Wiedźmin

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Jaką ścieżkę wybrałeś?

Mieczykiem!
97
56%
Znaki, pew pew pew!
13
7%
Petardy i alchemia.
5
3%
Troszkę wszystkiego.
59
34%
 
Razem głosów : 174

Re: Wiedźmin

Postprzez The Witcher w 09 Wrz 2015, 19:55

Zapowiedzieli tylko te dwa dodatki, wszystkie darmowe DLC już wyszły. A obie poprzednie części dostawały Edycję Rozszerzoną, REDzi mówili że będą wspierać W3 do 2017 więc bardzo możliwe że jakiś czas po dodatkach (drugi wychodzi w 1Q 2016) wyjdzie jakaś kompletna edycja.

Za ten post The Witcher otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Universal.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 28 Wrz 2025, 11:15
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Reklamy Google

Re: Wiedźmin

Postprzez Czipi w 09 Wrz 2015, 20:15

Kilka praktycznych informacji dla osób, które strzeliły sobie "SEASON PASS" i przeżywają białą gorączkę w związku z brakiem kart do Gwinta. Ja tego problemu nie mam, ale na fejsie ktoś dobrze opisał całą sytuację.
Objaśnienie problemu:

Do Pań i Panów z cdp.pl, CD Projekt RED i wszystkich odpowiedzialnych: Cena Season Pass do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na cdp.pl - 99,99 zł Zakupiłem Season Pass, otrzymałem pierwsze DLC, bez talii do gwinta. Sklep witcherstore,com oferuje możliwość otrzymania kodu upoważniającego do zakupu dwóch talii kart do gwinta za $9.99, do tego dochodzą koszty przesyłki do polski, minimum $9.99, jest to najtańsza forma dostawy (sklep informuje iż zamówiony towar dojdzie między 05.11.2015 a 10.11.2015, czyli ponad tydzień po premierze dodatku) razem $19.98 przy obecnym kursie 75,45 zł. 99,99zł 75.45zł=175,44zł Cena pierwszego dodatku zawierającego wyżej wymienione talie na cdp.pl 69,99 zł + 8,00 zł koszty wysyłki, razem 77,99 zł W tym momencie osoby, które kupiły Season Pass muszą wydać prawie 180 zł by otrzymać pierwsze DLC i karty do gwinta. Osoby które nie zakupiły Season Pass i kupią na cdp.pl zestaw pierwsze DLC + talie zapłacą 77,99 zł. Załóżmy, że ta sama sytuacja powtórzy się przy kolejnym DLC i kolejnych dwóch taliach do gwinta (w sumie istnieją cztery). Wtedy ponownie otrzymam DLC za darmo ale bez talii, za które będę musiał zapłacić oddzielnie, hipotetycznie wydając kolejne 75,45 zł (tu zakładając ten sam kurs dolara w dniach poprzedzających premierę drugiego DLC). Razem wydam: 99,99 zł + 75,45 zł za pierwsze dwie talie + 75,45 zł (tu zakładając ten sam kurs dolara w dniach poprzedzających premierę drugiego DLC) za kolejne dwie = 250,89 zł Osoba, która nie kupiła Season Pass'u wyda kolejne 77,99zł 77,99zł +77,99zł = 155,98 zł NOOOOO chyba, że za drugie DLC w zestawie z dwiema kolejnymi taliami do gwinta zażyczycie sobie 172.90 zł wliczając w to koszty wysyłki wtedy się wyrówna.........ale raczej wątpię Emotikon smile Trochę to nie w porządku. Nikt z kupujących Season Pass nie wiedział, że będzie możliwość kupna pierwszego DLC w zestawie z taliami.

I tutaj macie informacje na temat rozwiązania powyższego problemu.
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 368
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 27 Gru 2024, 09:48
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 57

Re: Wiedźmin

Postprzez Dżuz w 25 Wrz 2015, 22:35

W oczekiwaniu na "Serce z kamienia" odpaliłem znowu Wiedźmina, żeby posprawdzać jeszcze sporo niezbadanych miejsc i w pewnym momencie moją uwagę przykuła pewna rzecz. Otóż gdy udamy się na północny zachód wyspy Uriala, w okolice starej, opuszczonej wioski, to schodząc ścieżką w stronę morza, możemy na mini mapie zobaczyć, że w bardzo niedalekim pobliżu znajdują się jakieś jaskinie. Problem w tym, że za cholerę nie mogę znaleźć do nich wejścia :E Na wschód od tej wioski jest co prawda wejście do jaskini, ale ciągnie się ona w zupełnie innym kierunku, bo na południe wyspy. Wie ktoś może jak dostać się do jaskiń, czy cokolwiek to jest, które pokazuje mapka na tym zrzucie ekranu? :P

Image
W11 x64 / Ryzen 5 7500F / MSI GeForce GTX 1070 Ti GAMING 8GB / 32 GB DDR 5 / SSD Samsung 990 Pro 1 TB Image
atikabubu Dżuz to morrofag z 10 letnim stażem Image
Awatar użytkownika
Dżuz
Przewodnik

Posty: 969
Dołączenie: 11 Lut 2011, 19:08
Ostatnio był: 12 Maj 2025, 21:11
Miejscowość: Frogville
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 255

Re: Wiedźmin

Postprzez Soviet w 26 Wrz 2015, 10:37

Pewnie jakieś DLC albo coś wyciętego.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 20:12
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Wiedźmin

Postprzez caleb59 w 28 Wrz 2015, 12:57

                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Soviet.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2715
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 21 Maj 2025, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 678

Re: Wiedźmin

Postprzez paintball_0 w 01 Paź 2015, 13:41

Miałem pisać recenzję, nie było mnie na tym forum z pół roku, mam nawet kilka stron zapisanych w Wordzie jako notatki. Ale srać na to, nie chce mi się. Będzie więc w skrócie.

Gra jest jak na razie moją grą roku. Bo Fallout 4 jeszcze nie wyszedł, a na pewno będzie lepszy. Ukończyłem Dziki Gon mając na liczniku 244h 40 minut. Zepsułem sobie dwa questy, innych dwóch nie dało się ukończyć bo poszedłem inną kolejnością wykonywania zadań niż życzyliby sobie twórcy. Dzięki mojemu poważnemu i ostrożnemu podejściu do podejmowania decyzji uzyskałem za pierwszym podejściem idealne i w pełni satysfakcjonujące mnie zakończenie, którego kompletnie nie żałuję. Jeśli ktoś z was dostał inne niż chciał no to cóż- nie umiecie grać. :) Nadmienię, że nie zaglądałem do tego tematu i nie przeczytałem ani jednego zamieszczonego w nim posta od bodaj początku czerwca.

W grze podobało mi się wszystko to co zrobiono dobrze. Nie podobało mi się wszystko to, co zrobiono źle. Oto spisana na szybko lista rzeczy, które zrobiono źle:

1. Mapa nie powinna być od razu odkryta, powinien na niej być fog of war. Dzięki temu odkrywanie świata byłoby bardziej erpegowe. Zrealizowałbym to tak, że mapa byłaby cała czarno-biała. Tam gdzie gracz był robiłaby się kolorowa- w ten sposób gracz wiedziałby co jeszcze musi zwiedzić itd. Prawdopodobnie dlatego wielu graczy twierdzi, że gra ich przytłacza. Mnie też przytłaczała dopóki nie zdałem sobie sprawy że mapa jest źle zrobiona.

2. Nie ma sensu samodzielnie zwiedzać grę, bo każde ciekawe miejsce jest celem jakiejś misji. Którą odpalisz sobie w twarz jeśli pójdziesz w nie zwiedzone miejsce i zaczniesz otwierać skrzynie i zabijać potworusy. Nagle w dzienniku wyskakuje ci 12 zielonych punkcików o treści typu "odbierz zadanie od Eldrika, zbadaj ślady, użyj wiedźmińskich zmysłów żeby wytropić kuroliszka, wdrap się na szczyt wieży, ubij kuroliszka, oddaj pierścień rodoy Eldrikowi albo Aldonnie". Normalnie ch*j człowieka strzela jak sobie człowiek uświadomi że właśnie stracił ze 20 minut genialnych, nie raz dowcipnych, dialogów oraz tekstów rzucanych przez Geralta podczas śledztw i badania śladów.

3. Walka z bossami i fabularnymi potworami. O ile walki z bossami wymagają jakichś taktyk i szukania słabych punktów oponenta, tak potwory ze zleceń wiedźmińskich to kwestia zaklikania niemilucha na śmierć. Jedyna finezja to rzucić właściwą bombę i odpowiedni znak. Zupełnie tak samo walczy się z fabularnym potworem jak i ze zwykłym utopcem. Żadnych specjalnych taktyk o których ściemniali twórcy w wywiadach. Naprawdę liczyłem na coś w rodzaju Dragon's Dogma.

4. Wyścigi konne są słabe.

5. Większość pancerzy w grze sprawia że Geralt wygląda jak idiota.

6. Większość ekwipunku jest bezwartościowa, jedyną sensowną bronią jest wiedźmiński rynsztunek.

7. Loot jest z tego powodu nieciekawy.

8. Nawalili możliwości kraftingu a krafting wyszedł taki sobie bo jak masz wiedźmiński rynsztunek to nie masz powodu żeby budować czegokolwiek. Wszystko samo się odnawia po odbyciu medytacji.

9. Nie ma o czym pogadać z Zoltanem, Jaskrem i resztą przyjaciół.

10. Nie ma minigierki w formie budowania i zarządzania zamtuzem- wyjątkowo zaprzepaszczony potencjał.

11. Nie ma modów na grafikę, która jest brzydka. Nawet osoby nie grające przeważnie w gry komentowały grę "ale brzydka", albo "taka se, dość brzydka", albo "i to jest ten nowy wiedźmin?". Zaznaczam że grałem na full detal Full HD.

No i to chyba tyle. Oprócz tego trochę fabularnych niedociągnięć i słabego domykania niektórych wątków. Grało się fajnie ale nie będzie 10/10.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: Wiedźmin

Postprzez The Witcher w 01 Paź 2015, 14:19

Z częścią punktów (4,5,6,7,8,9) się zgadzam, z kilkoma nie, ale rozumiem że mogą komuś nie pasować. Widzę też często narzekanie na wiele innych elementów w grze i nie bardzo się można do tego przyczepić bo niektórzy zwracaja na część aspektów gry większą uwagę i pewne niedociągnięcia bardziej ich rażą, doskonale to rozumiem.

Ale takich bredni jak niżej:

paintball_0 napisał(a):11. Nie ma modów na grafikę, która jest brzydka. Nawet osoby nie grające przeważnie w gry komentowały grę "ale brzydka", albo "taka se, dość brzydka", albo "i to jest ten nowy wiedźmin?". Zaznaczam że grałem na full detal Full HD.


To ja dawno nie czytałem. To jest ostatnia rzecz na jaką można narzekać w Wiedźminie 3...
Nie wiem, może gra ci nie zapisuje ustawień grafiki albo grasz na jakimś naprawdę chu*owym monitorze. Nie wiem jak inaczej można to wytłumaczyć. Może przez to że miałeś ból dupy o downgrade nie chcesz wyjść teraz na idiotę. A może zwyczajnie trollujesz...
Ja grając co chwila się zatrzymywałem żeby podziwiać widoki. Grałem też w inne RPGi i większe tytuły z ostatniego czasu i zarówno taki Dragon Age 3 jak i Shadow Of Mordor, nawet ostatnio wydany MGS V mimo że to fajne gry, wyglądały gorzej. Przeglądam również reddita i co chwila widzę screeny gry i zachwycanie się grafiką.

Jeszcze śmieszniej to wygląda jak piszesz o Falloucie 4 "na pewno będzie lepszy" który już na trailerach w porównaniu do obecnych gier wygląda biednie, ale widać już tam ci to nie przeszkadza.

Z tymi modami to też jeszcze większa bzdura, są mody na zmianę oświetlenia, powstaje (czy już powstał? nie wiem, nie śledzę tak tematu) mod na usunięcie mgły zakrywającej odległe tereny, mnóstwo tweaków w configach, SweetFX.

Tutaj moje screeny z DSR, wymaksowanymi ustawieniami, tweakami i SweetFX od vandra:
Image
Image
Image

Jeśli to wygląda brzydko to ja nie wiem, widocznie jestem ślepy albo w jakiś inny sposób upośledzony i tego nie widzę, ale pokażcie mi tak wielką grę z taką grafiką...
paintball_0 napisał(a):Nie ma minigierki w formie budowania i zarządzania zamtuzem- wyjątkowo zaprzepaszczony potencjał.


Dobra, ty chyba serio trollujesz... Albo zamieniłeś się nickami z Wolandem.

Za ten post The Witcher otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak, Szagart, Michu.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 28 Wrz 2025, 11:15
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: Wiedźmin

Postprzez Michu w 17 Paź 2015, 21:49

Ok ludzie, jako że jestem świeżo po ukończeniu dodatku, pozwolę sobie opisać moje wrażenia.

Początek mnie nie powalił, problem tkwił chyba w tym że przez pierwszą godzinę czy dwie nie mogłem jeszcze dobrze wsiąknąć w tę opowieść. Czym dalej w las tym więcej grzybów i zacząłem się wciągać :) Jako iż nie sprawdziłem ile czasu gry miałem zaczynając grę a ile kończąc, powiem że grałem dobre 3 dni po około 5 godzin dziennie. Czyli dodatek zajął mi powiedzmy, piętnaście godzin. To dużo! Bardzo dużo, zważając na to że niektóre dzisiejsze pełnoprawne gry oferują czasem tylko tyle! Dodam że grałem na najwyższym poziomie trudności i niektóre momenty zajęły mi sporo czasu, ale o tym później.

Fabuła i jej koniec zrobiły na mnie ogromne wrażenie, były chwile śmiechu, grozy, dramatu. Całość bardzo różniła się od tego co zaprezentowane jest w Dzikim Gonie. Wszystkie przedstawione główne postacie wyraziste i ciekawe. RED'si wzięli sobie do serca narzekania graczy tudzież ich uwagi i poprawili wszystko co szwankowało w głównej grze. W tym również starcia z bossami, niektóre z nich były naprawdę ciężkie. Przy ostatnim starciu męczyłem się prawie 2 godziny, aż wreszcie postanowiłem zniżyć poziom bo nie dawałem rady i ginąłem zawsze na samym końcu, a żeby do tego końca dojść była naprawdę spora droga bez sejwa. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że nieudolnie zmieniłem ten poziom bo okazało się że trzeba zaakceptować zmianę, a ja po prostu wcisnąłem "esc" ze złości. Z tego wszystkiego udało mi się ubić go na najwyższym poziomie, myśląc że to średni :) A głowę bym dał sobie uciąć że było mi łatwiej, lol. Placebo?
No i dla fanów gwinta, takich jak ja, pełno jest smaczków i okazji by pograć. Nowe karty!

Naprawdę nie mogę się doczekać kolejnego dodatku. Przygoda była wyborna i pewno pozapominałem połowy z wrażenia w tym momencie, ale to nie szkodzi - kto to czyta to pewnie i sam zagra.
Tym razem nie skwasiłem i uzyskałem dobre zakończenie. Chociaż trochę mnie gra znów kierowała w złym kierunku, tak jak w ogóle nieintuicyjne niektóre dialogi w Dzikim Gonie. Jedyny problem na jaki się natknąłem to zbyt głośne głosy postaci w niektórych cut-scenkach, znacznie różniące się od pozostałych.

Ocenę chętnie bym wystawił, ale dzięki trójce pokochałem Wiedźmina i wątpię by była obiektywna, więc sobie daruję. Powiem tyle, że dzięki grze przeczytałem całą sagę a w dodatku bawiłem się tak dobrze jak przy czytaniu książek.

A tutaj coś dla tych co przeszli:
:

Który boss sprawił Wam najwięcej trudności? Żaba strasznie dała mi popalić, do póki nie znalazłem na nią prostego sposobu - igni. Śmieszne trochę, bo dialog wcześniej mówił o żabie która w ogóle nie boi się ognia :)

Przeczytałem też, że Klucznik sprawił komuś w uj problemów a Koszmary Iris były prostsze, lol. To właśnie na koszmarach zatrzymałem się i ponad godzinę męczyłem... z początku w ogóle za głowę się łapałem jak to przejść? Skoro ginę na hita lub jak mi się poszczęści dwa. Ale to wszystko zrobione jest tak, że wymagało praktyki i wyczucia, później jakoś szło - a jak się skończyło napisałem na górze :E @EDIT; Ach i przechodziłem to wszystko jedynie z jaskółką, nie miałem teg Dekotu Białego czy cuś... co uzdrawia nas instant :E A podobno w ch*j pomagało przy tej walce, no cóż :D Hardkor!

Co do samego zakończenia, prawie zabiłem Geralta (chociaż z tego co sprawdziłem na youtube i tak gra się nie kończy, a trzeba zacząć od nowa) Bardzo szybko skapnąłem się że chodzi o wodę, było to moje pierwsze skojarzenie, później lustro... później znowu woda której nie mogłem znaleźć (!) Byłem święcie przekonany, że trzeba to gdzieś wyszukać, a nie używać zmysłów Geralta - jedynie swojej głowy. A tu uj, jednak trzeba było użyć zmysłów. Dałem radę, ale nie podobało mi się to :P
A... no i te yebane potwory zjawy które trzeba omijać, a pierwsze trzy zabiłem i straciłem sporo czasu.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Re: Wiedźmin

Postprzez Dżuz w 18 Paź 2015, 20:55

Nom...

Ja też właśnie skończyłem pierwszy dodatek i jedyne co mi się w nim nie podobało to to, że jest taki krótki :suchar:
A tak serio to jest jeszcze parę drobiazgów, które wymagają poprawki, ale ogólnie muszę przyznać, że po skończonej grze jestem mile zaskoczony. Szczerze to nie spodziewałem się, że sama historia będzie aż tak wciągająca. I to ona wraz z nowymi bohaterami jest, według mnie, właśnie najlepszym elementem tego dodatku, bo nie oszukujmy się jakichś wodotrysków to tu nie ma.

Owszem, dodano na przykład dwa dodatkowe miejsca na eliksiry albo jedzenie, czy na przykład całkiem nową opcję ulepszania wyposażenia, ale nie są to jakieś wielce pomocne zmiany. O ile dwa wolne miejsca w menu szybkiego dostępu jeszcze się przydają, to zaklinanie przedmiotów uważam za chybiony pomysł. Raz, że dostępne zaklęcia są mocno przekombinowane i zdają się mało przydatne, to dwa - można zaklinać tylko jeden element pancerza. Poza tym zauważyłem pewną niedoróbkę przy zaklęciu Lekkość. Niestety zmiana statusu zbroi na lekką nie aktywuje umiejętności Technik Szkoły Kota i nie da się czerpać bonusów z niej wynikających gdy nosimy zaklęty średni czy ciężki wiedźmiński rynsztunek, a szkoda :/

Poza tym pojawiło się jeszcze kilka nowych elementów, które rozbudowują świat gry. Mamy trochę niezbadanych terenów do eksploracji, parę nowych przedmiotów jak również przeciwników do gry w gwinta i nowe karty oczywiście. No i wiadomo - parę nowych zbroi i kosiorów. Miłe dodatki, w sumie chyba dość oczywiste. Jedynie zadań pobocznych mogło by być odrobinę więcej.

Tyle narzekania, choć mógłbym jeszcze trochę pomarudzić na parę błędów, jak na przykład zwieszony alchemik, Pan Dziedzina, który po którymś tam zadaniu się wreszcie odmulił od przycinania kwiatków, na dalej bezsensowną alchemię, na za mały kąt kamery czy fatalne umieszczenie niektórych schowków ze skarbami, do których nieraz nie można się dostać przez właśnie niedopracowane ruchy kamery, ale z drugiej strony nie spodziewałem się tu zmian.

Na plus natomiast zaliczam zwiększony poziom trudności. Parę, albo i paręnaście razy, musiałem wczytywać grę bo załatwiały mnie na przykład arachnomorfy :) Na szczęście szybko znalazłem na nie skuteczny sposób :caleb: Walki z większymi przeciwnikami też są bardziej wymagające niż w podstawowej grze. I dobrze. Przyznam, że bardzo klimatyczny Klucznik mocno mnie poirytował, a potyczka z koszmarami Iris jeszcze przelała czarę goryczy :E Ostatnią zagadkę o"Dima też nie od razu rozwiązałem i było to całkiem miłe, w odróżnieniu do 'gołego' Wiedźmina, który bardziej denerwuje jak satysfakcjonuje poziomem zadań.

Co do samej opowieści to zgodzę się z Michem, że prezentuje odmienny styl od tego co mamy w Dzikim Gonie. I chyba jest nawet bardziej klimatyczna i ponura. Takie, nawet strawne, dziwne połączenie baśni o Twardowskim, trylogii Sienkiewicza, z małą domieszką... Edgara Allana Poe? Postaci naprawdę mają charakter, a aktorzy podkładający głosy należycie się spisali. No i ta Shani. Ach te przeurocze dołeczki na policzkach Shani... :E Ruchałby :suchar: Elementów humorystycznych też nie zabrakło, jak choćby wesele w Bronowicach i całkiem zabawna postać Witolda :) Plus mamy kilka smaczków odnośnie "Wesela", "Potopu" czy choćby "Misia" Barei. Przy czym to ostatnie jakoś tak na siłę wciśnięte i trochę bez pomysłu :P I trochę innych ciekawostek odnośnie malarstwa czy na przykład okulary Magistra, które możemy wcisnąć Geraltowi na nos. Niestety nic one dodatkowego nie dają :( Szkoda tylko, że nie odnieśli się REDzi do zarzutów 'krytyków' o brak multikulturalizmu w świecie Wiedźmina, bo umieszczenie Ofirczyków było do tego świetną okazją :E Szkoda, bo po cichu na to liczyłem :P No chyba, że nie zauważyłem jakichś aluzji :caleb:

Tak że było warto "stracić" te niecałe 30 godzin na "Serce z kamienia". Pozostaje mieć tylko nadzieję, że drugi dodatek nie będzie gorszy od poprzednika.

Co do pytań Micha

:

Książę Ropuch nie był szczególnie wymagający. Ot, standardowa bestia, ale w sumie był on tylko podpuchą do dalszej historii więc zdaje się to zrozumiałe. Tak mi się wydaje. Koszmary Iris... Nom, to było chyba najtrudniejsze. Szybka była ta wariacja na temat Kmicica jak diabli, zwłaszcza jak się wku*wiło go bardziej :P Poza tym trzeba uważać gdzie się macha szabelką, bo można niechcący sprokurować atak kilku wrogów na raz, a wtedy dupa zbita :E Chociaż i tak uważam, że kapitalnie zrobiony Klucznik, jest o wiele ciekawszym przeciwnikiem ze względu na sposób walki, mimo że był trochę łatwiejszy do ubicia jak dla mnie. A ostatnia zagadka Pana Lusterko, hmmm... No za pierwszym razem nie zdążyłem. Nie przez te widma po drodze, które ubiłem i za pierwszym i za drugim podejściem, ale przez to że zacząłem dom plądrować pod koniec gonitwy za o'Dimem :E No i te nowe pajączki są śmiszne - bez Yrden nie podchodź :P

A zakończenie. Cóż, pozwoliłem sobie wczytać wcześniejszy zapis i obleciałem wszystkie chyba możliwości. I złe i te dobrą. W sumie to nagrody od Gauntera niezbyt wartościowe. Jedynie ta Karafka bez dna mnie intryguje. Jak to działa?

A tak, a propos, trzy pytania. Znalazł ktoś srebrny miecz Szkoły Żmii w tym dodatku? Bo stalowy jest, ale na srebrny się nie natknąłem. I sprawa receptur. Macie wszystkie przepisy? Bo mi brakuje ze dwóch petard i bodajże jednego eliksiru. Przy czym niektóre przepisy znalazłem dopiero w "Sercu z kamienia". I gdzie do jasnej ciasnej rośnie ballisa? Bo ani jej zerwać ani kupić nie mogę :E :caleb:
W11 x64 / Ryzen 5 7500F / MSI GeForce GTX 1070 Ti GAMING 8GB / 32 GB DDR 5 / SSD Samsung 990 Pro 1 TB Image
atikabubu Dżuz to morrofag z 10 letnim stażem Image
Awatar użytkownika
Dżuz
Przewodnik

Posty: 969
Dołączenie: 11 Lut 2011, 19:08
Ostatnio był: 12 Maj 2025, 21:11
Miejscowość: Frogville
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 255

Re: Wiedźmin

Postprzez Michu w 18 Paź 2015, 23:10

:

Ja chyba mam projekty na dwa miecze, pewien nie jestem. Jutro zajrzę do gry i się upewnię czy nie sieję kłamstw. Pierwszego kupiłem u tej babci od Vesemira, drugi znalazłem w skarbcu w misji z domem.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Re: Wiedźmin

Postprzez Dżuz w 19 Paź 2015, 00:33

No właśnie u mnie babcia z aukcji ma do sprzedania tylko wiedźmińską zbroję i przepis na Filtr Petriego. Żadnego miecza u niej nie ma :/ A drugi, tak, chyba właśnie w skarbcu znalazłem.
W11 x64 / Ryzen 5 7500F / MSI GeForce GTX 1070 Ti GAMING 8GB / 32 GB DDR 5 / SSD Samsung 990 Pro 1 TB Image
atikabubu Dżuz to morrofag z 10 letnim stażem Image
Awatar użytkownika
Dżuz
Przewodnik

Posty: 969
Dołączenie: 11 Lut 2011, 19:08
Ostatnio był: 12 Maj 2025, 21:11
Miejscowość: Frogville
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 255

Re: Wiedźmin

Postprzez Soviet w 19 Paź 2015, 08:32

Srebrny miecz jest:

:

Schowany w tym świecie Pana Lusterko na samym końcu dodatku i można go łatwo przegapić.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image

Za ten post Soviet otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Dżuz.
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 20:12
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość