- Za ten post Elvis Scatter otrzymał następujące punkty reputacji:
Mruk.
Cromm Cruac napisał(a):Po prostu go dodaj a potem przenieś kanały.
-----------------------
Tak jak w tutorialu:
1. Zduplikuj kanały i zmień ich nazwy na prawdziwe. Powinienes mieć R,G,B,A1,B,A1,G,R.
2. Skasuj pierwsze 4
3. Zmień kolejność posostałych 4 na R,G,B,A1
4. Zmień Image>Mode z powrotem na RGB (po skasowaniu pierwszego kanału zmienia się na Multichannel)
Prawdopodobnie nie wykonałeś kroku 4.
Cromm Cruac napisał(a):Jak usuniesz pierwszy kanał R to reszta oryginalnych (BGA) zmienią nazwy na jakieś śmieszne.
r_populik napisał(a):No i właśnie - z jakimi opcjami DDSa to zapisać ?
Cromm Cruac napisał(a):Co do końcowego efektu - masz za jasny kanał R. To tzw. specular czyli jak silnie tekstura 'lśni'. Zwykle jest to kopia normalnej tekstury tylko mocno przyciemniona. Otwórz jakąkolwiek waniliową teksture to zobaczysz o co chodzi.
Cromm Cruac napisał(a):Potem przyciemnij do max 25%
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości