Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Leo0502 w 16 Lut 2013, 21:04

Ja osobiście nie mam nic do limitu artefaktów przy pasie, ale po cholere ten detektor? :facepalm: W CS był 1 artefakt na pole anomalii, a w SoC z każdej anomalii wyskakiwały i leżały sobie, i było widać gdzie są. Bardziej realistyczne jest to, że artefakt leży w środku każdej anomalii niż szukanie z detektorem tej jednej wyjątkowej anomalii z artefaktem. A tak w ogóle jak mógł by działać taki detektor :/?

Wiem napisałem bez ładu i składu :|
Leo0502
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 20 Wrz 2012, 18:10
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 21:13
Miejscowość: Pierdziszewice wylotem na Dupów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 140

Reklamy Google

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Adam w 16 Lut 2013, 23:22

Ja bym zmienił ten głupkowaty i wkurzający błąd, kiedy od razu po wczytaniu jakiegokolwiek zapisu (jedynym warunkiem jest to, iż zapisaliśmy przed jakąś postacią), stalkerzy obracają się tyłem do mnie, wyciągają broń, później chowają i odwracają się. Ten bug naprawdę jest wkurzający ;)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2527
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 04 Sie 2025, 19:54
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 394

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Kudkudak w 17 Lut 2013, 11:53

Nie napiszę że większość, ale twórcy mogli by wziąć przykład z modów i dodać do gry to, czego nie uznali za godne wrzucenia wcześniej. W takim CoP można by dla przykładu nieźle się pobawić łącząc dwie poprzednie gry i mody, ale...ehh...

Oczywiście wiem, że mody dodają rzeczy które twórcom się nie śniły, ale np. dlaczego usunięto ciekawe mutanty czy pojazdy.

Dodał bym także nowe anomalie i gatunki mutantów. Ehh, na miejscu twórców poczytałbym podobne do tego fora i zrobił część dodatków na podstawie opisów userów. Niektóre nowe lokacje, mutanty i anomalie są naprawdę świetne(np. Piwnice Prypeci Tormentora albo anomalia Adama, bodajże Wspomnienie). Powiększył bym też świat, bo jestem eksploatorem.

:

I dodał miotacz ognia na stałe :caleb:
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez StalkerCell w 20 Lut 2013, 19:55

Jeżeli chodzi o mnie, zmieniłbym następujące elementy:
1. Celowanie przez lunetę - chciałbym, aby podczas celowania przez lunetę obraz się chociaż lekko chwiał. Dodałoby to nie tylko realizm, ale wymagałoby większego przyłożenia się od strony gracza.
2. Nowy ekwipunek - tak jak w CoP można mieć dwa karabiny, to tu możnabyłoby mieć dwa pistolety( w dłoniach )na raz. Mogłyby być używane w sekwencjach typu ' Splitt Time '.
3. Anomalie - z pewnością więcej. Wymyśliłem kilka nazw( podam je w innym temacie ).
4. Artefakty - cuda anomali. Też chciałbym, aby było ich więcej, miały NOWE właściwości( w STALKERZE SoC jest Chaser, który ma w sobie Grawi ), np. żeby było można wmontowywać je w broń, pancerze itp.
5. Uzbrojenie - dodałbym nowe bronie, np. Kusza byłaby dobrą bronią snajperską, bagnety, celowniki takie jak noktowizyjne, kolimarorowe, termowizyjne itp., uchwyty przednie do karabinów, dwójnogi( do snajperek )itd.
6. Modyfikacje - ten pomysł wpadł mi, kiedy ulepszałem AN. Była tam bobajże lżejsza kolba, wziąłem ją, ale nie było jej widać. Otóż, kiedy bierzemy do spluwy np. kolbę, to żeby było ją WIDAĆ!
7. Fabuła - wymyśliłem sobię bohatera, cel, misję itp. Szczegóły podam w nowym temacie.
8. Frakcja - możliwość stworzenie WŁASNEJ frakcji do 30-45 osób( co za tym idzie Freeplay ).
9. Nowe frakcje - trochę, niedużo( też zrobię o tym temat :D ).
10. Zasadzki - czyli np. ' campienie '.
11. Skradanie - nie takie jak w Splinter Cellu, ale jednak. Chodzi mi o tryb QTE i użycie do czegoś noża.
12. Mutanty - czyli nowe gatunki mutków, ich cechy główne i takie tam :E
13. Postacie - dodałbym nowe postacie, np. przyrodnik( tak, zgadliście, do tego też nowy temat :E ).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uff... trochę tego się nazbierał, ale są na pewno inne elementy, które chciałbym zmienić. Tak jak w podpunkcie 3, 7 i 9 jest napisane że zrobię te tematy: a i owszem, zrobię je :E . Pozdro dla wszystkich Stalkerów :E

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GhostRider44.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Ahmed1109 w 20 Lut 2013, 20:13

Ja bym dał lokację z Okiem Moskwy, to miejsce ma wspaniały potencjał, ile by tam ciekawych misji można by było wrzucić, od przeszukiwania podziemi jakiegoś laba po walki frakcji. Oprócz tego poprawił bym kilka bugów no i dodał więcej broni i większy realizm, i zmienić to że detektor służy do szukania artefaktów, bo wystarczy że wyszukuje anomalie.
No i jak przedmówca, zrobił bym coś ze skradaniem, że np. podczas burzy byli byśmy mniej słyszalni. A gdy uderzał by piorun to byśmy mogli strzelić w tym czasie nawet z broni bez tłumiku ( przykład z Kampanii w Battlefield Bad Company 2 )
Ostatnio edytowany przez Ahmed1109, 20 Lut 2013, 20:22, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez StalkerCell w 20 Lut 2013, 20:21

Ahmed1109 napisał(a):Ja bym dał lokację z Okiem Moskwy, to miejsce ma wspaniały potencjał, ile by tam ciekawych misji można by było wrzucić, od przeszukiwania podziemi jakiegoś laba po walki frakcji. Oprócz tego poprawił bym kilka bugów no i dodał więcej broni i większy realizm, i zmienić to że detektor służy do szukania artefaktów, bo wystarczy że wyszukuje anomalie.


Dobrze piszesz. To jest jedna z najlepszych tematycznych lokacji w prawdziwym świecie, pozostałością po ZSRR, a zarazem jest związana z katastrofą w Czarnobylu.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Voldi w 20 Lut 2013, 20:22

StalkerCell napisał(a):Tak jak w podpunkcie 3, 7 i 9 jest napisane że zrobię te tematy: a i owszem, zrobię je :E


I dostaniesz szybkiego warna, bo na forum są wielostronicowe tematy poświęcone zagadnieniom, o których napisałeś w tych punktach :)

__________________________________________
Co do Oka Moskwy, to niedawno widziałem screeny z jakiegoś moda do Clear Sky na sb innego forum. Prezentowały się ciekawie, więc można poszukać, ew. uderzyć do BJ'a, bo to on je wrzucał :)
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Ahmed1109 w 20 Lut 2013, 20:29

Np. w tej lokacji z Okiem Moskwy można by walnąć jakiś lab x15 czy 20 no i np. spawn tylko tych najniebezpieczniejszych mutantów np. snorki psi-niby psy, pijawki,kontrolerów, chimery i niby olbrzymy, no i nowy jakiś mutant taki jakby boss niczym w SGM mod do CoPa gdzie była misja w Czerwonym Lesie z Kontrolerem ze wzmocnionymi mocami .

Poza tym czytałem na pewnej stronie iż pod tym kompleksem są podziemia i podobno jakieś urządzenie do kontroli mózgu, po prostu Oczko było by drugą CEJ'ą
Ostatnio edytowany przez Ahmed1109, 20 Lut 2013, 20:38, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez jasnociemny w 20 Lut 2013, 20:35

Ja chciałbym aby była większa możliwość wczucia się w życie zony. Dodałbym też jakiś element logiczny. Dobra byłaby większa możliwość interakcji z NPC. Poprawiłbym walkę NPC bo wg. mnie jest fatalna. Snajperzy strzelają jakby mieli wadę wzroku (-) a reszta cechuje się całkowitym brakiem sprytu. Dodałbym też kultowe miejsca ze strefy min. Oko Moskwy
jasnociemny
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 19 Lut 2013, 22:00
Ostatnio był: 28 Mar 2013, 23:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Dziab_Dziab w 20 Lut 2013, 21:08

Sporo rzeczy trzeba zmienić, zaczynając od klimatu, który mógłby być lepszy. Jak wiele osób pisało trzeba zmienić AI postaci oraz ich ruchy.
Awatar użytkownika
Dziab_Dziab
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 17 Sty 2013, 20:09
Ostatnio był: 02 Sie 2017, 16:59
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 23

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez StalkerCell w 20 Lut 2013, 21:11

Voldi napisał(a):Najlepiej żadne, na ch*j za przeproszeniem napieprzać tematów, w których plecie się te same durnoty? :facepalm: Powiedź coś ciekawego w istniejących, bo tych nie brakuje. I wcale nie trzeba nowych. :mad:


Nie wk*****j się, PRZEPRASZAM za to, że wczoraj tak darłem na ciebie pyska!!! :)

Uwagi moderatora:

Kolejny post bez sensu. Warn - Soviet
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Co zmienilibyście w S.T.A.L.K.E.R.'ze?

Postprzez Woland w 20 Lut 2013, 23:53

Po latach grania w stalkera doszedłem co mnie wkurza najbardziej i co należy zmienić powinno się. Otóż rzeczy są to następujące:
1. Ilość stalkerów jest zbyt duża. Powinno się ograniczyć liczbę stalkerów i mutantów a może nawet i znieść respawn. (Nim mnie skrytykujecie że zona się wyludni przeczytajcie punkt 3 )
2. Brak dostępu do wielu domów, fabryk, hal i wielu innych. No weźmy Prypeć z Zewu Prypeci. Co im by szkodziło by za uchylonymi drzwiami w niektórych blokach była jakaś piwnica? Albo dostęp do każdego pomieszczenia w blokach a nie zamknięte drzwi? I tak jak stabilność, prędkość gdy nie wpłynęłoby to, bez przesady. Cień Czarnobyla i Czyste Niebo szczególnie mają z tym problem już natomiast. W Zewie trochę lepiej ale dalej stanowczo za dużo tego.
3. Liczba stalkerów powinna zostać jak pisałem ograniczona. Ale co żeby potem nam zona nie wymarła?
Należy:
1. Rozmieścić stalkerów i mutanty tak by do wielkich walk (np. Bariera, wejście do Dziczy) nie dochodziło. Zabezpieczyć ich od mutantów po prostu, nie? No i od emisji, tu nawet na chama wyłączyć opcję umierania im od emisji. Za to mogły by się respawnować zwłoki na jakiś czas nieimienne po emisji. Zwłoki niczyje, nikt z stalkerów których w spotkamy nie zginie. Oczywiście zwłoki jako taka "nagroda" dla znalazcy, nie żadne sterty wszędzie. Miejsce dość losowe.
2. Stalkerów ograniczyć do sensownej liczby. W miarę możliwości usunąć to że stalkerzy chcą nas z góry zabić. No bo co? Czemu bandyci chcą nas z góry zabić? No bez przesady. Albo najemnicy? Dlaczego każdy najemnik w Cieniu Czarnobyla jest z automatu dla nas wrogi? Rozumiem Monolit, poszczególne misje że są z góry wrogie grupy ale bez przesady.
3. Otóż chciałbym aby stalkerzy byli każdy indywidualny, ze swoją własną osobowością i historią. Nie licząc sytuacji wyjątkowych nie zabijalibyśmy rzadkich w zonie stalkerów. Moglibyśmy oczywiście choć nie poprawiałoby to naszej opinii wśród stalkerów a wręcz przeciwnie.
4.Ograniczyć liczbę mutantów to po pierwsze. Zlikwidować tradycyjny respawn może by i nawet? Dać jakiś budynek jako miejsce "respawnu", taką ich norę większą, nie? Spotykalibyśmy młode które by się respawnowały co jakiś czas. Potem te młode po określonym czasie w grze (chyba że nasz stalker w pobliżu) zmieniałyby się w dorosłe osobniki. Oczywiście byłby takich mutantów pewien ogranicznik ilościowy. I oczywiście dalej ma być o połowę mniej niż ich jest w grze
Punkt 3 i jego 4 podpunkty omówione.
Lecimy dalej:
4.Mniej (drastycznie mniej) amunicji! Kolejny powód czemu nie zabijać stalkerów- KAŻDY nabój przyda się na mutanta. Mało broni a i droga, nawet bardzo droga. I skończyć z tymi skrytkami pełnymi broni i amunicji! Dalej mają być skrytki ale czemu to wszystko być z tak wysokiej półki? Jakieś pierdoły, ale zarazem potrzebne pierdoły. Czasem jakieś ciekawe, unikalne rzeczy o charakterze czysto ciekawostki np. czyiś pamiętnik, czyiś list czy to stalkera czy to mieszkańca Prypeci sprzed katastrofy.
5. Ograniczyć ilość jedzenia, zwiększyć rolę głodu. Dodać napoje i pragnienie.
6. Zwiększyć skuteczność i realizm broni. To jest wiadomo, nie ma tak że koks kurde bierze na siebie serię z kałacha i dalej w ciebie strzela. Proste, często jeden strzał i umierasz lub jesteś martwy. Wróg też. W psa jeden góra dwa strzały i leży a nie gania jakby nigdy nic.
7. Dać stalkerowi naszemu możliwość wzięcia ze sobą na wyprawę towarzyszy. Pozyskiwało by się nimi drogą pomocy mu lub jego przyjacielowi kiedyś na przykład, rozmowami itp.
Powinny być takie rany że np. stalker nie może sam się poruszać, leże ranny i tylko pomoc przyjaciół może go uratować. A jak pójdzie sam- to w męczarni od ran umrze w jakichś ruinach czy krzakach. Wprowadzić też dzielenie się z towarzyszami łupem i różne dialogi oraz losowe komentarze.
8. Efekt walk. Kurczę, jak rzucę granatem i zabiję to ja chcieć od czasu do czasu widzieć zmasakrowanego tego trupa, urwaną kończynę albo choć odrobinę naderwaną. Ślady po kulach na ciele. I inne efekty wynikające z kontaktu wystrzelonej kuli z ciałem ludzkim.
9. Dużo klimatu, dużo rozważań i przemyśleń, dużo ogólnie pokazania jak ci ludzie żyją, jak się zachowują, jakie wyznają zasady, jakie tradycje i kultura swego rodzaju się w zonie wytworzyła itp.
10. Zabić stalkera neutralnego jak pisałem można. Ale ostrożnie. Zabijecie i gry nie przejdziecie bo on był istotny. A i się nawet nie dowiecie który to był stalker. No co? Moim zdaniem dobry pomysł, i jeszcze bardziej polepsza klimat i podwyższa wartość życia każdego stalkera.
Nie marudzić o trudność. Są zapisy. Szczerze chciałbym coś takiego.
Przepraszam za błędy, wskażcie a natychmiast poprawię. Pisany na szybko długi tekst może zawierać błędy. Tak czysto życiowo to nie ma najmniejszego znaczenia ten post powiedzmy sobie szczerze jak i wszystkie inne. Gdyby to była np. jakaś praca domowa do szkoły przyjrzałbym się po kilka razy dokładnie czy błędów nie ma, ale zwykły post na forum- bez przesady. No chyba że ktoś ma kompleksy bo ukończył filologię i jest teraz bez pracy i perspektyw na życie :E

Za ten post Woland otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Leo0502.
Woland
Legenda

Posty: 1772
Dołączenie: 26 Sie 2010, 11:18
Ostatnio był: 28 Mar 2019, 00:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości