[Celowniki typu Gnomus dla SoC, CS i CoP]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Celowniki typu Gnomus dla SoC, CS i CoP]

Postprzez scigacz1975 w 08 Maj 2011, 00:11

opis:
Jak w tytule - celowniki typu Gnomus dla Zewu Prypeci/Czystego Nieba oraz Cienia Czarnobyla. Działa na każdym patchu - można dodać do każdego moda. Dla CoP/CS wrzuciłem od razu pliki konfiguracyjne pod monitory 4:3 i 16:9/10 - wystarczy tylko w konfigu broni zmienić (w przypadku FN2000 i działka gauss) nazwę testury i będzie działać. W paczce dodatkowo są tekstury dla lornetki i celownika ACOG. Są to tekstury trochę przeze mnie przerobione. Efekt ocenicie sami.

Instalacja:

Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Dla zmiany celownika FN2000 należy otworzyć w gamedata\configs\wpn\ plik w_fn2000.ltx i zmienić
Kod: Zaznacz wszystko
scope_texture      = wpn_crosshair_g36

na
Kod: Zaznacz wszystko
scope_texture      = wpn_crosshair_fn2000


kilka screenów
:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image



Download:

Ostatnio edytowany przez scigacz1975 19 Cze 2012, 13:46, edytowano w sumie 7 razy

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, JackoM14.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Gnomus Sopes dla COP]

Postprzez kolokolo98 w 09 Maj 2011, 20:33

Ale czy ten mod zmniejszy zoom'a w celownikach?
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [Gnomus Sopes dla COP]

Postprzez scigacz1975 w 09 Maj 2011, 20:48

Nie - on zmienia tylko wygląd lunet na te gnomusa. W tym temacie [link] masz screeny.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Gnomus Sopes dla COP]

Postprzez kubekpop w 10 Maj 2011, 20:50

Mod ogólnie dobry, tylko szkoda, że to tylko inne tekstury. Nie wiem, czy dało by się to zrobić, ale fajnie by było, jakby podczas celowania był widoczny HUD. Można to w jakiś prosty sposób dodać?

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Gnomus Sopes dla COP]

Postprzez scigacz1975 w 10 Maj 2011, 20:54

chyba za pomocą skryptów bo tu chodzi o wyświetlanie jednocześnie kilku faz grafiki. Nie wiem i się nie biorę bo skrypty to ja mogę połączyć ale nie pisać :(
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Gnomus Sopes dla COP]

Postprzez Cromm Cruac w 27 Sie 2011, 13:22

Obawiam się, że to chyba niemożliwe. Usuwanie hud-a przy celowaniu przez lunetki jest chyba zakodowane w silniku.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2549
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [Gnomus Sopes dla COP]

Postprzez Junx w 14 Paź 2011, 21:30

Mi się udało coś takiego zrobić jak dobrze myślę to noktowizor będzie wyświetlany tylko w celowniku. To jest wersja ALPHA więc proszę o komentarze :wink:

Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Celowniki typu Gnomus dla SoC, CS i CoP]

Postprzez scigacz1975 w 17 Cze 2012, 22:21

Zrobiłem reupa, dodałem w paczce odpowiednie wpisy dla monitorów panoramicznych oraz zestaw dla SoC. Teksturki zmieniłem - macie na screenach. Mi się bardzo podobają - wy oceńcie ;)

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości