Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez kasjusz21996 w 27 Gru 2011, 21:34

Ja przedlużyłbym historię gry. A teraz najwazniejsze- dodałbym życie do zony tz. Stalkerzy mieliby równierz potrzebę jedzenia itp. Więc zbieraliby artefakty naprawdę, i sprzedawali (z animacją) u np. Brodacza, pieniędzmi inwestowaliby u niego w żarcie. Chodziliby do technika naprawiać broń i kombinezon, ranni w pobliżu bazy- to biegiem do medyka. Kupowaliby amunicję, nową broń i kombinezony u handlarzy( Wania Strzelisty ma akm74/2u, kombinezon świt i detektor echo, po trzech miesiącach ma akm74/2, kombinezon beryl i detektor niedźwiedź.) Wszystkim tym kupowaniom sprzedawaniom i zarabianiom dodałbym animacje, jak w misji ze zdobyciem koła z pogłębiarki, i wtedy płotka oddaje koło, to taka animacja właśnie przy np. sprzedawaniu artefaktów. To wreszcie tchnęło by życię w Zonę.
"Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you... By now you should've somehow realised what you got to do..." - Oasis
http://www.anarchifaq.most.org.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=Mrgh4eK9e5Q
Awatar użytkownika
kasjusz21996
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 24 Sty 2011, 16:51
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 02:04
Miejscowość: Brody/Londyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 30

Reklamy Google

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez dienonych w 28 Gru 2011, 00:38

Nie wiem czy było, bo nie chcę mi się czytać 200 postów, ale dodał bym usunięte mutanty typu izlom, dałbym większe lokacje, możliwość zwiedzania elektrowni, od zewnątrz i wewnątrz. Jakiś ludzi którzy mieszkają w Czarnobylu tak jak w realu. Możliwość grania na gitarze, przez główną postać, czyli nas. Możliwość zrobienia własnej postaci i możliwość podróżowania z przyjaciółmi zapoznanymi w Zonie.
w lewo i w dół

Za ten post dienonych otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive d90h, GhostRider44.
Awatar użytkownika
dienonych
Tropiciel

Posty: 260
Dołączenie: 16 Mar 2011, 13:04
Ostatnio był: 24 Sie 2024, 11:29
Miejscowość: W DÓŁ...
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 78

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Trep w 29 Gru 2011, 13:10

Dodałbym żeby można sobie spacerować ze innymi Stalkerami, płacisz im a oni z tobą idą, większe lokację i możliwość grania na gitarze ;)
Nie lubisz ciasteczek? Więc jak możemy się przyjaźnić skoro nie lubisz ciasteczek?
Awatar użytkownika
Trep
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 04 Gru 2011, 20:24
Ostatnio był: 29 Mar 2013, 14:39
Miejscowość: Polish
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Realkriss w 29 Gru 2011, 13:24

Najlepszą grą do spacerowania z towarzyszami jest Mass Effect. Nie ma drugiej gry, gdzie można sobie dobierać i wyposażać ekipę, z którą potem idzie się w bój ramię w ramię, a i poromansować można.
Polecam każdemu, kto lubi mieć drużynę.
Mnie w Stalkerze towarzystwa nie brakuje, jakoś nie przeszkadza mi szwendanie się samemu wśród wycia cholera wie czego.

Za ten post Realkriss otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
Realkriss
Moderator

Posty: 1667
Dołączenie: 08 Lut 2011, 14:58
Ostatnio była: 08 Gru 2024, 16:26
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 882

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Stalker Rambo w 29 Gru 2011, 15:27

Trep napisał(a):Dodałbym żeby można sobie spacerować ze innymi Stalkerami, płacisz im a oni z tobą idą,


Teoretycznie coś takiego jest w CoP. Płacisz dowódcy jakiejś drużyny, a on Cię zabiera w różne miejsca na mapie. Ale pewnie nie o to Ci chodziło.

Zmieniłbym trochę umiejętności pozostałych stalkerów. Niby taki stalker-weteran, a ginie jak kot. Wkurzało mnie, że pod Prypecią Zulus i banda ciągle ginęli (a takie z nich Kozaki). Czyli ogólnie poprawa AI.
Awatar użytkownika
Stalker Rambo
Weteran

Posty: 595
Dołączenie: 21 Paź 2011, 00:15
Ostatnio był: 27 Lis 2023, 17:36
Miejscowość: Starogard Gdański
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 143

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Nieogarniający w 29 Gru 2011, 15:36

Zmieniłbym trochę umiejętności pozostałych stalkerów. Niby taki stalker-weteran, a ginie jak kot.


Tylko w Czystym Niebie stalkerzy strzelają i zachowują się jak w GTA IV podczas walki, jakby ten tryb dopracować:
-strzelanie za murku
-czołganie
-przewroty
-wślizgi
-ataki nożem w akcie desperacji (albo bronią [wręcz])
-strzelanie z biegu
-okrążanie
-krzyki, wyzwiska, rozkazy

Noo to było by coś.... i jeszcze jakby dodać dobre animacje mmm miodzio :)
...
Nieogarniający
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 10 Gru 2011, 15:03
Ostatnio był: 08 Lis 2014, 18:59
Frakcja: Monolit
Kozaki: 12

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Method w 29 Gru 2011, 15:45

Są różne mody dodające przynajmniej z połowę rzeczy wypisanych wyżej. Nie widziałem tylko czołgania. Ale o co chodzi z przewrotami i wślizgami? Stalkerzy mają grać w piłkę nożną albo występować w cyrku?


EDIT:
:arrowd:
Stalker biegnie widzi wycelowany w niego CKM, rzuca się do murku.Strzela za niego przewraca (turla) się do metalowej barykady, towarzysze zakrywają stanowisko ogniem. Jeden z nich biegnie pod gradem kul i w ostatniej chwili wślizguje się pod przewrócony pojazd. goście od CKMu giną od granatu rzuconego przez pana za barykadą....


Call of Duty: S.T.A.L.K.E.R. ;)
Ostatnio edytowany przez Method, 29 Gru 2011, 17:00, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
Method
Weteran

Posty: 561
Dołączenie: 16 Cze 2009, 21:32
Ostatnio był: 29 Mar 2022, 17:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 174

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Realkriss w 29 Gru 2011, 15:54

Anomalia Cyrk w Zewie jest przecież :E , więc mają ewentualne miejsce do popisów...
Awatar użytkownika
Realkriss
Moderator

Posty: 1667
Dołączenie: 08 Lut 2011, 14:58
Ostatnio była: 08 Gru 2024, 16:26
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 882

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Nieogarniający w 29 Gru 2011, 15:55

Stalker biegnie widzi wycelowany w niego CKM, rzuca się do murku.Strzela za niego przewraca (turla) się do metalowej barykady, towarzysze zakrywają stanowisko ogniem. Jeden z nich biegnie pod gradem kul i w ostatniej chwili wślizguje się pod przewrócony pojazd. goście od CKMu giną od granatu rzuconego przez pana za barykadą....

Takie akcje były by piękne.
Czołganie nie ale padanie na zimie jest w Czystym Niebie.
...
Nieogarniający
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 10 Gru 2011, 15:03
Ostatnio był: 08 Lis 2014, 18:59
Frakcja: Monolit
Kozaki: 12

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez SkullDagger w 29 Gru 2011, 16:11

Method napisał(a):Są różne mody dodające przynajmniej z połowę rzeczy wypisanych wyżej. Nie widziałem tylko czołgania. Ale o co chodzi z przewrotami i wślizgami? Stalkerzy mają grać w piłkę nożną albo występować w cyrku?




Czołganie jest w jednym z modów do SoCa.

Ja bym dodał animacje naszej postaci, jakieś potknięcie, albo przy podnoszeniu broni( jak w FC2) itp.

I większa interakcja z NPCami, chodzi mi o np. oni cos do nas mówią a nasz sie nie odezwie.(tak jest we wszystkich prawie grach)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit

Za ten post SkullDagger otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive dienonych.
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 08 Lut 2025, 17:08
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Lt_Hargrove w 29 Gru 2011, 17:01

Całkowite przerobienie sensu "trudności":

Czemu pijawa bierze na klatę kilka strzałów ze strzelby? Czemu bandyta potrzebuje magazynka z kałacha aby posłać go do krainy wiecznych łowów? Według mnie działanie broni aż wrzeszczy o wydetalowane odwzorowanie. Terapia ołowiowa ma wiele odmian i smaków, liczba taktyk i możliwych zgonów może wzlecieć w górę niczym rakieta wynosząca wahadłowiec lub prom kosmiczny, który będzie krążył wyżej niż same niebo. Dlaczego Makarow zabija wolniej niż Walther? Toż to herezja. Kule powinny być zabójcze, rodzaj broni powinien wpływać na zasięg i rozrzut naboju, a nie za same obrażenia. Jak ja nienawidzę kuloodpornych leszczy z wojska, na których nawet Mossberg nie pomaga. To samo z mutantami. One powinny umierać jak coś prawdziwego...

...i zabijać jak coś prawdziwego.

W temacie o propozycjach mutantów aż roi się od "bum-cię-nie-ma" storów. Tak naprawdę ich nie potrzeba, gdyż one w grze już są. Dlaczego pijawka macha łapą pół godziny zamiast w ciągu pięciu sekund ujawnić się i wyssać całą krew z twojej szyi? Dlaczego snorki skaczą jak gumisie nie robiąc Ci większej krzywdy zamiast w dogodnym momencie przygwoździć Cię do ziemi jednym, niespodziewanym atakiem? Czemu poltergraist rzuca w Ciebie jakimiś puszeczkami zamiast poluzować śruby tej żelaznej, ledwo trzymającej się, belki nad twoim czerepem?

W skrócie: wrogowie mają łatwiej umierać, lecz zabijać i ranić Cię efektywniej (efektowniej też nie zaszkodzi).

Za ten post Lt_Hargrove otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, Realkriss.
Awatar użytkownika
Lt_Hargrove
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 19 Gru 2011, 21:26
Ostatnio był: 16 Sie 2012, 17:01
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 26

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Voldi w 29 Gru 2011, 17:06

Większe zależności. Ad SoC: Utrzymasz Krugłowa przy życiu - w X16, ze skalibrowanym urządzeniem ochronnym masz tylko czas, w jakim musisz wyłączyć emiter, jeśli Krugłow zginie (co mi się przydarzyło), obraz wygląda jak po flaszce, albo coś podobnego. Emisja psioniczna może mieć chyba takie konsekwencje? Obecnie jest tak, że niezależnie, czy żyje, czy nie, mamy tyle samo czasu na wył. emitera... Pewnie jeszcze parę by się znalazło, ale to taki chyba najłatwiejszy przykład.

Obecnie "wolny" wybór mamy praktycznie tylko w przypadku frakcji i to dwóch (oczywiście, mówię o grze niemodowanej). Zakończenia, choć jest ich w sumie 7 (czy 9?), zredukować można do dwóch... 1. Wypowiadamy życzenie przy monolicie, 2a. Przyłączamy się do Świadomości-Z 2b. Nie przyłączamy się do Świadomości-Z.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości