[gosuke weapon mod 6]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [gosuke weapon mod 6]

Postprzez Junx w 20 Paź 2011, 14:59

Czy by ktoś mógł upnąć, gdzieś te dwie bronie "Sturm Ruger GP100" oraz "Mosin Nagant M1891/30 (configi, dźwięki i animacje) działające bo u mnie po wyciągnięciu broni cały czas to się wywala a nie mam z czym porównać :-/
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [gp100_idle_bore]
 

stack trace:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Lip 2025, 18:14
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [gosuke weapon mod 6]

Postprzez kubekpop w 20 Paź 2011, 16:34

http://www.megaupload.com/?d=I98UZA5F
Masz - wysłałem Ci też na pw :wink:
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [gosuke weapon mod 6]

Postprzez gitmajones w 15 Lis 2012, 12:50

Mam pytanie czy jak chce wyciąć same animacje nie nowe bronie to musze wyciąć meshes i folder configs ?
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [gosuke weapon mod 6]

Postprzez r_populik w 15 Lis 2012, 13:14

Tak, przy czym z konfigów broni możesz ograniczyć się do skopiowania sekcji odpowiedzialnych za HUD, czyli wszystko co jest wpisane pod tą linią:
[wpn_broń_hud]:hud_base
Jeżeli tego nie zrobisz, najprawdopodobniej pojawią się błędy związane z nazwami animacji. Może też być problem z pozycją broni w HUDzie, o ile ten mod coś zmieniał w tym zakresie.
Zresztą, spróbuj najpierw bez edycji konfigów, to się przekonasz. Nic na tym nie stracisz.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [gosuke weapon mod 6]

Postprzez gitmajones w 15 Lis 2012, 13:32

W configs niema czegoś takiego w meshes/dynamics/weapons jest coś podobnego np wpn_hand_rpg7_hud_animation
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [gosuke weapon mod 6]

Postprzez r_populik w 15 Lis 2012, 15:07

Nie skumałeś.
W configs\weapons\ w plikach konfiguracyjnych broni szukaj, np. w_abakan.ltx będzie to:
Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_abakan_hud]:hud_base
- jest to końcowa część konfigu broni

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive gitmajones.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [gosuke weapon mod 6]

Postprzez gitmajones w 15 Lis 2012, 16:57

Aha ok czaje o co chodzi :wódka:

Uwagi moderatora:

Postawiłeś kozaka, więc post jest zbędny. - Wheeljack
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość