[Random Mod] (v1.1) Urozmaicenie Rozgrywki

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez lypo w 12 Mar 2009, 09:26

Witam
Mod jest OK. Realizm, nowe "buźki" itd. Jednej tylko rzeczy mi brakuje, tego co miałem w AKM mod w Cieniu Czrnobyla, znajdowania różnych rzefczy w tym kombinezonów u zastrzelonych gości. Może warto by było coś takiego dodać. :D
Gdy nie ma gdzie wrócić, trzeba iść naprzód

Intel Core 2 Dou 7400 2600@3300;Radeon4850 podrasowana: 4GB RAM Patriot 1333
Awatar użytkownika
lypo
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 10:14
Ostatnio był: 31 Sty 2012, 21:55
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez CLEAR SKYline w 14 Mar 2009, 16:34

Świetny mod. Tylko trochę brakuje wyjmowania broni w obozach. Np. u takich bandytów: przypuszczam generalny szturm na bazę, zostało 2 gości głęboko w hangarze, a tu ch.j broń do plecaka. Mogłyby być wprowadzony też jakieś zmiany w questach pobocznych typu "przynieś" (ammo, aptechki), choćby nawet głupie zwiększenie dostępności, bo jedynie na bagnach spotkałem się z takimi, no poza gościem z Kordonu, który wołał o oskryptowaną (konkretną) aptechkę spod bazy wojskowej.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez molo9 w 21 Mar 2009, 22:54

Witam
To mój pierwszy post na tym forum i odrazu prośba do fachowców , mod jak dla mnie jest świetny ale mam chyba lekko przysłabawą karte graficzną :( tj.Radeon 2600 HD-256 mb. , strasznie mi przycina Szrama chodzi jakby skokami a celowanie to już prawdziwe klocki , celownik lata i zaliczenie heat shota to cud ,i tu pytanie czy jest coś w modzie co mógłbym usunąć nierozwalając go zabardzo ,może coś z pogody, no niewiem bo naprawde nieznam sie na tym a mam sakramencką ochote go ukączyć.Gra bez moda chodzi dobrze i niemam żadnych kłopotów ,komp ma pół roku i też raczej niejest zapchany badziewiem ,będe wdzienczny za jakieś pomysły :D

P.S.Troche przydługi ten post ale czytałem to forum i wiem że szefowie niechętnie patrzą na jedno zdaniowe
posty :D ,

P.S.niejaki- dorian - pisał że wyrzucił cały folder ,,shaders_r3'' bo strasznie mu mulił ,może to pomogło by w moim przypadku tylko niewiem za co ten folder odpowiada :(
Ostatnio edytowany przez molo9, 21 Mar 2009, 23:05, edytowano w sumie 1 raz
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 21 Mar 2009, 23:03

Usuń z gamedata folder shaders, może to coś pomoże ;). Bo nic w nim raczej nie ma innego co by mogło zwalniać (na statyku zawsze mi chodziło ok, a na dynamicznym nie sprawdzałem bo mam za słaby sprzęt to i bez moda by było cienko).
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez molo9 w 21 Mar 2009, 23:11

Michu napisał(a):Usuń z gamedata folder shaders, może to coś pomoże ;). Bo nic w nim raczej nie ma innego co by mogło zwalniać (na statyku zawsze mi chodziło ok, a na dynamicznym nie sprawdzałem bo mam za słaby sprzęt to i bez moda by było cienko).



OK już sie za to biore i zobacze jak chodzi ,dzięki za szybką reakcje właśnie dopisywałem P.S. ale byłeś szybszy :) ,aha jeszcze jedno niegram w ogóle przez net a w ładowaniu gry długo ładuje- Klijent synchronizacja-
czy da się coś z tym zrobić o ile w ogóle to odpowiada za grę sieciową
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 21 Mar 2009, 23:14

Ładować może się troszkę dłużej bo to wina paru dodatków w spawnie. Ale raczej usunięcie pliku shaders powinno być ok. Reszta plików nie ingeruje w płynność gry...

jeżeli chodzi o multiplayer to jakbyś chciał w niego zagrać, moda trzeba wywalić ;d
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez molo9 w 21 Mar 2009, 23:22

Ha,teraz wszystko jasne to lece naparzać :D dziś chyba do rana

P.S. I podziękowania za Super modzik ,miłego wekeendu

Dzięki i nawzajem ;) - Michu
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez molo9 w 25 Mar 2009, 21:12

Witam, miałbym jeszcze dwa problemy do rozwiązania, regularnie wywala mnie z gry na pulpit i tu jest problem bo w logu xrengine nic niepisze log jest ale ma zero bajtów i niemoge wyczaić co jest tego przyczyną,ostatnio grzebałem w usługach visty i może coś tam niechcący wyłączyłem i dla tego ten log jest niezapisany,może ktoś wie co trzeba w tych usługach włączyć żebym mógł odczytać zawartość tego loga,i druga sprawa zauwarzyłem że najbardziej gra mi się tnie w bazie Czystego Nieba, jak te słoneczko zacznie świecić no tragedia ,wygląda to pięknie, ale u mnie gra prawie że staje w miejscu,może jest jakiś sposób na to
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez molo9 w 29 Mar 2009, 23:27

Jeden problem sam się rozwiązał ,teraz zapisuje mi w xray taki error:

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)

może doradzicie co z tym zrobić,gram na patchu 1.0.5.7.
piratów nieużywam
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 30 Mar 2009, 07:26

Pójdź od wcześniejszego sejwa, mi ten bugtrap wyskakiwał przy tworzeniu moda i był on spowodowany niczym...
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1562
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 16 Cze 2025, 18:27
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 133

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez MaLinkoV w 31 Mar 2009, 22:10

łooo ten twój mod jest miodzio :o O mało w majciory nie narobiłem przez te nowe mutanty :P
MaLinkoV
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 26 Mar 2009, 20:37
Ostatnio był: 07 Paź 2015, 12:32
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez STA1KERpl w 17 Kwi 2009, 19:29

Po pierwsze to nie pisać mi, że ten post jest nie potrzebny, bo wiem że moge go napisać jutro, ale im szybciej tym dla mnie lepiej (nie pytac dlaczego), a więc wracając do tematu...

Pytania:
1. Przy sprzęcie G-Force 9500 gt (chyba jeszcze x) 1gb, ram 2x2gb ddr3, intel core 2 quad 4x2.33(chyba dobrze napisalem nazwe) mod bedzie sie cial, lub znaczaco zwalnial mi gre (gram na full hd przy srednio 50fpss przy wersji... no... tej nieco wyzej niz podstawowej :D )?
2. Czy jesli zauwazylbym jakies bugi, niedociagniecia czy rzeczy, ktore dalyby modowi wiecej "smaczku", to mam o tym "raportowac" (pytanie do zalozyciela tematu)?

No to thx za przeczytanie!
JESTEM TUTAJ WIPEM
Awatar użytkownika
STA1KERpl
Tropiciel

Posty: 369
Dołączenie: 15 Kwi 2009, 20:51
Ostatnio był: 25 Maj 2022, 16:45
Miejscowość: The port Royal
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 13

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości