N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez Darth ReX w 25 Gru 2013, 01:20

Akurat chciałem, byś sobie wziął do serca to, co ci napisałem, bo to jest tak zwana konstruktywna krytyka. Modele, cóż. Najpierw trzeba się nauczyć je robić, lub zebrać ich solidną porcję i rozrysować sobie mapę, bo inaczej będzie widać, że to samojebka robiona na pałę z doskoku. W modach do różnych gier takich pełno i to najczęściej ich główna bolączka.
|| Ryzen 7 5700 X3D | 32GB RAM | RTX 5070 Ti | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2055
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 28 Wrz 2025, 11:12
Kozaki: 224

Reklamy Google

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez RadekNioch w 26 Gru 2013, 18:41

Dobra, niestety wczoraj nie było mnie w domu prawie cały dzień, więc nie mogłem niczego zrobić. Dzisiaj mamy za to taki oto celownik, który powstał dzięki rafx'owi:
screencelowniknowy.jpg

Aktualizacji nie będzie bo mało dodaliśmy, właściwie tylko celownik zmieniliśmy oraz może jutro zrobię jakąś ładniejszą animację (dzisiaj nad nią pracowałem i muszę sprawdzić, od czego zależą ściny) i zastąpimy ten biały prostopadłościan fajniejszym radyjkiem z fajniejszą muzyką. Zrobię też troszkę gęstsze wzgórza bo dalej jest zbyt płasko - wystąpił zaś mały problem ze skryptem na broń, musiałbym dłuższą chwilkę to poogarniać i 1.6.2 pojawi się zapewne w okolicach Sylwestra/Nowego Roku. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez T-man w 26 Gru 2013, 19:30

Dodalibyście drzewa. Nawet jeden model skopiowany i już puszcza, a to byłoby według mnie ciekawsze.
T-man


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez RadekNioch w 26 Gru 2013, 19:33

Przecież drzew jest nawet kilka rodzajów... Widziałeś chyba gameplaye. Jeśli Twoim zdaniem jest ich po prostu za mało, to nie obawiaj się - na to przyjdzie czas, jako że teraz poprawiamy to co było złe.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez T-man w 26 Gru 2013, 19:38

Mi chodziło o to żebyście spróbowali zrobić las. A grę pobrałem w ten sam dzień, w którym powstał ten temat :E
T-man


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez RadekNioch w 26 Gru 2013, 19:41

Jeśli to nazwać grą...

Las możesz zobaczyć w gameplayu z Czerwonego Lasu, wygląda to naprawdę koszmarnie... Armia pokrzywionych, czerwonych i drewnianych bugujących się klonów :E W planach mam zrobienie ładniejszego modelu czerwonawych drzewek i wstawienie w miejsce tego "czegoś".
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez Tajemniczy w 26 Gru 2013, 20:54

Mam propozycję abyś dodał 2 bardzo istotne rzeczy - łapę która trzyma broń i animacje ładowania. Na gameplayu nie widziałem ani łapy ani animacji ładowania a broń "lewitująca" w powietrzu nie wygląda za dobrze.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez RadekNioch w 26 Gru 2013, 20:57

Jak najbardziej masz rację, że jest to potrzebne - co do łap to tylko problem modeli, załatwimy to. Jednak co do animacji ładowania, to oczywiście da się stworzyć animację; gorzej już jednak z dostosowaniem do przycisku reloadu. Zobaczymy, jak to będzie.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez vandr w 26 Gru 2013, 21:01

Od siebie zachęcam do zmiany muzyki zamiast jakiegoś brzdąkania na coś ambientowego, typową muzykę otoczenia.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez RadekNioch w 26 Gru 2013, 21:06

Pisałem już wcześniej, ze gdy zmienimy model tego czegoś na radyjko, będzie muzyka bardziej podpasowana do klimatu :) Tak jak mówię - na razie priorytetem będzie zrobienie animacji tego potworka oraz zmiana ukształtowania terenu. Żeby już nikt nie pisał o tym, o czym mówiłem: W następnej kolejności zmieniamy radyjko i muzykę, poprawimy formę strzelania, być może dodamy jakąś broń do walki wręcz, nóż albo coś w tym rodzaju. Oj, mnóstwo tego jest - to co widać na filmie to wersja testowa innowacji.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez polskistalker w 27 Gru 2013, 13:30

Proponuję dodać Prypeć lub jakieś inne opuszczone miasto które można by eksplorować :D Może by usunąć na starcie broń (trzeba będzie ja znaleźć) i przed potworami trzeba by było zwiewać? Swoją drogą bardzo ciekawy projekt... Masz :wódka: za to :D
Nie mogę ci pomóc, jestę Miszczę Gry
"Szczęście dla wszystkich za darmo! I niech nikt nie odejdzie skrzywdzony!"

Za ten post polskistalker otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RadekNioch.
polskistalker
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 28 Kwi 2013, 22:54
Ostatnio był: 11 Paź 2015, 16:33
Miejscowość: Strefa
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: -2

Re: N.I.O.C.H.E.R. - gra Unity by NiochTeam

Postprzez RadekNioch w 27 Gru 2013, 13:34

Przepraszam za irytację, ale... Prypeć przecież jest! Pisałem o tym w starym temacie, proponuję sobie zajrzeć do niego... Na razie jedyne, co możemy tam włożyć to diabelski młyn, niestety. Potrzebujemy modeli, i to dużo. Co do takiego startu - zbytnio mi to przypomina start w modzie The Faction War do czystego nieba - tam też jesteśmy bezbronni a niedaleko jest pijawka i musimy dotrzeć do grupki stalkerów... Dzięki za propozycje i kozaka.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości