Modyfikacje pliku konfiguracyjnego STALKERa.

Gra w brydża stała się nudna odkąd Łysy wpadł do Galarety. Iwan wciąż dochodził do siebie po Karuzeli.

Postprzez Infher w 16 Lut 2007, 22:05

"Pracuje" w³a¶nie nad tym, ¿eby siê nie ¶wieci³o wszystko jak psie... :)
--------------------------------------------------------------------------
MB. MSI P35NEO2-FIR
PROC. C2D 6850 @ stock
RAM. 4GB DDR2 800MHz DualChanell CL4
GPU. nVidia XFX 8800GTX 768 DDr3/384-bit
--------------------------------------------------------------------------
Awatar użytkownika
Infher
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 14 Lut 2007, 23:28
Ostatnio był: 22 Maj 2017, 20:20
Miejscowość: Wrocław
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez graczu w 16 Lut 2007, 23:23

od kiedy "Modyfikacja kodu" to zmiany w CFG xD, no ale NVM :)

Teraz co¶ dla tych, którzy maj± problemy z lagami.
Otó¿:

!~ T± warto¶æ zmienia tylko HOST ~!
sv_dedicated_server_update_rate 100

na

sv_dedicated_server_update_rate 45

!~ Te warto¶ci zmienia HOST i USER ~!
net_cl_update_rate 30

na

net_cl_update_rate 35

oraz

net_sv_update_rate 30

na

net_sv_update_rate 101

Jedna uwaga. Nie zapewniam zmniejszenia "lagów" u WSZYSTKICH!
________
Have Fun!



No nie wiem czy takie ustawienie zmniejszy clientowi lagi ;]
net_sv_update_rate 101

(poprzez ustawianie wiêkszych warto¶ci jest wiêkszy ruch pakietów " server <==> client " wiêc jak by to mia³o zmniejszyæ lag.

To jest jakby server dawa³ 5 z³ a chcia³ 20 z³ ;)
Awatar użytkownika
graczu
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 14 Lut 2007, 21:29
Ostatnio był: 19 Lis 2024, 15:25
Kozaki: 1

Postprzez Infher w 16 Lut 2007, 23:30

graczu napisał(a):od kiedy "Modyfikacja kodu" to zmiany w CFG xD, no ale NVM :)

No nie wiem czy takie ustawienie zmniejszy clientowi lagi ;]
net_sv_update_rate 101

(poprzez ustawianie wiêkszych warto¶ci jest wiêkszy ruch pakietów " server <==> client " wiêc jak by to mia³o zmniejszyæ lag.

To jest jakby server dawa³ 5 z³ a chcia³ 20 z³ ;)

Marudzisz! :P

Fan sprawdza³ te warto¶ci, i jak sam powiedzia³ lagi troszkê ust±pi³y.
Lepiej z ca³ej rêki mieæ chocia¿ palec ni¿ nic! :)
--------------------------------------------------------------------------
MB. MSI P35NEO2-FIR
PROC. C2D 6850 @ stock
RAM. 4GB DDR2 800MHz DualChanell CL4
GPU. nVidia XFX 8800GTX 768 DDr3/384-bit
--------------------------------------------------------------------------
Awatar użytkownika
Infher
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 14 Lut 2007, 23:28
Ostatnio był: 22 Maj 2017, 20:20
Miejscowość: Wrocław
Kozaki: 1

Postprzez graczu w 17 Lut 2007, 00:06

sranie w banie a nie lagi siê zmniejszy³y ;]
Awatar użytkownika
graczu
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 14 Lut 2007, 21:29
Ostatnio był: 19 Lis 2024, 15:25
Kozaki: 1

Postprzez Fan w 17 Lut 2007, 00:42

Ja nie sprawdza³em czy lagi sie zmniejszy³y, bo pó³ dnia siedzia³êm z cfg :P

Ale mam co¶, uda³o mi sie zmniejszyæ Bloom i HDR poprawi³ sie te¿ troche, jak dla mnie teraz jest extra, nie wiem czy da sie lepiej :)
tutaj zmieniæ na te 2 linijki:
r2_ls_bloom_threshold 0.3
r2_sun_lumscale 2

Zosta³o jeszcze dynamic sky, w³±cza je r2_exp_donttest_uns on , ale w dzieñ wygl±da to strasznie, jakie¶ szare, u was te¿ tak ? kto¶ ma pomys³ jak to poprawiæ ?
Ostatnio edytowany przez Fan, 17 Lut 2007, 03:49, edytowano w sumie 1 raz
AM2 Athlon 64 3500+ Orleans + AC FREEZER 64 PRO
DFI Infinity NF SLI-M2/G
GEIL 2x512MB 533Mhz 4-4-4-12 Dual DDR
GALAXY 7900GS 1.2ns 540/1500 ZALMAN
MAXTOR Diamond Max10 200GB,SEAGATE Barracuda7 40GB
Creative SB X-FI Extreme Music + Logitech Z-5500 ; )
IIYAMA CRT 21" and Samsung LCD 37" ; )
TOPOWER SPW-400W and BIG TOWER
3DMark03:?k | 3DMark05:?k | 3DMark06:?k
Awatar użytkownika
Fan
Ekspert

Posty: 777
Dołączenie: 06 Cze 2005, 20:56
Ostatnio był: 11 Wrz 2011, 15:23
Kozaki: 1

Postprzez Infher w 17 Lut 2007, 03:15

Koniec na t± godzine. :)

Popo³udniu przedstawimy Wam pewn± niespodziankê. :wink:

Postanowili¶my pomóc GSC przy renderze, bo nie doczekamy sie tej gry -Fan
--------------------------------------------------------------------------
MB. MSI P35NEO2-FIR
PROC. C2D 6850 @ stock
RAM. 4GB DDR2 800MHz DualChanell CL4
GPU. nVidia XFX 8800GTX 768 DDr3/384-bit
--------------------------------------------------------------------------
Awatar użytkownika
Infher
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 14 Lut 2007, 23:28
Ostatnio był: 22 Maj 2017, 20:20
Miejscowość: Wrocław
Kozaki: 1

Postprzez limak122 w 17 Lut 2007, 16:24

Fan napisał(a):Dawka nowych, teraz wygl±da to naprawde niesamowicie, to co wcze¶niej + bump mapping + radiosity, zapraszam, chyba jestem pierwszy który to w³±czy³ w kraju, no przynajmniej na tym forum :P x-ray jest genialny

RaFF pracuje nad GI.


Jak du¿o stracili¶cie FPS wzglêdem defaultowego CFG ?
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Infher w 17 Lut 2007, 16:33

U mnie praktycznie siê nic nie zmieni³o.
Nie wiem jak u Fana. :)

Btw!
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=578
--------------------------------------------------------------------------
MB. MSI P35NEO2-FIR
PROC. C2D 6850 @ stock
RAM. 4GB DDR2 800MHz DualChanell CL4
GPU. nVidia XFX 8800GTX 768 DDr3/384-bit
--------------------------------------------------------------------------
Awatar użytkownika
Infher
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 14 Lut 2007, 23:28
Ostatnio był: 22 Maj 2017, 20:20
Miejscowość: Wrocław
Kozaki: 1

Postprzez maniexs w 17 Lut 2007, 17:25

ale czego teraz jak sie gram w nocy to nie ma juz tego rozjasnienia chwilowego (po blyskawicy chyba)
btw:wiecie tez dlaczego jak strzelam z ak74 to z lufu fajne efekty rozjasnienia sie robia wtedy podczas oddawania strzalow fajnie teksturki oswietla
Awatar użytkownika
maniexs
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 30 Sty 2007, 15:38
Ostatnio był: 23 Lut 2007, 17:19
Kozaki: 0

Postprzez Payti w 17 Lut 2007, 17:48

Wiitam,
no i uda³o mi siê odpaliæ gierkê. Generalnie zrobilem tak¿e konfig pod swojego kompa
z podpisu.

Konfig zoptymalizowany dla starszych kompów gdzie na obu mapach mia³em min. 25fps-70fps,
¶rednio 34 fps dla 1024@768 wszyatkie opcje na MAX - 8xAA i 16xAF i powiem tak silniczek X-RAY
jest nie¿le zoptymalizowany jak na takich staruszkach sobie ³adnie ¶miga.

http://forum.stalker.pl/files/user_v1_ok_payti_192.zip

Plik nale¿y skopiowaæ jako user.ltx do katalogu _appdata_ w ¶cie¿ce z zainstalowan± gr±.

Ponizej stronka z 201 screenami z gry z powy¿szego konfiga.

http://www.payti.cyberdusk.pl/Stalker/scre...creenshots.html

Screeny by³y robione dla ró¿nej pogody w tych samych miejscach, na obu mapach, z wy³adowaniami burzy i o¶wietleniam
piorunami, anomaliami oraz latark±.

Powiem tak - zapowiada siê ca³kiem fajna produkcja!

Aaa i zmiencie nazwe tematu bo zmiana konfiga mie ma nic do zmiany kodu gry!

pozdrawiam,
Załączniki
user_v1_OK_Payti.zip
V1
(2.51 KiB) Ściągnięto 204 razy
EPOX 8RDA+.::.Barton 2500+@3000+.::.Club3D 7800GS G71@500/1400.::.TwinMOS 2x512MB Dual 333@[email protected].::.SB Live! 5.1@Audigy EAX2.::.Fritz! ISDN.::.Maxtor 1x80GB, 1x120GB 7200/ATA133 8MB.::.CD-R 52x LG, DVD+-RW 16x BenQ DW1640.::.LG F900P.::.Aerogate II.::.Enermax EG465AX-VE(G)FM 460W.::.DSL 2Mbit/s
Awatar użytkownika
Payti
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 17 Lut 2007, 17:34
Ostatnio był: 18 Mar 2007, 14:40
Kozaki: 0

Postprzez Celofan w 17 Lut 2007, 23:01

Tutaj link do filmiku wlasniej roboty:
http://rapidshare.com/files/16953075/Salker_mp.wmv.html
bez dzwieku, akcji itp bo chodzilo o pokazanie grafy na waszym configu
Celofan
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 18 Sty 2006, 23:21
Ostatnio był: 23 Lut 2007, 15:09
Kozaki: 0

Postprzez MACtic w 18 Lut 2007, 14:15

do przyklejenia! :)
Awatar użytkownika
MACtic
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 19 Gru 2006, 17:36
Ostatnio był: 14 Lip 2007, 14:16
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Multiplayer

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość