S.T.4.L.K.3.R. napisał(a):Otóz chodzi o to, ze niektóre elementy sie za bardzo swieca, daja zbyt wielkie refleksy niz w rzeczywistosci.Przykladem jest dla mnie Doom 3, gdzie tekstury sa takie sztuczne, takie plastikowe (tak jak w Corelu jest narzedzie "plastik").Wszystko blyszczy, chociaz nie powinno...
Touchdown napisał(a):Wczoraj wlaczylem D3. Zagralem. I przypomnialem sobie o tym co S.T.4.L.K.3.R. napisal wyzej. Moze grales w innego D3? Bo dla mnie te zarzuty sa po prostu smieszne.
panish napisał(a):Racja - ja równiez nie rozumiem czemu ludzie sie tym tak zachwycali. Grafikom latwo bylo robic tekstury, poniewaz ich niedopracowania maskowala wszchobecna ciemnosc. Jedynie modele postaci staly na bardzo wysokim poziomie...
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości