[S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez ShedEnd w 19 Sty 2012, 20:08

Świetna kompilacja. To jest dokładnie to co uwielbiam i to co absolutnie każdemu by się spodobało. Realizm, gameplay ogólnie jest the best, wiele znakomitych rozwiązań jak moje ulubione; widok z wnętrza maski czy celowniki kolimatronowe a'la gnomus (chyba poprawnie napisałem). A wszystko to z dodanymi zmianami graficznymi dają bardzo dobry efekt. Nowe bronie i przedmioty też niczego sobie. W sumie to w tej kompilacji nie brakuje niczego. Tak naprawdę teraz Stalkery bez takich kompilacji wydają Mi się puste i troszkę nudnawe. Polecam CS Fun.
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 02 Lut 2012, 21:35

Mod został prze-konfigurowany i uaktualniony. Dodałem m.in. możliwość upgrade-owania dodanych broni i kombinezonów. Oprócz patcha do usuwania Dynamic Huda nie instalujemy już żadnych poprawek. W download są już nowe linki do pobierania. Przyjemnej zabawy stalkerzy :D

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez kondotierfred w 01 Maj 2012, 22:04

Scigacz1975.
Czy gdybym po zainstalowaniu moda, o którym piszesz że, nie jest dla wszystkich niecierpliwych, to chcąc się go pozbyć i wgrać ten łatwiejszy ( życie i śmierć w zonie ?), to nadpisywać go, czy usunąć i potem wgrać ten drugi?
Czy koniecznie zamieniać user.ltx na gamedatowy, czy mogę sterowanie ustawić sam z menu.
I czy usuwając moda wystarczy tylko wyciąć gamedatę i przywrócić false w fsgame.ltx, oraz usunąć rozszerzenie noprefetch w ścieżce skrótu, czy odinstalować grę i instalować od nowa?
Dla Ciebie może pytanie lamerskie, ale nigdy tego nie robiłem. A nie chciałbym mieć ilości problemów jakie mają wielomodowcy.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 01 Maj 2012, 23:30

Ale chyba piszesz w złym temacie bo do CS jest tylko ten mod a kilka modów wstawiłem do SoC.

Każdy mój mod, oprócz "Krwawy Szlak - Rzeźnia" który wymaga zejścia z patcha 1.0006 i zmian w katalogu bin, usuwa się tak samo. Nawet nie musisz usuwać gamedaty, wystarczy że zmienisz jej nazwę np. na 1gamedata i gra już jej nie zobaczy - czyli grasz na vanilowej wersji. Plik user.ltx dodaję zawsze jeżeli w modzie zmieniałem shadery i grafiki, jednak zawsze możesz sobie ustawić sterowanie jakie Ci pasuje - wystarczy wejść do menu ustawień w grze i zapisać swoje ustawienia sterowania. Jednak kiedy zmieniasz moda to należałoby usunąć też user.ltx. Gra stworzy sobie wtedy nowy - defaultowy. Jeżeli chcesz zainstalować sobie moda "Krwawy Szlak - Rzeźnia" to musisz dokładnie przeczytać opis moda i jego instalacji. Napisz mi na PW jakiego moda chcesz zainstalować to Ci opisze co i jak.

Edit:
Dla pełnej jasności potrzebuję jeszcze konfiguracji Twojego kompa plus jaki system operacyjny.
Tajne Ścieżki i Priboy są fajne ale dla pełnego komfortu wymagają patcha 1.0004 - zejście z 1.0006 jest w sumie dość proste. Kopiujesz cały folder gry ze stalkerem SHoC i wklejasz go najlepiej na inną partycję (dysk) jeżeli masz. Jeżeli nie to tworzysz sobie nowy katalog, nazywasz go np. "SHoC 1.0004" i kopiujesz do niego całą zawartość katalogu z grą (folder bin, pliki gamedata.db itd), następnie musisz sobie otworzyć temat z modem [Krwawy Szlak "Rzeźnia"] i ze spojlera download ściągnąć i wypakować poprawkę z 1.0006 do 1.0004. - w środku jest opis jak podmienić i co. Musisz jeszcze sobie zrobić osobny katalog na save-y i user.ltx żeby się nie mieszały z v.1.0006, jeżeli nie chce Ci się grzebać to otwórz plik fsgame.ltx i w sekcji gdzie jest ścieżka dostępu do katalogu z save itd. (chyba pierwsza linia) dodaj do nazwy katalogu np. 1 (to jest ścieżka dla win xp - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\ - teraz wystarczy zmienić tak - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC1\) wtedy osobno będą logi, save i user.ltx w kat. stalker-shoc dla v.1.0006 a dla v.1.0004 w kat. stalker-shoc1
następnie kopiujesz skrót do gry, wklejasz, zmieniasz nazwę kopii na "stalker shoc 1.0004" otwierasz właściwości skrótu (prawy kl. myszy - na dole "właściwości") - będą tam dwie ścieżki dostępu do pliku xr3da.exe, musisz w nich zmienić nazwę katalogu z oryginalnego na ten w którym mas. v.1.0004 (dla v.1.0006 mam tak - d:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla PL\bin\xr_3da.exe"
natomiast dla v.1.0004 tak - d:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla\bin\xr_3da.exe")
Teraz już tylko wystarczy odpalić nową grę z v.1.0004 i gra sobie sama utworzy potrzebne katalogi save, logs i plik user.ltx

teraz instalacja modów - większość po rozpakowaniu ma katalog gamedata. Ten katalog przenosisz do folderu gry (tam gdzie jest katalog bin ale nie do bin tylko obok), potem zmieniasz opisaną w sposobie instalacji sekcję w pliku fsgame.ltx i właściwie już możesz grać w moda. Czasami twórcy dodają patche czy fixy do modów. Trzeba je scalić z głównym katalogiem gamedata moda na zasadzie - kopiujesz katalog gamedata z patcha i wklejasz do katalogu z grą tam gdzie jest kat. gamedata moda. Sytem zapyta czy zamienić pliki - dajesz tak na wszystkie.

Instalacja wielu modów. Jeżeli chcesz zagrać w priboya a potem np. w tajne ścieżki to wcale nie musisz usuwać katalogu gamedata priboya. Albo w katalogu gry tworzysz nowy katalog o nazwie np. Priboy i przenosisz do niego katalog gamedata Priboya, albo zmieniasz nazwę kat. gamedata modu Priboy na np. gamedata1. Tak czy tak gra już nie będzie "widzieć" przesuniętego/zmienionego gamedata i znów masz czystą podstawkę gry. Plik fsgame.ltx zmieniasz raz i więcej nie ma potrzeby. Jak nie ma w katalogu gry kat. o nazwie gamedata to gra korzysta z plików gamedata.db. Więc kiedy zmienisz nazwę/przesuniesz kat. gamedata innego moda to możesz w to miejsce wrzucić katalog następnego moda. Nie będzie to problem ponieważ mody się ze sobą nie połączyły czyli w tym przypadku możesz zmienić nazwę/przesunąć kat. gamedata moda Priboy i w jego miejsce/obok niego wrzucić kat. gamedata moda Tajne Ścieżki. I pomimo że Priboy fizycznie został na dysku to grasz w TŚ bo Priboy nie jest aktywny.

Sorry za ew. literówki ale piszę z telefonu. Jak coś niejasne to pisz.
A w kwestii wieku - @smoq61 ma tyle lat ile w nicku i niedawno zrobiliśmy razem spolszczenie do Krwawego Szlaku ;) - a właściwie on i @metek58 (też wiek w nicku) - a ja tylko technicznie trochę pomogłem :D

I włącz odbieranie prywatnych wiadomości w swoim profilu.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kondotierfred.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez kondotierfred w 04 Maj 2012, 20:28

Dzięki za zwróconą uwagę o braku możliwości pisania do mnie na PW. Uzupełniłem.
Odpowiedź już na Twoje PW.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez Daredzio w 06 Maj 2012, 10:11

Byłoby to jakoś możliwe żeby wyciągnąć tylko dynamic hud ? Tzn. chodzi mi o ten wygląd z wnętrza maski
Daredzio
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 10 Wrz 2011, 22:18
Ostatnio był: 02 Kwi 2013, 19:01
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 16 Maj 2012, 19:59

Łap - http://62298.file4u.pl/download/2694504/HUDMaskenCS.7z

Edit: Wersja v.2 w downloadzie. Dla zainteresowanych dodałem gameplay w pierwszym poście
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez pyszny w 25 Cze 2012, 22:28

Który do link do V 2 i nie da sie wrzucisz w 1 parcie ???
pyszny
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 11 Maj 2012, 16:22
Ostatnio był: 22 Lip 2012, 13:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: -3

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 25 Cze 2012, 23:02

Masz na 2-ch hostingach. Na obu są do v.2 - w dwóch partach. Chciałbyś ściągać jednorazowo prawie 1GB moda? Możesz , jeżeli Ci się spieszy, pobierać part1 z sendspace, a part2 z file4u. Na obu są identyczne wersje więc da się je spokojnie scalić. Polecam paczkę tekstur w 3 parcie - gameplaye były robione z nimi.

Edit: Brachu ale ortografia to ....
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez pyszny w 26 Cze 2012, 01:19

Kurde jest błąd w archiwum w 7 zip wykazuje 1 plik mi gdzieś wcieło i nie ma :facepalm: :mad: :m ad: jakieś porąbane
pyszny
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 11 Maj 2012, 16:22
Ostatnio był: 22 Lip 2012, 13:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: -3

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 26 Cze 2012, 12:51

Spróbuję wrzucić full wersję w 1 pliku na sendspace - jak się załaduje to dam linka.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez pyszny w 01 Lip 2012, 15:51

Okej jakoś sie pobrało poprawnie i bardzo fajny mod :D.
pyszny
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 11 Maj 2012, 16:22
Ostatnio był: 22 Lip 2012, 13:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: -3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości