Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Realkriss w 16 Lut 2012, 17:40

Przecież każdy kombinezon ma ograniczenia wagi i to ograniczenia nawet sensowne, więc chyba coś Ci się pomyliło odnośnie noszenia "nie wiadomo ilu broni i jak ciężkiego ekwipunku".
Awatar użytkownika
Realkriss
Moderator

Posty: 1667
Dołączenie: 08 Lut 2011, 14:58
Ostatnio była: 08 Gru 2024, 16:26
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 882

Reklamy Google

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Gizbarus w 16 Lut 2012, 17:43

Co do noszenia ekwipunku - człowiek jest w stanie unieść wiele, tu nie ma co strasznie przesadzać z realizmem. Aczkolwiek można by zrobić to w następujący sposób - im większe obciążenie, tym wolniej się poruszasz, biegasz i tym krótsze twoje skoki. Naturalnie pozostawić niezmieniony motyw stosowany dotychczas, czyli zwiększenie zmęczenia podczas biegu czy nawet zwyczajnego poruszania się.

W ten sposób można by zadowolić i fanów hardkoru jak i bardziej zręcznościowej rozgrywki. Tak myślę :E
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez sou w 16 Lut 2012, 20:29

artefakt "Świerzb" (vide "Piknik na skraju drogi") który wrzucony do wody generuje paskudne psioniczne przypadłości, można by wykombinować z niego granat "psi".
S̨̝̰̜̜̤͍̬͔͇̘̅ͪ̅̓͟͜͞ͅǪ̨̻̲̤̟̫̣̮͉̫̗̜̞̩͎͍́̽ͤ̐ͭ̈́͒̀̆͂͂ͮ͘͟Ų̰̮̞̩̼͌̔́̔̃̂̉͆̾̀̀̚͝
Awatar użytkownika
sou
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 26 Sty 2012, 21:33
Ostatnio był: 07 Paź 2019, 10:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez PeterHD w 16 Lut 2012, 20:50

Ja dodoałbym coś w rodzaju pokera z pierwszego Wiedźmina. Chodzi mi o minigierki w których można zarobić artefakty, kasę, dodatki do broni itp.
Czy wiecie że do następnej odpowiedzi na post przeskakujesz wciskając spację?
PS. Dziękuję za picie kozaków Zwinniakowi.
Gratulacje panowie, jesteśmy na mistrzach
:

http://mistrzowie.org/361231
Awatar użytkownika
PeterHD
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 02 Paź 2011, 14:16
Ostatnio był: 29 Lip 2014, 23:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 4

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Testar w 16 Lut 2012, 21:10

Dodać w SC możliwość naprawy sprzętu,wnerwia mnie to zwłaszcza jak panerz się psuje i trza latać z powrotem do bazy po nowy.
Testar
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 10 Lut 2012, 20:50
Ostatnio był: 11 Lip 2014, 10:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 1

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez runa w 16 Lut 2012, 21:42

Realkriss to też zależy o jakiej części mówimy. W Zewie jak ktoś by się uparł to z 300kg ekwipunkiem mógłby całą Zonę sprintem przebiec na samych energetykach i herculesach- o tą kwestię mi chodziło :wink:
Logic can take you from A to B, but imagination can take you anywhere.
Awatar użytkownika
runa
Stalker

Posty: 113
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:21
Ostatnio była: 22 Lis 2015, 18:56
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 67

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Realkriss w 17 Lut 2012, 12:32

Nie, żebym się miała czepiać, ale tak się składa, że bredzisz.
Udźwig egzoszkieletu to o ile dobrze pamiętam, nie więcej niż 100 kilo, z czego sam waży 15. Po ulepszeniu u mechanika parę kilo można dodać.
Herkules pozwala dołożyć 20 kg ekwipunku, więc nawet w największych porywach nie będzie to łącznie więcej niż 150 kilogramów.
Herkules działa jedynie 5 minut, więc ile musiałabyś ich mieć, żeby przebiec całą Zonę? Energetyki natomiast przy sprincie i takim obciążeniu są tak naprawdę bezużyteczne. Działają przez chwilę.

Nie wiem więc, skąd Ci się wzięło 300 kilo, chyba, że może chcesz założyć dwa egzoszkielety :E
Awatar użytkownika
Realkriss
Moderator

Posty: 1667
Dołączenie: 08 Lut 2011, 14:58
Ostatnio była: 08 Gru 2024, 16:26
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 882

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez sou w 17 Lut 2012, 13:05

no chyba że burera oswoisz: będzie on wtedy biegał za Tobą a tony gratów będą latać nad głową (i spadną jak się burerowi znudzi/ubiją go)

Uwagi moderatora:

