Podsumowanie GameStar

Wania żeni się z Zombie! Łapówki oficjalnym środkiem płatniczym! Nowości mogą być przytłaczające.

Postprzez ThreeZ w 30 Sie 2005, 07:48

Ja bym sie tak nie przerzucal z tym "zaawansowaniem graficznym", bo pózniej sie okaze ze rzeczywiscie S.T.A.L.K.E.R. ma fotorealistyczna grafike, ale nie istnieje komp na którym daloby sie go odpalic na max detalach... :)
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Reklamy Google

Postprzez Touchdown w 30 Sie 2005, 08:35

Bez przesady, maniacy fear, to nie jest taki super-hiper wypasiony engine, a juz napewno nie w porównaniu z ue3. Efekty moze faktycznie ma podobne (dx9), ale jest wiele innych aspektów. Animacja twarzy, lepsze tekstury, wieksza liczba wielokatów postaci i swiata... zreszta nie jestem specjalista, ale golym okiem widac, ze ue3 bije na glowe wszystkie dotychczasowe enginy.

No i fakt, X-Ray nie bedzie (raczej) porazka, a i tez nie mozna tak mówic, ze juz teraz jest beznadziejny i sie starzeje. Jeszcze nie jest w powszechnym zastowowaniu, a przeciez nie zrobia engine, który w chwili pojawienia sie w jakies grze juz bedzie kiepski (w koncu to stalker, a nie jakas podrzedna produkcja). Ale sadze, ze nie nalezy sie spodziewac wodotrysków. Nie bedzie porównania, np. w kwestii animacji twarzy, ale nie kazdy engine musi byc uniwersalny.
Ostatnio edytowany przez Touchdown 19 Maj 2006, 21:19, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez Organic Shadow w 30 Sie 2005, 11:28

X-Ray jaki jest, mozemy tylko wnioskowac na podstawie ostatnich trailerów i screenów, a jak wiadomo nie sa one zbyt nowe, wiec moglo sie wiele zmienic [ nie wiem czy lepsze, czy gorsze], jaki bedzie to sie przekonamy w momencie grania ;)
Awatar użytkownika
Organic Shadow
Tropiciel

Posty: 389
Dołączenie: 29 Lip 2005, 12:49
Ostatnio był: 07 Mar 2007, 23:15
Kozaki: 0

Postprzez LPKorn3324 w 30 Sie 2005, 19:56

ludzie jak czytam niektórych posty to nie wiem czy sie smac czy plakac. Unreal engine 3 przebija kazdy silnik jaki powstal i powstanei na przestrzeni roku/dwóch lat. Zobaczcie ile on generuje polygonów jakie oswietlenie on NISZCZY konkurencje. Zreszta tworzylo go ok 100 osób i jest typowo na sprzedaz. A i btw unreal tournament 07 jest na ue3 :]
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez ST4LK3R w 30 Sie 2005, 20:39

Niszczy? Ja nie widzialem potwierdzenia tego.Ale Fear ma piekne tekstury i wielopolygonowe przedmioty...UE 3 duzo lepszy nie bedzie...I tez bedzie wymagal 2 GB RAM :D
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 28 Lis 2024, 09:42
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Konjad w 30 Sie 2005, 20:48

A mnie nadal cieszy grafika z pierwszego UT (choc widzialem oczywiscie lepsza) :) No i czekam na UT2k7 :) W przeciwienstwie do stalkera wiem ze firma nie upadnie przed zrobieniem gry przez obsuwanie premier (hehe) :P
Image
Awatar użytkownika
Konjad
Stalker

Posty: 125
Dołączenie: 29 Sie 2005, 20:03
Ostatnio był: 27 Sie 2011, 16:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 30 Sie 2005, 21:36

S.T.4.L.K.3.R. napisał(a):...UE 3 duzo lepszy nie bedzie...


Ja bym sie tak nie zakladal...
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ThreeZ w 31 Sie 2005, 08:27

Warto zaznaczyc jednak ze pierwsza prezentacja tego silnika miala miejsce przyokazji zapowiedzi PlayStation 3. Tak wiec juz wiadomo jaki sprzet to uciagnie (minimum dwa GF6800 Ultra w trybie SLI), a jesli juz ktos widzial ta prezentacje to warto zwrócic uwage na Killzone 2. Jak dla mnie to Unreal Engine 3 wypada gorzej niz Killzone... :)
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Touchdown w 31 Sie 2005, 09:16

Off-topic. Tak, widzialem trailer z Killzone2 i po prostu miazdzy konkurencje (przynajmniej jesli chodzi o grafike), ale slyszalem (nie wiem czy to prawda, ale mozliwe, ze tak), ze ten trailer byl prerenderowany.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ST4LK3R w 31 Sie 2005, 15:49

deskath napisał(a):Warto zaznaczyc jednak ze pierwsza prezentacja tego silnika miala miejsce przyokazji zapowiedzi PlayStation 3. Tak wiec juz wiadomo jaki sprzet to uciagnie (minimum dwa GF6800 Ultra w trybie SLI), a jesli juz ktos widzial ta prezentacje to warto zwrócic uwage na Killzone 2. Jak dla mnie to Unreal Engine 3 wypada gorzej niz Killzone... :)


Takie wymagania? To niech ktos spróbuje mi jeszcze raz narzekac na silnik Fear'a :|
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 28 Lis 2024, 09:42
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez ThreeZ w 31 Sie 2005, 17:04

Nie "takie wymagania", tylko taka wydajnosc ma wlasnie PlayStation 3. Nie wiadomo czy Killzone 2 pojawi sie na PC, ale szczerze watpie. Jak juz to mysle ze nie wczesniej jak za 2 lata... :)
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Touchdown w 31 Sie 2005, 17:25

S.T.4.L.K.3.R., ue3 od innych obecnych enginów dzieli nadal przepasc technologiczna. Deskath mówil o porównaniu do ps3, i w tym wypadku mówimy o sprzecie, który udzwignie ue3 na max, a nie o minimalnych wymaganiach.

A poza tym kazdy ma prawo do wlasnego zdania. Co z tego, ze ktos narzeka na engine fear? Jak tobie sie podoba, to najwazniejsze. Ale tez nie mozna przesadzac i mówic, ze jest lepszy od technologii, której jeszcze w powszechnym uzytku nie ma...
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

PoprzedniaNastępna

Powróć do Aktualności

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości