Zobaczyłem nazwę tematu i nie mogłem się powstrzymać!

Jestem zwolennikiem realizmu w grach, zwłaszcza takich jak S.T.A.L.K.E.R. Zgodzę się z przedmówcami: MISERY jest genialne, jeśli idzie o ilość, efekty użycia oraz same typy przedmiotów dodane do gry. To samo tyczy się uzbrojenia, które moim zdaniem mogłoby być bardziej historyczne, zużyte itd. Z drugiej strony karabinek Gaussa i egzoszkielet to swego rodzaju ikony stalkera.

Wracając do właściwego tematu, zawsze brakowało mi realistycznego systemu zarządzania amunicją, tj: mamy amunicję i magazynki, jedno i drugie to nie to samo - każdy kto strzelał z broni na strzelnicy i ładował magazynek nabojami tuż przed zmianą zrozumie o co chodzi. Wydaje mi się, że to można by osiągnąć dość łatwo i nawet przyjęłoby się to wśród graczy. Idąc za ciosem, system przeładowywania broni uwzględniający nabój w komorze.
Na temat samego przetrwania: Więcej rodzajów żywności i różnych rupieci nieco urozmaicających grę. Potrzebę snu i pragnienia narzucam sobie w każdym RPG, niezależnie od tego czy twórcy gry zaimplementowali taki mechanizm czy też nie - po prostu pozwala mi to lepiej wczuć się w grę.

No i system leczenia ran... Cholernie mocno podobał mi się w MGS3, jeśli ktoś nie wie jak to działało, to odsyłam do
linku. Dużo rodzajów ran i samych medykamentów. Użycie niektórych z nich jest bezcelowe lub szkodzi postaci. Może wtedy chociaż kilku z was ruszyłoby się na kursy pierwszej pomocy.