Pisz na temat albo wcale. - Wheeljack
S̨̝̰̜̜̤͍̬͔͇̘̅ͪ̅̓͟͜͞ͅǪ̨̻̲̤̟̫̣̮͉̫̗̜̞̩͎͍́̽ͤ̐ͭ̈́͒̀̆͂͂ͮ͘͟Ų̰̮̞̩̼͌̔́̔̃̂̉͆̾̀̀̚͝
Awatar użytkownika
sou
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 26 Sty 2012, 21:33
Ostatnio był: 07 Paź 2019, 10:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez nelson82 w 17 Lut 2012, 14:19

Osobiście wolałbym, aby niektóre elementy (np. handel, artefakty czy choćby zadania poboczne), miały w grze większe znaczenie. Bo jakkolwiek nie utrudnić sobie rozgrywki, to i tak do handlarzy chodzimy głównie po to by opchnąć nadmiar zbędnych rzeczy, artefakty nie mają wcale takiego dużego znaczenia jak możnaby oczekiwać, a zadania poboczne są często de-bi-lne (przynieś artefakt, a tak się składa, że mam go akurat przy sobie, więc całe zadanie sprowadza się do krótkiej wymiany zdań ze zleceniodawcą). Słowem po przeczytaniu poradnika (chodzi mi o tą książeczkę w pudełku z grą) narobimy sobie apetytu, a potem okazuje się, że to i tak kolejna strzelanka (choć bardzo klimatyczna) z paroma dialogami. STALKER to gra o wciąż nie wykorzystanym potencjale. A to mnie wkurza, bo mam sporo pomysłów i zero :( umiejętności, żeby je wprowadzić w życie.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Tormentor w 17 Lut 2012, 16:50

Pamiętacie Return To Castle? Był tam fajny motyw z szukaniem tajemnych skrytek. Wczoraj jak grałem w SoC'a to w Dziczy w budynku znalazłem dziurę gdzie było też Elektro. Patrzę sobie "O jakiś dołek" może tam dalej coś jest, wskoczyłem i amba. Żadnej niespodzianki, zawiodłem się :(

Sądzę, że byłby to świetny dodatek do gry. Przyjmijmy, że w całej grze jest 20 takich "sikret" aren. Załóżmy wchodzimy do jakiegoś starego budynku, na podłodze widoczne są podniszczone panele i prześwity, ciach z kosy i mamy przejście. Włazimy i znajdujemy jakieś przydatne klamoty. Co prawda w STALKERZE było parę miejsc, które można była uznać za jakiś suprise, np w Kordonie na dachu była skrzyneczka z kombinezonem jednak to dla mnie za mało. Przecież w takiej Prypeci można było by zrobić mnóstwo takich sekretnych miejsc, schowek pokazany na mapie to nie to samo, nie ma tej satysfakcji ze znalezienia czegoś. "Oho znalazłeś skrzyneczkę, cóż to może w niej być? Ch*ja, nie ma nic! na PDA nie masz tego schowka na mapie :("

Osobiście zmieniłbym jeszcze wyposażenie innych stalkerów a w zasadzie ich poziom, przecież Egzoszkielet to jest śmiech na sali. Może, jeszcze pancerzyk rodem z Gears Of War...Jet Pack? proszę bardzo 500000 rubli i jest twój.
Przesada, taki Monolit to skąd niby taki sprzęt by miał? Przecież Wojsko łaziło ze śmiesznymi kałaszkami a taki świr z pod Prypeci miał Vintara lub wypasionego Thundera. Już sama liczebność Stalkerów w grze była dla mnie przesadą, nie mówiąc już o rzeszy zombie :)
Image

Za ten post Tormentor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fender.
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 20 Kwi 2025, 19:52
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez lektors w 18 Lut 2012, 00:04

1. Zbalansowanie broni
2. Rzeczywista waga przedmiotów tzn. bandaże ważące tyle co nic
3. Bardziej wytrzymałe mutanty
4. Więcej zadań związanych z poszukiwaniami
5. Trudniejsze do zdobycia jedzenie
Image
Awatar użytkownika
lektors
Tropiciel

Posty: 363
Dołączenie: 14 Cze 2009, 20:32
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 05:22
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 55

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez nelson82 w 18 Lut 2012, 13:10

Tormentor napisał(a):schowek pokazany na mapie to nie to samo, nie ma tej satysfakcji ze znalezienia czegoś.

Zgadza się. O wiele ciekawiej byłoby, gdybyśmy przy ciałach znajdowali informacje (np. w postaci niestarannie wykonanych mapek, czy informacji pozostawiających pole do interpretacji) typu "ukryłem amunicję na Wysypisku, jakieś 100 kroków na południe od dwóch charakterystycznych drzew". Mamy podane wskazówki, ale musimy poszukać tych drzew i oczywiście informacja nie musi być w 100 % dokładana, tj. może okazać się, że to tylko 80 kroków i trochę na prawo od kierunku południowego, który wskazuje kompas na minimapie.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość