[Pytanie] Import map z Innych modów

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez Junx w 04 Cze 2012, 23:40

Witam.

Jak w temacie przykładowo czy można Kordon jakoś "wyciąć" i przerzucić do innego moda bez bawienia się w SDK. Czy bez tego się nie obejdzie?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez MatrixSTR w 05 Cze 2012, 01:11

Możesz jedynie przenieś mapy które zostały już przeniesione do Zewu. Problem jest tylko w edycji graphpointów, level changerów oraz spawnu. Bez SDK jest to bardzo ciężko zrobić.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 07 Maj 2025, 20:23
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 277

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez Junx w 06 Cze 2012, 12:32

Właśnie mi chodzi o te co już zostały przeniesione do CoP. Przykładowo z SGM 2.2 mapa Kordonu mam tego moda i tak się zastanawiam czy nie przenieść tej mapy do swego moda. Co będzie mi potrzebne:

- Spawn.all (Mam z SGM 2.2)
- SDK (Mam, wersja 0.7)
- Edycja plików (graficznych i tekstowych)

Coś jeszcze będzie potrzebne?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez utak3r w 15 Cze 2012, 23:03

Jeśli poziom już jest przeportowany, to po prostu:
http://mod.stalker.pl/index.php?title=G ... iom_do_gry

Jest jeszcze inna droga... nie pomnę w tej chwili nazwy programu (oczywiście do dostania na Stalker Inside, jak wszystko inne), którym można edytować game graph CoPa. W tym programie podłączyć poziom, a przejścia stworzyć ręcznie za pomocą acdc. Jak znajdę ten program, to podrzucę...
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez Junx w 15 Cze 2012, 23:05

Jeśli poziom już jest przeportowany


Tak jest, mianowicie z SGM 2.2 Kordon chce dodać.

A co tamtej stronki...

403 Forbidden

nginx/0.7.67


... nie da rady nic zobaczyć i pobrać chyba, że to tylko u mnie jest.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez utak3r w 16 Cze 2012, 02:56

Zaraz, której stronki? mod.stalker.pl?
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez Junx w 16 Cze 2012, 07:48

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez utak3r w 17 Cze 2012, 17:13

Hmmm... mi ten link działa bez problemów... :|
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez Rozdupnik w 18 Cze 2012, 23:05

Junx napisał(a):
Jeśli poziom już jest przeportowany


Tak jest, mianowicie z SGM 2.2 Kordon chce dodać.




Nie wiem jak ty chcesz all.spawn'a z sgm'a wypakować
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez Junx w 18 Cze 2012, 23:30

Nie muszę, autor udostępnił już wypakowany all.spawn z SGM 2.2 :P

Z drugiej strony bym wypakował przez ACDC.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez Rozdupnik w 18 Cze 2012, 23:38

Przez acdc sie nie da a gdzie ty widziałeś udostępniony all spawn z sgm 2.2 albo innej wersji np. 1.7. Czegoś takiego jeszcze autor nie robił.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Pytanie] Import map z Innych modów

Postprzez Junx w 18 Cze 2012, 23:52

To jest wycinek z X18 chcesz resztę?

Kod: Zaznacz wszystko
[1257775304]
; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = x18_mod_level_changer_to_darkvalley
position = -3.3810136318207,9.3130731582642,-9.9253015518188
direction = 0, 0, 0
version = 128
script_version = 12
; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 1231
distance = 0
level_vertex_id = 2241
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
[story_object]
story_id = x18_mod_level_changer_to_darkvalley
[logic]
cfg = scripts\SGM\x18\level_changers\to_darkvalley.ltx
END
; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 2
; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

[45457580]
section_name = smart_terrain
name = x18_smart_terrain_1
position = -13.051409721375,4.1875286102295,8.8326091766357
direction = 0,0,0
version = 128
script_version = 12
game_vertex_id = 1190
distance = 0
level_vertex_id = 1349
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
[smart_terrain]
cfg = scripts\x18\smart\x18_smart_terrain_1.ltx
END
shapes = shape0
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 1
restrictor_type = 3

[76847470]
section_name = smart_terrain
name = x18_smart_terrain_2
position = 17.332448959351,4.1845788955688,-12.157309532166
direction = 0,0,0
version = 128
script_version = 12
game_vertex_id = 1181
distance = 14
level_vertex_id = 5441
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
[smart_terrain]
cfg = scripts\x18\smart\x18_smart_terrain_2.ltx
END
shapes = shape0
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 1
restrictor_type = 3
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość