera zaciela.
PS. W którejs grze zacinanie sie broni bylo, ale w której...
Awatar użytkownika
Pabcio
Łowca

Posty: 446
Dołączenie: 21 Maj 2005, 15:00
Ostatnio był: 19 Wrz 2017, 23:11
Kozaki: 2

Postprzez ST4LK3R w 10 Sie 2005, 15:10

W Medal Of Honor:Allied Assault :D
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 28 Lis 2024, 09:42
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Touchdown w 10 Sie 2005, 16:41

Na oficjalnej stronie jest napisane, ze bron bedzie mogla sie psuc, trzeba bedzie ja konserwowac [weapons will require care and repair], wiec chyba mozna to potraktowac jako czyszczenie itp. Nic nie pisze o przegrzewaniu sie, lub zacinaniu.
Apropos tematu, brakuje mi loadingów w czasie rzeczywistym, tzn. swiat gry jest caloscia i podczas przemieszczania sie nie ujzymy napisu loading (BP, GTA:SA). To by sprawilo, ze gra bylaby bardziej spójna. Tzn. zdaje mi sie, ze tego nie ma. Na stalker-game w faq pisze, ze gra podzielona jest na 18 czesci, i ze loadingi beda tylko pomiedzy nimi, ale owe faq jest z konca 2003. Troche czasu minelo, wiec moze cos takiego juz zrobili, ale nic mi o tym nie wiadomo. Oczywiscie podnosi to wymagania sprzetowe, ale ja zdecydowanie wolalbym to niz ten nieszczesny napis [LOADING...]. Wiadomo, ze nie wystepowalby tak czesto jak w HL2, ale juz na sama mysl dostaje dreszczy... Poza tym ktos to juz zrobil, wiec nie jest to chyba takie specjalnie trudne.

PS To kolejna rzecz, po paliwie, która juz teraz mi w stalkerze bardzo nie pasi...
PS Gdzies tu juz byla o tym mowa, ale co tam
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez Organic Shadow w 11 Sie 2005, 13:23

1. Dla mnie najwiekszym "brakiem" jest brak jak dotychczas samej gry i jakiegokolwiek terminu premiery. W samej grze [jak w ogóle kiedys ja wydadza - no comment...] chcialbym, zeby byla fajna muzyczka np. psychodela polaczona z ciezkim brzmieniem, tak, zeby sama muza sie niezle wkrecala w leb [zdecydowanie, zaden hip-hop i pokrewne mu rzeczy nie pasuja do kliamtu gry, rzecz jasna mowa jest tylko o utworach czysto instrumentalnych]. Co myslicie o takim polaczeniu ????:D
2. Co do poruszanego tematu paliwa [w innym dziale to bylo] to ja bylbym za tym, zeby bylo nawet troszke niedopracowane, ale, zeby jednak bylo. W zapowiedziach tak sie tym chwalili to niech to umieszcza:D A na drugi raz niech nie podnosza wrzawy wokól jakiejkolwiek gry, która beda tworzyli [jak oczywiscie najpierw skoncza S.T.A.L.K.E.R.'a] bo pózniej to sie zle odbije na odbiorze samego produktu, bo po co rozbudzac nadmiernie nadzieje fanów...
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez Pabcio w 11 Sie 2005, 14:02

Wczoraj nasunela mi sie mysl zwiazana z tymi loadingami. Teren gry móglby byc podzielony na obszar loadingowy, który widac by bylo na mapie. Tak wiec wiedzielibysmy, kiedy nastapi doczytywanie. Ponadto grajac, widzielibysmy pólprzezroczysta (np. zielona) sciane, która symbolizowalaby "bramke" loadingowa. Wiem, ze moze wszystkiego nie zrozumialiscie, co pisalem, ale co wy na to? Aha i pomyslcie, czy nie fajnie bylo by, gdyby bylo takie cós jak "zarzadzanie czlonkami druzyny", podobnie jak we Falloucie. Oczywiscie lepiej by bylo, gdyby sobie sami radzili, ale mozna by bylo im czasami podetknac jakas bron lub amunicje.
Awatar użytkownika
Pabcio
Łowca

Posty: 446
Dołączenie: 21 Maj 2005, 15:00
Ostatnio był: 19 Wrz 2017, 23:11
Kozaki: 2

Postprzez ThreeZ w 11 Sie 2005, 15:27

Moim zdaniem takie "bramki" psulyby klimat gry... Pomysl calkiem calkiem, ale oznaczenie musialoby wygladac inaczej... Np. Znak ostrzegajacy przed promieniowaniem...
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Organic Shadow w 11 Sie 2005, 15:32

Co do oznaczania loadingów to ja bym to zrobil w taki spsoób: zamiast jakichkolwiek podswietlanych bramek, umiescil bym cos w rodzaju slupków granicznych, nie rzucaloby to sie w oczy [umiescic taki slupek np w okoloci jakischs zarosli] i nie musial by byc wcale duzy, taki po prostu dyskretny znaczek. A co do kierowania druzyna to mi by bardzo odpowiadalo rozwiazanie zblizone do tego z "The Thing" [kto gral wie o co mi chodzi, a kto nie - niech zagra :P].
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez ThreeZ w 11 Sie 2005, 19:03

Organic Shadow napisał(a):Zamiast jakichkolwiek podswietlanych bramek, umiescil bym cos w rodzaju slupków granicznych, nie rzucaloby to sie w oczy [umiescic taki slupek np w okoloci jakischs zarosli] i nie musial by byc wcale duzy, taki po prostu dyskretny znaczek.


Dokladnie cos takiego mialem na mysli... Ogólnie pomysl bardzo mi sie podoba... :D Wyobrazcie sobie ze goni was 5 bloodsuckerów a tu BANGS! i plansza "Loading... Please Wait"... Po ladowaniu krótkie lagi dzieki którym ladujesz w objeciach bloodsuckerów, a oni Cie czule caluja na dzien dobry... :D
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Pabcio w 13 Sie 2005, 12:27

Dobra, pozostawmy loadingi twórcom. Teraz troche inaczej - jak wg. was, powinno wygladac menu glówne gry? Bo wg. mnie, mogli by zrobic, cos na wzór Driv3er-a (animowane tlo).
Awatar użytkownika
Pabcio
Łowca

Posty: 446
Dołączenie: 21 Maj 2005, 15:00
Ostatnio był: 19 Wrz 2017, 23:11
Kozaki: 2

Postprzez Organic Shadow w 13 Sie 2005, 14:53

W Driv3ra nie gralem, wiec nie napisze czy moglo by byc w takim stylu, a co do animowanego to czemu nie, ale jezeli nie bedzie zbytnio obciazalo kompa [zalezy jakby sie do tego chlopaki przylozyli].
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez ST4LK3R w 13 Sie 2005, 16:36

Mi w tle wystarczylaby elektrownia...:]
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 28 Lis 2024, 09:42
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości