Niekonwencjonalny sposób zwiększenia udżwigu

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Niekonwencjonalny sposób zwiększenia udżwigu

Postprzez maks w 28 Lis 2007, 08:48

Ten sposób kierowany jest do wszystkich którzy po zmodyfikowaniu mają problem z uruchomieniem gry powodowanym przez system.ltx. Po jego usunięciu nie można w normalny sposób zmienić wytrzymałości. Można to zrobić poprzez edycję outfit.ltx. Zatem wyszukujemy w outfit.ltx parametry exoszkieletu znajdujemy linijkę
[/b]add_inwentory_weight_x (x oznacza dowolnie wybraną liczbę)
i kopiujemy to do któregokolwiek pancerza. Potem kupujemy go i zamiast 60kg możemy nosić na plecach 6000kg.
Tym którzy nie chcą się tym bawić proponuję otworzenie fsgame.ltx i zmienienie
w lini $config$ = false|true| $fs_root$| config\ fales na true :)


Przy okazji czy ktoś wie dlaczego gra się wyłącza podczas wczytymania po wrzuceniu transportmoda i patcha do niego. po usunięciu pliku all.spaws czy jakoś podobnie uruchamia się bez problemu i bez możliwości jeżdżenia
The true is out ther
maks
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 22 Lis 2007, 08:35
Ostatnio był: 09 Sie 2008, 16:05
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Fred w 28 Lis 2007, 12:02

Bo plik spawnu nie działa z wersją v1.0004 i v1.0005. Działa natomiast bezproblemowo przy patchu v1.0003.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez maks w 28 Lis 2007, 15:07

dzięki za pomoc
The true is out ther
maks
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 22 Lis 2007, 08:35
Ostatnio był: 09 Sie 2008, 16:05
Kozaki: 0

Postprzez don_ernesto w 12 Mar 2008, 10:43

Zmiana jak najbardziej fajna ale jest jedno ALE - mimo samego zwiększenia udźwigu są pewne problemy - jeżeli damy udźwig np. 200kg to i owszem poniesie - ale szybko się męczy i niosąc te 200kg musimy co jakiś czas przystawać. Żeby to poprawnie działało trzeba mimo wszystko zmienić w pliku "actor" wartość maksymalnego udźwigu i maksymalnej wagi pozwalającej na swobodne chodzenie + zmiana w pliku "system"

Jeżeli już modyfikujemy egzoszkielet to polecam włączenie biegania, gdzyż mimo wszystko dotarcie spacerem od sida do barmana moze troszkę zanudzić;-)
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 12 Mar 2008, 16:39

Na kiego ta dyskusja skoro temat niżej jest o tym samym?
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez don_ernesto w 12 Mar 2008, 16:53

jak zapewne zauważyłeś w drugim temacie jest poruszony problem z modyfikacją a nie ma odpowiedzi jak sobie z nim poradzić. tu podana jest alternatywa dla sposobu ze zmiana plliku actor i system - z małym komentarzem odnośnie konsekwencji zmiany udźwigu w outfit.
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 12 Mar 2008, 17:00

Proszę bardzo chętnie odpowiem, taka modyfikacja to jak trzymanie smoczka w gębie dla dziecka. A co do pytania w tamtym temacie, to to od Missille'a nijak ma się do tematu, a wszystko już było podawane i wystarczy szukajka.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez don_ernesto w 12 Mar 2008, 17:03

no to poprostu odpowiedz - i nie musisz się pienić i obrażać mnie.
nie jestem tak genialny jak ty i poprostu zwyczajnie zapytałem co zrobić?
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 12 Mar 2008, 17:08

don_ernesto napisał(a):no to poprostu odpowiedz - i nie musisz się pienić i obrażać mnie.
nie jestem tak genialny jak ty i poprostu zwyczajnie zapytałem co zrobić?

1. Nie wiem, gdzie ja się pienię, albo kogokolwiek obrażam.
2. Jakie pytanie do cholery? Czytam temat piąty raz, żadnego bez odpowiedzi nie widzę.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

...

Postprzez don_ernesto w 12 Mar 2008, 17:12

od początku:-)

modyfikacja udźwigu w plikach actor i system - przynajmniej u mnie i u kilku osób w konsekwencji daje zniknięcie z obozu wszystkich poza mną i sidem.

zadałem pytanie co zrobić by się pozbyć tego problemu ponieważ widzaiłem radosne posty "działaUsmiech" itd...
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 12 Mar 2008, 17:21

Właśnie jedno jest dziwne. Udźwigiem nie bawiłem się tylko na 1.0005 i wszystko działało jak należy. Chyba sam spakuję swój "actor" i "system" i wwalę na file fronta i zobaczymy efekty. W każdym razie, dam tutorial na 200 kg, a powyżej 150 szybsze męczenie.
system.ltx:
1. max_weight = 50 na max_weight = 200
actor.ltx:
1. max_item_mass = 50.0 na max_item_mass = 150.0
2. max_walk_weight = 60 na max_walk_weight = 200

Wszystko powinno chodzić bum cyk cyk, inaczej sie poddaję.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez don_ernesto w 12 Mar 2008, 17:24

(używam 1.0005)
no i dokładnie tu pojawia się problem.
waga zostałazmieniona poprawnie - po uruchomieniu gry plecak pokazuje zmiany - ale nie ma nikogo w obozie.
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości